Dus die bestanden hebben geen invloed op de werking van Photoshop? Het zijn toch gewoon scriptjes die dingen automatiseren enzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, die dingen heb ik weggesodemieterd
Klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dus die bestanden hebben geen invloed op de werking van Photoshop? Het zijn toch gewoon scriptjes die dingen automatiseren enzo?
Oke bedankt, dan gaan die bestanden weg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt.
En als je rechtermuisknop deed op een bestand die photoshop kent kreeg je zo'n lijst van een kilometer lang met al die dingen er in
Wat houd het programma precies inquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
Isolator is ook wel een fijn programma, zeker als je regelmatig in Photoshop werkt. Vind ik.
Het lijkt gedeeltelijk op één van de features die Steve voor OS X had bedacht maar die er uiteindelijk toch niet in kwam (zie YouTube voor de demo).quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:47 schreef Jarno het volgende:
Hopelijk is vandaag ook m'n Rise of Nations Mac versie binnen als ik thuis kom. Heb ik tijdens het weekendje-weg-met-de-familie a.s. weekend ook wat te doen..
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:02 schreef TwyLight het volgende:
nog ff want niemand zal de vorige pagina nog bekijken:
Weet iemand of er (waarschijnlijk) een nieuwe mini uit gaat komen, en heeft die wifi?
(zeker weten doe je het nooit natuurlijk)
mijn zusje heb ik namelijk overgehaald een mini te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog ff kan wachten.
Hm, jammer! Nouja, ik heb 'm nu al besteld. Maar bedankt voor de aanbieding!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:39 schreef sanni het volgende:
[..]
Waarom seg je niet eerder dat je het een goed spel vond. Ik heb hier gloedjenieuw
Rise of Nations Gold liggen die ik voor iemand had gekocht die naar later blijkt dit spel al in zijn
bezit had waardoor ik dus een spel in mijn bezit heb waar ik verder niets mee kan.![]()
Mocht je interesse hebben voor een koop, laat even weten.
Idd, ik wilde eerst ook wachten:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.
Ook zo'n goed advies.
Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik sowieso gewacht op Leopard.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd, ik wilde eerst ook wachten:
- op Leopard
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MacBook
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MB Pro
etc, etc, etc.
Zo kun je bezig blijven. Zoals het er nu naar uitziet had ik dan misschien wel tot juni kunnen wachten, nu kan ik al die tijd al lekker Mac-en.
Ik ben kei-asociaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
Wat zijn Apple users toch allemaal lief, aardig en beschaafd hè, Jarno?
Ik wacht nog steeds op Leopard, en een kleinere laptop of een verbeterde iMac. Het verschil is dat ik al lekker kan Maccenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd, ik wilde eerst ook wachten:
- op Leopard
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MacBook
- op een nieuwe/betere/snellere/kleinere MB Pro
etc, etc, etc.
Zo kun je bezig blijven. Zoals het er nu naar uitziet had ik dan misschien wel tot juni kunnen wachten, nu kan ik al die tijd al lekker Mac-en.
Thats not helping.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als ik in jouw situatie had gezeten, had ik sowieso gewacht op Leopard.
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.quote:
Och, met een PC ben je al achterhaald op het moment dat je de winkel uitloopt. Waarom ik toch overstag ben gegaan heeft verschillende redenen:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.![]()
IK ben een arme student.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, met een PC ben je al achterhaald op het moment dat je de winkel uitloopt. Waarom ik toch overstag ben gegaan heeft verschillende redenen:
1) Mac's zijn redelijk waardevast als ik zo op tweedehandsmac.nl rondkijk, dus als de nood echt hoog is verpats ik 'm weer.
2) Ik heb geen reden aan te nemen dat Leopard niet prima zal draaien op de MB die ik nu heb.
3) IK WIL HET EN IK WIL HET NU!.
Beste reden ooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, met een PC ben je al achterhaald op het moment dat je de winkel uitloopt. Waarom ik toch overstag ben gegaan heeft verschillende redenen:
3) IK WIL HET EN IK WIL HET NU!.
Oh, geeft niks.quote:
Met m'n tankpas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
Jarno is rijk.
Leg mij dan ook even hoe het werkt! De Documents doen het hier niet, en ik snap er verder geen reet van.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:15 schreef Jarno het volgende:
Even dat QuickSilver checken.
Heel veel Quicksilver tuts in movie vorm: http://theappleblog.com/category/screencasts/quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leg mij dan ook even hoe het werkt! De Documents doen het hier niet, en ik snap er verder geen reet van.
ik hou me warm aanbevolen voor een oplossing...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik in transmit aangeven dat ik bestanden met een punt er voor wil zien, zoals .htaccess?
Brings back memories.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Adelante het volgende:
Vanmorgen even naar de Apple store op Fifth Avenue geweest, damn wat een mooie winkel!
Gevalletje huilie. Werd jouw Macbook er minder door?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
I know. Denk je dat ik het leuk vond dat die Core2Duo drie maanden nadat ik mijn MacBook had uitkwam.![]()
Gevalletje flikker-op. Of leer een PI lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gevalletje huilie. Werd jouw Macbook er minder door?
Ik bedoelde dus op de core 2 duo omdat die er nog niet is voor de mini en dat misschien binnenkort komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje overgehaald om een Mac Pro te kopen maar heb gezegd dat ze beter nog tien jaar kan wachten.
Ook zo'n goed advies.
View -> Show Hidden Filesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:44 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik in transmit aangeven dat ik bestanden met een punt er voor wil zien, zoals .htaccess?
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gevalletje flikker-op. Of leer een PI lezen.
The second coming...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, het was leuk dat de slowchat er weer even was, tot de volgende revival..
Doomert.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Nou jongens, het was leuk dat de slowchat er weer even was, tot de volgende revival..
Ik vind dit toch kinda zielig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ga 's een mooie pot voetbal kijken; ik zie straks wel of er nog een SC is.
Jah, is toch altijd zo geweest, maar zo'n ophef na éen reactie .. pfff .. fakkin' nerds hier ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
kap eens jongens. hij doet het er gewoon om.
Kun je met Acrobat instellen dat pagina 1 rechts op vel 1 moet, pagina 2 rechts op de achterkant van vel 2, pagina N op de linkerkant van vel 1 en pagina N-1 op de linkerkant van vel 2? Zo ja, hoe?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:14 schreef skiczukie het volgende:
Moet toch gewoon kunnen met Acrobat?
Ga inDesign gebruiken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je met Acrobat instellen dat pagina 1 rechts op vel 1 moet, pagina 2 rechts op de achterkant van vel 2, pagina N op de linkerkant van vel 1 en pagina N-1 op de linkerkant van vel 2? Zo ja, hoe?Ik wil dus echt een klein boekje maken, en geen 'verkleinactie' toepassen.
En als je eenmaal bedenkt dat 'klein boekje' vertaald wordt met 'Booklet', dan is de rest ook niet moeilijk meer: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23215. Werkt prima.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wil dus echt een klein boekje maken, en geen 'verkleinactie' toepassen.
Ik heb een Mac, geen hobby.quote:
Dan had je de update-info even moeten lezen heh. Wat boeit het eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Wat is er trouwens precies ge-update in Quicktime dat die een reboot nodig had?
Maakt dat uit? Ik vraag het toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:31 schreef skiczukie het volgende:
Dan had je de update-info even moeten lezen heh. Wat boeit het eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Vaagquote:QuickTime 7.1.5 delivers numerous bug fixes and addresses critical security issues. This update is recommended for all QuickTime 7 users.
Important Notice to QuickTime Pro Users
QuickTime 7 will disable the QuickTime Pro functionality in prior versions of QuickTime, such as QuickTime 5 or QuickTime 6. If you proceed with this installation, you must purchase a new QuickTime 7 Pro key to regain QuickTime Pro functionality. After installation, visit www.apple.com/quicktime to purchase a QuickTime 7 Pro key.
Het was een security update, er was iets lek. Waarschijnlijk dus updates aan het framework, in plaats van de applicatie, en dan is een update nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:30 schreef TwyLight het volgende:
alleen beretraagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Hm, dat Entourage is best een puike mail-client/kalender/alles-in-1-dingskie.
Vind ik, dan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef Jarno het volgende:
Hm, dat Entourage is best een puike mail-client/kalender/alles-in-1-dingskie.
Vind ik, dan.
Echt? Ik vind het reuze meevallen na alle horrorverhalen over niet UB's.quote:
Of mijn mail client int 68 of in 98 milliseconden een connectie met de pop3 server legt vind ik niet zo spannend eigenlijkquote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of mijn mail client int 68 of in 98 milliseconden een connectie met de pop3 server legt vind ik niet zo spannend eigenlijk
Maar office 2004 is toch een PPC only app?
Don't bitch mequote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Jarno het volgende:
Sowieso, POP3, kom op. Dat is wel erg 1993.
Kan ik het verdomme helpen dat ik geen IMAP heb bij mijn knaak en een bounty hosterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Jarno het volgende:
Sowieso, POP3, kom op. Dat is wel erg 1993.
CC nummer moet je toch invoeren en die heb je niet, dus dat gaat niet werken...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Aangezien het iPod topic niet meer zo recent is, stel ik hier een vraag.
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed. Alles ingevuld kom ik erachter dat je daar 18 moet zijn. Mijn vraag is of je niet gewoon even een andere geboortedatum op moet geven, ga toch niets kopen via de iTunes Music Store en het is puur voor de album art. Ben overigens uberhaupt niet zo happig met gegevens invoeren voor wat album art, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Leuk topic overigens![]()
Moet via Click&Buy danquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed. Alles ingevuld kom ik erachter dat je daar 18 moet zijn. Mijn vraag is of je niet gewoon even een andere geboortedatum op moet geven, ga toch niets kopen via de iTunes Music Store en het is puur voor de album art. Ben overigens uberhaupt niet zo happig met gegevens invoeren voor wat album art, maar een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Leuk topic overigens![]()
Ze kunnen het wel... Microsoft. Ze hebben gewoon een verleden geerfdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef Jarno het volgende:
Als ik Entourage opstart, kan ik net tot 3 tellen. Als je van Windows afkomt en Outlook gewend bent, heet dat gewoon superverschrikkelijkbloedjesnel..
*Kuch*.. *kuch*quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef WolfsNL het volgende:
Ten eerste hoi.
Ik wil via de iTunes store wat album art downloaden aangezien via andere wegen eraan komen
hopeloos is. Nu heb ik geen CC (geen 18) dus moet ik via die andere manier, ben even de naam kwijt maargoed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef sanni het volgende:
[..]
*Kuch*![]()
trouwens:
Mac's nu ook te koop bij De Wehkamp![]()
Straks Apple's bij de Aldi! Joehoe!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]. maarja
wel weer extra apple gebruikers!
nee dat mag niet daarzo op de vloerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Straks Apple's bij de Aldi! Joehoe!![]()
Zoek je Droplets map(pen) en verwijder alles wat daar in staat. Heeft geen invloed op de werking van Photoshop etc. Zijn alleen maar scriptjes die in feite bepaalde dingen automatiseren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef Junkie het volgende:
Ik heb vroeger een paar Macjes gehad met Systeem 7, 8 en 9.En toen even een stap richting XP gemaakt voor de games en nu weer helemaal terug op OSX met een zwart MacBookje. Maar heb nu na een paar weken toch een paar vraagjes.
1.
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07103/jpg-openwith.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Er werd al in dit topic over geklaagd, maar er is hier geen oplossing voor? (behalve die bestanden weg gooien)
Hey...weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:15 schreef sanni het volgende:
Yo Arno...je bent duidelijk nog niet vertrouwd met het Mac OSX gebeuren he?![]()
Als je je dock bedoeld dan is het gewoon aanklikken en verplaatsen.
Bedoel je je menubar rechtsboven,dan is het APPLE-TOETS ingedrukt houden,click
met de muis en slepen maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |