..hetgeen ik nog wel lang vind duren. Goed, het is officieel nog net lente, maar ik hoop toch dat Leopard eerder komt dan midden juni.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sneller dan ik dacht, dan zal het ook niet meer al te lang duren met Leopard. My guess is, WWDC 2007, Leopard en CS3 aankondiging.
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:22 schreef nietzman het volgende:
Jammer dat je in de nieuwe iTunes geen covers kunt 'flippen' in fullscreen mode, ala iPhone.
Met iPhoto vergelijken is natuurlijk nog wel wat anders als met Aperture vergelijken. Heb je die toevallig ook getest?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, ik heb gisteren dat Adobe Lightroom 1.0 Universal geprobeerd, Vrij licht programma, en ik geloof dat het niet een nekkende quota heeft zoals iPhoto met meer dan 1000 foto's dat het heel traag gaat werken.
(Nog niet getest met LR, maar dat ga ik binnenkort nog weleens naar kijken)
Dat je alle nummers kunt zien, en kunt aanklikken om het af te laten spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaien
Als je Aperture hebt dan is AL onnodig. Wat seg ik? Zelfs bij AD PS III hebben ze een deel schaamteloosquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, ik heb gisteren dat Adobe Lightroom 1.0 Universal geprobeerd,
Ja, en dan een nummer uitzoeken. Keitof, dan hoef ik die fullscreenmode niet meer uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat het nu al full-screen kan is een soort van Geil-heid semi front-row functie maar "flippen" als in draaien
Lol,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Dat, en zo dun ben ik nou ook weer niet.
Naja, goed. Alle originelen blijven bewaard, daar staat ie standaard op ingesteld. Dus als je een bewerking uitvoerd wordt het weer als iets nieuws opgeslagen. Je kunt je history van bewerkingen gewoon stapsgewijs wijzigen en terugdraaien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:22 schreef Jarno het volgende:
Is LR (en/of Aperture) eigenlijk ook wat als je alleen met JPG's werkt en niet zo zeer met RAW? Vooral Lightroom lijkt me erg toegesneden op RAW gebruik...
Hey, nu we het toch over Office hebben...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, hij heeft wel gelijk ja. Er zullen vast mensen zijn die klaarkomen bij het aanblik van hun Mac (iSpy).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |