View -> Toolbars -> Standard aanklikken.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Roosje11 het volgende:
ok...vraagje..ik ben nog een beetje een apple-leek.
Ik was aan het werk met word, en ik vond die balken een beetje irri waar lettertype, ongedaan maken, etc op staan, dus ik klikte ze weg, maar ik weet nu niet meer hoe ik ze terug krijg?en ik wil ze terug! Weet iemand hoe?
Ja. Games.Fok.Nl is zo'n voorbeeld. Maar dat kan ook door het broddelwerk van Danny komenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Hebben jullie ook dat je als je met Safari surft soms ineens alle sites heel sloom laden alsof de server helemaal krom ligt, maar als je safari dan opnieuw start die het weer normaal doet
transmission gebruik ik nu ja, die gebruikte ik eerdere niet omdat sommige sites hem op de black-list hadden staan maar nu niet meerquote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Transmission voor al je torrents en je hebt geen problemen meer van slome meuk. Azureus is sloom ja, maar er zitten dingen in wat ik niet zoek in een Torrent client
Als ze uTorrent nou eens porten wordt het helemaal leuk.
ik heb het ook vooral bij fok, maar google.com laad ook vaak ineens superrrr sloom.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Games.Fok.Nl is zo'n voorbeeld. Maar dat kan ook door het broddelwerk van Danny komen(ja echt, Games.fok.nl krijgt Safari op mijn iBook op zijn knieen. Dat heeft nog geen enkele andere site gepresteerd).
Porten is fucked up. Kijk maar naar Firefox.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Transmission voor al je torrents en je hebt geen problemen meer van slome meuk. Azureus is sloom ja, maar er zitten dingen in wat ik niet zoek in een Torrent client
Als ze uTorrent nou eens porten wordt het helemaal leuk.
Ja. Ik dacht dat dat een draadloos probleem was.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:45 schreef TwyLight het volgende:
Hebben jullie ook dat je als je met Safari surft soms ineens alle sites heel sloom laden alsof de server helemaal krom ligt, maar als je safari dan opnieuw start die het weer normaal doet
Ik heb wel draadloos ja, maar ik heb het bij firefox en bij camino niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht dat dat een draadloos probleem was.![]()
Ik heb zoiets voor usenet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:00 schreef Tijn het volgende:
Ik gebruik al tijden TorrentFlux als BitTorrent client op m'n Ubuntu server. Dat is pas relaxed, kun je lekker blijven downloaden terwijl m'n laptop niet eens aan staat
Transmission maakt gebruik van dezelfde core en is dus blacklisted op dezelfde websites. Wat is er mis met die developer?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef TwyLight het volgende:
Xtorrenten die developer
![]()
![]()
zoek maar eens op google
xtorrent staat ook op de black list bij veel torrent sites
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=+%22David+Watanabe%22+%22jerk%22+%22asshole%22&btnG=Zoeken&meta=
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:12 schreef Blaxje het volgende:
Transmission maakt gebruik van dezelfde core en is dus blacklisted op dezelfde websites. Wat is er mis met die developer?
quote:Why do people not like Dave Watanabe? There are many reasons, some of the main ones are: He is a total asshole. He is a thief. He pads the reviews of his software with his own comments, hiding behind his many online personages. He is a thief. When customers publicly ask for help for his software, he is completely rude, even to the point of attempting to embarrass the customer. He is a thief. He has never heard of "constructive critizism," rather considers it a personal attack worthy of counterattack. He is a thief. Read what his customers say about him at, for instance, VersionTracker. Remember, many of the reviews and comments you will read were actually written by David Watanabe himself. Did I mention that he is a thief?
Hmm, die vent heeft NewsFire ook gemaakt, waar ik een licentie voor heb. Dus als daar iets mis mee gaat heb ik er niets aan?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:57 schreef TwyLight het volgende:
Xtorrenten die developer
![]()
![]()
zoek maar eens op google
xtorrent staat ook op de black list bij veel torrent sites
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=+%22David+Watanabe%22+%22jerk%22+%22asshole%22&btnG=Zoeken&meta=
Daarvoor bestaat SerialSeeker. Ik betaal alleen voor apps die ik echt 100% geweldig vind.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:17 schreef nietzman het volgende:
Overigens ben ik van xtorrent teruggeswitched naar Transmission, de beta's daarvan houden ook m'n desktop in de gaten voor nieuwe torrents en beheren m'n downloads ook netjes, net als xtorrent. En je hoeft er straks niet voor te dokken..
Gaat niks mis mee. Ik had eerst ook een licentie voor NewsFire.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmm, die vent heeft NewsFire ook gemaakt, waar ik een licentie voor heb. Dus als daar iets mis mee gaat heb ik er niets aan?
reken er maar op dat je geen support krijgt nee. en geen reply's op emailsquote:Op zondag 4 maart 2007 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmm, die vent heeft NewsFire ook gemaakt, waar ik een licentie voor heb. Dus als daar iets mis mee gaat heb ik er niets aan?
Voorlopig doet ie het nog maar dan ga ik alvast op zoek naar een andere RSS client.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
reken er maar op dat je geen support krijgt nee. en geen reply's op emails
Have fun! Vergeet de store niet te bezoeken en een gebedje op te zeggenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:24 schreef Adelante het volgende:
Zo, mijn iPod is klaar voor tripje naar New York: flushed away, pan's labyrinth en wat cd's van damien rice, jeff buckley, st. germain en muse. Komen we de 8 uur vliegen wel mee door dus
Wist ik helemaal niet. Wat een klootzak.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:38 schreef TwyLight het volgende:
Lees trouwens ook eens de comments op TUAW.com bij een blog over Xtorrent beta 2
http://www.tuaw.com/2006/11/19/xtorrent-public-beta-2/
Ik lees al m'n RSS feeds in Safari en dat bevalt me prima.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorlopig doet ie het nog maar dan ga ik alvast op zoek naar een andere RSS client.
De vooruitzichten zijn goed:quote:Op zondag 4 maart 2007 15:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gaat niks mis mee. Ik had eerst ook een licentie voor NewsFire.![]()
quote:Unfortunately, the developer is totally imature and unresponsive to his users, even those who pay for his software. The authentication scheme in newsfire (it phones home to check your email address every time you run it) locked me out of the program for some inexplicable reason, and I never got a response even after weeks of asking about the problem.
Mjah, ik heb zelfs een paar keer geprobeerd te switchen van reader, maar ik vind er geeneen die gewoon tof alle items op één pagina neerplempt.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:42 schreef Tijn het volgende:
Ik lees al m'n RSS feeds in Safari en dat bevalt me prima.
de store ga ik zeker even bezoekenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Have fun! Vergeet de store niet te bezoeken en een gebedje op te zeggen![]()
het WOW effect natuurlijk... duhquote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
Wat moet ik snappen dan?
die gaat ook mee op reis, dus als ik ergens in geboord ga worden, mag jij m'n macbook hebbenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
Je mag mij ook een nieuwe MacBook geven. Dat telt als gebedje.
Ik vond close2U altijd geilerquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, maar die rokjes, die laarzen. Męn wat geil.
Zijn deze dames ook Mac-gebruiker?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
[afbeelding]
baby don't goohoohoohoooo
Rare naam voor een MacBook.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef Anthraxx het volgende:
YPPY een kus geven.
voorlopigquote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Jarno het volgende:
Ik begin echt serieus bang te worden dat ik mijn PC voorlopig niet ga gebruiken..
Core 2 Duo PC kopen, Q?quote:
page down is er wel hoor, naast de delete knop en die daar naast ga je met stapjesquote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ook nog kritiek: (of misschien weet ik het gewoon nog niet), het gemis van een directe Page Down is toch wel een groot gemis. Evenals een directe ' End' toets. Je moet altijd ff de fn en appeltje gebruiken en dat maakt het wel wat minder snel allemaal, zeker bij het forummen.
Had ik in het begin ook, het went wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:55 schreef Jarno het volgende:
Ohja, ook nog kritiek: (of misschien weet ik het gewoon nog niet), het gemis van een directe Page Down is toch wel een groot gemis. Evenals een directe ' End' toets. Je moet altijd ff de fn en appeltje gebruiken en dat maakt het wel wat minder snel allemaal, zeker bij het forummen.
Ehhhhhh. Niebijmijhoor?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
page down is er wel hoor, naast de delete knop en die daar naast ga je met stapjes
Twylight heeft een iMac met een fullsize toetsenbord, vermoed ikquote:
Dakan! Via view-> customize!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen die start menu balk moet weg. Dan ben ik er echt tevreden over.
klopt ja, zag net al op een plaatje dat de macbook het niet heeft idd.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:00 schreef XL het volgende:
[..]
Twylight heeft een iMac met een fullsize toetsenbord, vermoed ik
Oh, ik mis iets geloof ik.quote:
Ik heb een MacBook met een fullsized keyboard.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
klopt ja, zag net al op een plaatje dat de macbook het niet heeft idd.
Wat is er raar aan? maak is een screenshot.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Jarno het volgende:
En sommige dingen zijn nog wat wazig, zoals de radio buttons voor de PI's op FOK! bijvoorbeeld. Is dat iets met Clear Type oid?
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? maak is een screenshot.
(Appeltje + Shift + 3 (of 4 voor een selectie))
Ze zijn wazig bedoel je? Ik heb er verder geen last van eigenlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:02 schreef Jarno het volgende:
En sommige dingen zijn nog wat wazig, zoals de radio buttons voor de PI's op FOK! bijvoorbeeld. Is dat iets met Clear Type oid?
Dat is wel maf.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus wazig. Als in: onscherp.
Join the club. Heb precies hetzelfde meegemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef Jarno het volgende:
Ik begin echt serieus bang te worden dat ik mijn PC voorlopig niet ga gebruiken..
Vertel maar niet hoe de hardware verzameling er thuis inmiddels uitzietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Join the club. Heb precies hetzelfde meegemaakt.
Of Expose aanklikken en dan Appletje + `quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef XL het volgende:
Ook cool... even shift ingedrukt houden bij Expose of minimaliseren en andere grafische eye-candy.
Je hebt er niets aan, maar hij kan het wel![]()
Die kon ik nog nietquote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Of Expose aanklikken en dan Appletje + `
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |