Maar wat doet dat precies, kende die ook nog niet maar snap het niet helemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of Expose aanklikken en dan Appletje + `
Leg eens uit?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef DutchErrorist het volgende:
hoe expose aanklikken?
Edit: Snap het al...![]()
bijna jubileumquote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef skiczukie het volgende:
99. Mooi getal.
Net zoiets als Alt+Tab, maar dat was gelikter.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maar wat doet dat precies, kende die ook nog niet maar snap het niet helemaal
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
Dit filmpje is trouwens erg tof
http://www.viralvideochar(...)_jobs?id=qHO8l-Bd1O4
'This is my iHouse.'quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef TwyLight het volgende:
I am the mighty finderrrrr
Jij bent gek...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, jongens ik ben weer bekeerd door Vista...
Geniaal!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, jongens ik ben weer bekeerd door Vista...
ICQ FTWquote:Op zondag 4 maart 2007 18:39 schreef Tomasso het volgende:
Irritant, dat Live messenger op windows. Daar kan je met mensen spreken die hun status op offline weergeven hebben staan. Met Adium kan ik niet tegen die mensen praten, want die ziet ze ook echt als offline. Diegene moet eerst iets zeggen, dan heb ik een minuut om iets terug te zeggen. Na die minuut ofzo ziet Adium diegene als offline.
Waar kan je de laatste versies downloaden eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:21 schreef nietzman het volgende:
Die nightly is trouwens behoorlijk rap, dus Safari word een flink stuk sneller..
Zitten wel hele lelijke standaard dropdowns in en het stijlen van dergelijke elementen lijkt te worden ondersteund, hoop maar dat ze daar nog wat aan gaan werken..
[afbeelding]
Hierzo: http://nightly.webkit.org/.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef magnifor het volgende:
Waar kan je de laatste versies downloaden eigenlijk?
Hoe check ik of ik dat heb?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:21 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft er hier iemand een Linux server waar ik op in kan loggen met support voor het zogenaamde MQUEUE file system enabled?
1 2 | $ mount -t mqueue none /dev/mqueue |
Je blijft bezig met dit tempo.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:33 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Tip: Gebruik de 720p versie. Lagere kwaliteit is slecht voor je Macbookquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Jarno het volgende:
*VLC installeert*
Zo even de nieuwe 24 en Lost even kijken op m'n MacBook.
Dat bleek tig pissige users later ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik was okay.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef Jarno het volgende:
Altijd kut, dat je eerst dood moet gaan voordat je erkend wordt,
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Overigens, hoe bevalt de eerste dag van je Mac leven?
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijkerquote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Amazing Mike: It's Amazing!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, sinds ik drie Macs heb gekocht ben ik 15 cm aan piemel en een vriendin rijker.
ligt eraan of ie zwart of wit is.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook niks mis met een 13,3 inch cock...
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n haar is niet meer zo dof, het wit in m'n ogen is ook echt wit, evenals m'n tanden, de rugpijn is weg en ik heb opeens een 5 cm langere piemel.
Echt ongelooflijk!
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb al twee Macs maar nog steeds geen vrouw: zou die derde de sleutel zijn?
Wit op zwart en zwart op wit is ook wel een mooie aparte combiquote:
Hahaquote:Op zondag 4 maart 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.
Voor elk jaar dat je Windows gebruikt hebt krimpt je piemeltje 1' inch, dus je hebt nog veel in te halen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb al twee Macs maar nog steeds geen vrouw: zou die derde de sleutel zijn?
je gebruikt firefox zeker? die heeft hele smerige elementen inderdaad. checkboxen, radiobuttons, knoppen....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.
Ik heb veel te lang Windows gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had jij als windows usert wel een héééél klein piemeltje.
Nee, Safari.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je gebruikt firefox zeker? die heeft hele smerige elementen inderdaad. checkboxen, radiobuttons, knoppen....
Mja, misschien ook wel. Maar totdat ik een mini-DVI -> audio/video kabel heb vroeg ik het me gewoon even af.quote:
Iphone bitch!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
Als ik dat doe opent altijd alleen dat ene bestand waar ik dat bij deed in dat nieuwe programmaquote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
Rechtermuisknop, Open With, Other... en dan het vinkje "Always open With..."
Visualhub converteert zo'n beetje alles naar alles: http://www.techspansion.com/visualhub/quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Jarno het volgende:
Nog maar eens een software vraagje: onder Windows gebruikte ik vaak ConvertXToDVD om simpel dvd'tjes te maken van gedownloade divx's om zodat ik ze op de tv kon kijken.
Is er een vergelijkbaar pakket? (Of kan het gewoon met iDVD?)
Appeltje I.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als ik dat doe opent altijd alleen dat ene bestand waar ik dat bij deed in dat nieuwe programma.
ik verwijder altijd het programma waar die eerst mee opende en dan weer opnieuw in de apps map gooien
Werkt prima op m'n Ubuntu box. Account hebben?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:31 schreef Anthraxx het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik krijg "mount: unknown filesystem type 'mqueue'" terug, dus ik kan helaas een practicum opdracht niet maken voor mijn studie.
MacOSX ondersteunt een halve Posix Thread library en helemaal geen Message Queues. Daar gaat net die opdracht over.
BInnenkort komt Jobs met Leopard, een 30" iMac, 12" MBP, iPod widescreen & iPod Micro...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Al met al is het intussen nogal stil op het Mac front. Waar blijft Leopard, of nieuwe Mac hardware? Ik wil geld uitgevem..
Ja, en de Apple TV is ook al vertraagd. Waar zijn ze mee beeeezig?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Al met al is het intussen nogal stil op het Mac front. Waar blijft Leopard, of nieuwe Mac hardware? Ik wil geld uitgevem..
Ze moeten dan wel heel wat toffe producten in de pipeline hebben zou je denken.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Alleen voor een kleine MBpro wil ik nog geld uitgevenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:43 schreef De_Hertog het volgende:
Als ik een vent met een roze Macbook zie lopen, ga ik er eerder vanuit dat hij een vriend probeert te scorenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Macbook pink zou wel tof zijn om een *dinnetje mee te scoren![]()
Pink als in
[afbeelding]
Goede vraag, zou ik ook wel willen weten.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is er eigenlijk weer een keynote?
Er schijnt een event gepland te zijn op 15 april, maar ik hoop toch dat er eerder ook nog 'iets' is..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is er eigenlijk weer een keynote?
Ik weet niet wat de resolutie van dat ding is, maar op www.apple.com/macbook kun je lezen:quote:Op maandag 5 maart 2007 10:07 schreef DutchErrorist het volgende:
dus nu even serieus.... wat is de maximale grootte van een beeldscherm die je nog op een macbook kan aansluiten?
Kan 22":
http://tweakers.net/price(...)-DVI-D)-prijzen.html
quote:Simultaneously supports full native resolution on the built-in display and up to 1920 by 1200 pixels on an external display, both at millions of colors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |