Die Mac namen voor software zijn echt geweldigquote:Op maandag 5 maart 2007 12:32 schreef Jarno het volgende:
The Missing Sync
Bluetooth is een drama...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:45 schreef Jarno het volgende:
Linkje.
Heb nog wat strubbels met syncen via Bluetooth maar volgens mij heb ik dat nu ook onder de knie. Tof tooltje.
Uhuh:quote:Op maandag 5 maart 2007 12:55 schreef Geqxon het volgende:
iSync
quote:Pocket PC
Requires purchase of third party software from mark/space.
Leuk, maar ik blijf het niet echt spannend vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef sanni het volgende:
De website Think Secret heeft weer nieuwe features van Leopard beschikbaar.![]()
![]()
Zodat paupers het niet kunnen afforden. En zodat alleen elitaire mensen met zwarte Macbooks rondlopen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom moet een MacBook Zwart 200 euro meer kosten dan een witte variant?
Precies.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef TwyLight het volgende:
elitaire mensen hebben een macbook pro
Ow w8, nog steeds de Powerbook G4...?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Echte puristen hebben nog een PowerPC.
Word upquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Rock-shocker het volgende:
Echte puristen hebben nog een PowerPC.
Kijk, da's mooi nieuws!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef magnifor het volgende:
Adobe Creative Suite 3.0 uit op 27 maart.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2544
Werk er al een tijdje mee, nog niet echt grote problemen gehad, beetje wennen dat wel, vind dat de maat van de brushes niet echt duidelijk is alleen als je een bepaalde grote is, dan zie je soms niet eens waar de brushes is.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Ach, die beta van PS CS3 werkt prima.
Hier ook, maar die cursor bug is irritant.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Ach, die beta van PS CS3 werkt prima.
Opgelost bij de nieuwste Beta van 11 februariquote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hier ook, maar die cursor bug is irritant.
Die heb ik niet geinstalleerd. Achja, een klein maandje wachten.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Opgelost bij de nieuwste Beta van 11 februari
Dat moet haast wel de reden zijn, die 40 GB extra kost volgens de pricewatch 22 euro.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:27 schreef Geqxon het volgende:
Zodat paupers het niet kunnen afforden. En zodat alleen elitaire mensen met zwarte Macbooks rondlopen.
En natuurlijk de 120gb HDD.
Quartz-VM is ook uit de laatste X11 update te extracten.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat wil die install met mijn OSX CD1? Gelul over quartz-wm en X11 krijg ik als introscherm.
Mijn redenen om te upgraden zijn Leopard en een nieuwe iMac, of een kleine MacBook. Tot die tijd voldoet mijn 12" PB nog prima, en waarschijnlijk daarna ook nog wel als reismacquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Voor veel mensen een reden om eindelijk te upgraden vanaf de G5 denk ik.Nu nog Office 2008 en we zijn compleet.
Okee, het is al gelukt. Nog bedankt voor de tip, ik flikker Parallels er weer af. Hard.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Quartz-VM is ook uit de laatste X11 update te extracten.
Eerlijk gezegd sneller dan ik dacht, dan zal het ook niet meer al te lang duren met Leopard. My guess is, WWDC 2007, Leopard en CS3 aankondiging.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef magnifor het volgende:
Adobe Creative Suite 3.0 uit op 27 maart.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=2544
quote:QuickTime 7.1.5 verhelpt een aantal problemen en ernstige beveiligingsrisico's. Deze update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van QuickTime 7.
Belangrijke mededeling voor QuickTime Pro-gebruikers
Wanneer u QuickTime 7 installeert, wordt de QuickTime Pro-functionaliteit gedeactiveerd in eerdere versies van QuickTime, zoals QuickTime 5 of QuickTime 6. Als u doorgaat met deze installatie, moet u een nieuwe QuickTime 7 Pro-code aanschaffen om opnieuw de beschikking te krijgen over de QuickTime Pro-functionaliteit. Ga na de installatie naar www.apple.com/nl/quicktime (Nederland) of www.apple.com/benl/quicktime (België) om een QuickTime 7 Pro-code aan te schaffen.
quote:Met iTunes 7 kunt u in de iTunes Store voorvertoningen bekijken van populaire films en van nieuwe en klassieke games die exclusief voor iPods van de vijfde generatie zijn ontworpen. Vervolgens kunt u deze games en films met hoge weergavekwaliteit aanschaffen. Met Cover Flow kunt u door de albumillustraties van uw verzameling bladeren. En u kunt uw iTunes-bibliotheek beschermen door een reservekopie op cd of dvd te maken. Daarnaast zijn er nog diverse andere nieuwe functies.
Met iTunes 7.1 en Apple TV kunt u in uw woonkamer genieten van uw favoriete, uit iTunes afkomstige, films, tv-programma's en muziek. iTunes 7.1 heeft bovendien een nieuwe, schermvullende Cover Flow-functie en bevat verbeterde sorteermogelijkheden waarmee u kunt bepalen hoe iTunes uw favoriete artiesten, albums en nummers sorteert.
..hetgeen ik nog wel lang vind duren. Goed, het is officieel nog net lente, maar ik hoop toch dat Leopard eerder komt dan midden juni.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sneller dan ik dacht, dan zal het ook niet meer al te lang duren met Leopard. My guess is, WWDC 2007, Leopard en CS3 aankondiging.
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:22 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat je in de nieuwe iTunes geen covers kunt 'flippen' in fullscreen mode, ala iPhone.
Met iPhoto vergelijken is natuurlijk nog wel wat anders als met Aperture vergelijken. Heb je die toevallig ook getest?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, ik heb gisteren dat Adobe Lightroom 1.0 Universal geprobeerd, Vrij licht programma, en ik geloof dat het niet een nekkende quota heeft zoals iPhoto met meer dan 1000 foto's dat het heel traag gaat werken.
(Nog niet getest met LR, maar dat ga ik binnenkort nog weleens naar kijken)
Dat je alle nummers kunt zien, en kunt aanklikken om het af te laten spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaien
Als je Aperture hebt dan is AL onnodig. Wat seg ik? Zelfs bij AD PS III hebben ze een deel schaamteloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, ik heb gisteren dat Adobe Lightroom 1.0 Universal geprobeerd,
Ja, en dan een nummer uitzoeken. Keitof, dan hoef ik die fullscreenmode niet meer uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaien
Lol,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Dat, en zo dun ben ik nou ook weer niet.
Naja, goed. Alle originelen blijven bewaard, daar staat ie standaard op ingesteld. Dus als je een bewerking uitvoerd wordt het weer als iets nieuws opgeslagen. Je kunt je history van bewerkingen gewoon stapsgewijs wijzigen en terugdraaien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Is LR (en/of Aperture) eigenlijk ook wat als je alleen met JPG's werkt en niet zo zeer met RAW? Vooral Lightroom lijkt me erg toegesneden op RAW gebruik...
Hey, nu we het toch over Office hebben...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, hij heeft wel gelijk ja. Er zullen vast mensen zijn die klaarkomen bij het aanblik van hun Mac (iSpy).
Oh hoe doe je dat eigenlijk is OS X?quote:
The "Wow!" has only just begun.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Jarno het volgende:
Ik ben nog niet over de schok van Parallels heen, Q.
Disk Utility inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Disk utility
Np hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Disk Utility inderdaad.
Komt er aan, maar ik heb meer te doen nu. Zie je PM ergens vanavond Jarno. Sorry trouwens, had het beloofd, maar was een dag later dan geplanned thuis.
Daar hoor je toch gezelllig en sociaal te doen? En niet achter de computer te zitten?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
Hopelijk is vandaag ook m'n Rise of Nations Mac versie binnen als ik thuis kom. Heb ik tijdens het weekendje-weg-met-de-familie a.s. weekend ook wat te doen..
Dan ken jij mijn familie niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar hoor je toch gezelllig en sociaal te doen? En niet achter de computer te zitten?
Ja, ik ken het zit je gezellig met je vrienden op de bank. Met iedereen een macbook voor zich opengeklapt en nee we trekken onze bek niet open maar we zeggen iets via iChat icm met Bonjour, want dat is de nieuwe manier van communiceren natuurlijk..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn familie niet..
Neehoor, dat is ook altijd leuk en gezellig (heus!) maar je hebt altijd van die dooie momenten waarop iedereen wat voor zich zit te doen of tv zit te kijken enzo. Zeker als het van dat baggerweer is als nu..
- Je kunt direct tekst mailen (moet je wel ff in je preferences aanzetten)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jullie mogen me nog steeds vertellen hoe je dat Quicksilver effectief of voor wat voor soort toepassingen gebruikt. Enige waar ik het nu voor gebruik is als snelle Application Launcher.
Shed a light on me ofzo...
Familie, dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik ken het zit je gezellig met je vrienden op de bank.
Werkt prima.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is dat Crossover wat...? Ik lees niet overal geweldige verhalen...
Voor dat verplaatsen en kopieren, dan moet je zeker absolute padnamen gebruiken?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Je kunt direct tekst mailen (moet je wel ff in je preferences aanzetten)
- Je kunt documenten verplaatsen/kopieeren zonder te slepen (gebruik ik erg vaak)
- GETIP is ook altijd leuk om te laten zien
QS: ik kan echt niet meer zonder
Is dit sneller dan 2 Finder raampjes openzetten en slepen? Want op zich klinkt dit heel interessant en iets wat ik vaak zou kunnen gebruiken, maar hoe werkt het dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Je kunt direct tekst mailen (moet je wel ff in je preferences aanzetten)
Je kunt documenten verplaatsen/kopieeren zonder te slepen (gebruik ik erg vaak)
- GETIP is ook altijd leuk om te laten zien
QS: ik kan echt niet meer zonder
Klopt, die dingen heb ik weggesodemieterdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:13 schreef magnifor het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkom:
[afbeelding]
Toch niet netjes. Het lijkt allemaal wel te werken, maar hopelijk wordt die .exe weggelaten in de final versie van photoshop cs3.
Dus die bestanden hebben geen invloed op de werking van Photoshop? Het zijn toch gewoon scriptjes die dingen automatiseren enzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, die dingen heb ik weggesodemieterd
Klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dus die bestanden hebben geen invloed op de werking van Photoshop? Het zijn toch gewoon scriptjes die dingen automatiseren enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |