Ik vond close2U altijd geilerquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar die rokjes, die laarzen. Mên wat geil.
Zijn deze dames ook Mac-gebruiker?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
[afbeelding]
baby don't goohoohoohoooo
Rare naam voor een MacBook.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef Anthraxx het volgende:
YPPY een kus geven.
voorlopigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Jarno het volgende:
Ik begin echt serieus bang te worden dat ik mijn PC voorlopig niet ga gebruiken..
Core 2 Duo PC kopen, Q?quote:
page down is er wel hoor, naast de delete knop en die daar naast ga je met stapjesquote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ook nog kritiek: (of misschien weet ik het gewoon nog niet), het gemis van een directe Page Down is toch wel een groot gemis. Evenals een directe ' End' toets. Je moet altijd ff de fn en appeltje gebruiken en dat maakt het wel wat minder snel allemaal, zeker bij het forummen.
Had ik in het begin ook, het went wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ook nog kritiek: (of misschien weet ik het gewoon nog niet), het gemis van een directe Page Down is toch wel een groot gemis. Evenals een directe ' End' toets. Je moet altijd ff de fn en appeltje gebruiken en dat maakt het wel wat minder snel allemaal, zeker bij het forummen.
Ehhhhhh. Niebijmijhoor?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
page down is er wel hoor, naast de delete knop en die daar naast ga je met stapjes
Twylight heeft een iMac met een fullsize toetsenbord, vermoed ikquote:
Dakan! Via view-> customize!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen die start menu balk moet weg. Dan ben ik er echt tevreden over.
klopt ja, zag net al op een plaatje dat de macbook het niet heeft idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:00 schreef XL het volgende:
[..]
Twylight heeft een iMac met een fullsize toetsenbord, vermoed ik
Oh, ik mis iets geloof ik.quote:
Ik heb een MacBook met een fullsized keyboard.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
klopt ja, zag net al op een plaatje dat de macbook het niet heeft idd.
Wat is er raar aan? maak is een screenshot.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Jarno het volgende:
En sommige dingen zijn nog wat wazig, zoals de radio buttons voor de PI's op FOK! bijvoorbeeld. Is dat iets met Clear Type oid?
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? maak is een screenshot.
(Appeltje + Shift + 3 (of 4 voor een selectie))
Ze zijn wazig bedoel je? Ik heb er verder geen last van eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Jarno het volgende:
En sommige dingen zijn nog wat wazig, zoals de radio buttons voor de PI's op FOK! bijvoorbeeld. Is dat iets met Clear Type oid?
Dat is wel maf.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.
Join the club. Heb precies hetzelfde meegemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Jarno het volgende:
Ik begin echt serieus bang te worden dat ik mijn PC voorlopig niet ga gebruiken..
Vertel maar niet hoe de hardware verzameling er thuis inmiddels uitzietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Join the club. Heb precies hetzelfde meegemaakt.
Of Expose aanklikken en dan Appletje + `quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef XL het volgende:
Ook cool... even shift ingedrukt houden bij Expose of minimaliseren en andere grafische eye-candy.
Je hebt er niets aan, maar hij kan het wel![]()
Die kon ik nog nietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Of Expose aanklikken en dan Appletje + `
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |