Ik vond hem wel geinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Stokjes van suiker vond ik juist een creatief idee.
OMG, die was écht dom. Hij dacht het met dure termen te redden. Ik ben geen marketingheld, maar hou het simpel. Jip en Janneke. Ondersteun dat met een goed en gedegen marktonderzoek met positieve resultaten en bingo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Toad het volgende:
Die gozer smijt een hoop marketingbegrippen naar de 'Dragons', maar het helpt niet echt.
Ik denk dat ze het in de coffeeshop bedacht hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vond hem wel geinig
Maar die heikneuters!
Met een joint tussen die spleet in de tandquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in de coffeeshop bedacht hebben.
ze zijn niet zo sterk in hoofdrekenenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:01 schreef Toad het volgende:
Leuke onderhandelingen.
marktonderzoek en ongetwijfeld een deel aannames.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef DiviFilius het volgende:
Wat ik me dan afvraag he :
ze roepen zo makkelijk van 'na 13 maanden breakeven', en na een paar jaar iets van 1.9 miljoen omzet ofzo, waar in godsnaam is dat op gebaseerd ?
overigens lijkt het me best een interessant programma, komen vast nog wel een hoop interessante dingen voorbij
Als ze slim zijn hebben ze verwachte kosten tegen verwachte baten afgewogen. Maar zoals één van de dragons al zei: een businessplan is NOOIT een zekerheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef DiviFilius het volgende:
Wat ik me dan afvraag he :
ze roepen zo makkelijk van 'na 13 maanden breakeven', en na een paar jaar iets van 1.9 miljoen omzet ofzo, waar in godsnaam is dat op gebaseerd ?
ja, dat had ik ook gedaan als ik die dames was.. gratis 1 procent weg gevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:03 schreef SiGNe het volgende:
Die dames waren wel goed in hun presentatie en onderhandelingstechnieken, ik zou er alleen ipv 35% 36% van gemaakt hebben, kan je tenminste door 3 delen.
Dat zeker, maar ik zou er niet zomaar me geld in pompen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Stokjes van suiker vond ik juist een creatief idee.
Ja, maar dat was exclusief drankjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:07 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Zijn winstverwachting is nu niet bepaald realistisch.
Hij loopt ook constant alsof hij een bochel op zijn rug heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:10 schreef SiGNe het volgende:
Jort Kelder moet meer naar Georgina verbaan luisteren als ze kledingadvies geeft, die broek zit helemaal tot aan z'n oksels en hij loopt als een nerd.
Als je er die 2 meiden neer had gezet was het denk ik wel wat leuker geworden. Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk... Dan hoef je niet dat moeilijk open te maken koekje dat je normaal krijgt in een restaurant ook er niet meer bij te geve.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef VoreG het volgende:
Wel aardig programma.
Die muts en die debiel met het koffielepeltje dat je kan opeten.....
je kan het dus totaal niet met hyves vergelijken. Hyves is gewoon een online community en bij WuZZ open je een shop en verkoop je je ringtones e.d.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef pimmeke076 het volgende:
Ik vond het een leuk programma, maar dat idee wat geld heeft gehad vond ik daarentegen erg mager. Leek in mijn ogen ook nog eens verdacht veel op hyves enzag er gigantisch kiddy uit.
Precies ja, dat bedoel ik..volgens mij zitten z'n bretels veel te strak..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij loopt ook constant alsof hij een bochel op zijn rug heeft.
Op ebay of marktplaats kan dat ook wel, ik zie het nut niet zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
je kan het dus totaal niet met hyves vergelijken. Hyves is gewoon een online community en bij WuZZ open je een shop en verkoop je je ringtones e.d.
Garanties zijn er inderdaad niet. Die 50000 leden in het eerste jaar waarvan een kwart actief is ook in mijn ogen totaal onrealistisch. Maar zo zie je maar een zelfverzekerende presentatie, alle zaken op orde en je verhaal is gelijk een stuk geloofwaardiger. Maar dan nog even voor die nerds en hun zolderkamertjes. Die nerds geven je ook geen enkele garantie op degelijk werk. Ze hebben wrs. al een bouwende partij, moet betaald worden. Maar de beide dames zijn ook bereid om hun baan op te zeggen en 100% te steken in hun project. En dan moeten er van die 150 k, buiten de ontwikkelingskosten, een paar servertjes en een domeinnaampje ook twee salarissen uitbetaald worden en dan hebben we het ook nog niet over de promotie. Ik snap die 150 k wel, dat vond ik wel duidelijk. Waar ik mijn vraagtekens bij zette was inderdaad eerder of die doelgroep wel bereid is om daar in te investeren en dus ook geld wil uitgeven aan knutselwerk van vriendjes en vriendinnetjes (waar steeds op werd gehamerd).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:09 schreef N.i.c.k het volgende:
dat wuzz tsja. Ook stom dat er niet eens gevraagd werd waarvoor die investering van 150 k nodig was. Met een paar servertjes en een domeinnaam kom je er toch wel zou je zeggen. Dat soort ideeen moeten juist door 2 nerdjes uitgevoerd worden op een zolderkamertje. Als zoiets gelikt wordt aangepakt, geeft dat nog totaal geen garanties of het ook opgepakt wordt door de doelgroep. Zeker niet op een eindeloos pluriform medium als internet.
Kijk het ff nog een keer, en leg het mij dan even uit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
ben nu via uitzendinggemist aan het kijken, die gast met z'n branding en z'n scooters; echt zo'n wazig verhaal...
dat was echt een heerlijk doelloze pitch, dat zag ik zelfs. Mooi om te zien hoe zoveel mensen zich overschattenquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
ben nu via uitzendinggemist aan het kijken, die gast met z'n branding en z'n scooters; echt zo'n wazig verhaal...
Ik heb een hekel aan al die randzaken als ik aan het eten ben. Ik wil gewoon lekker eten en niet op een paar wandelende kledingrekken gaan letten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:32 schreef MadGuy het volgende:
Op zich wel leuk concept zo'n restaurant met catwalk. Maar ik weet van mezelf al dat als ik eet, ik eerder bezig met mijn tafelgenoten dan de kleding.
Ik vind hem een beetje een eng mannetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:05 schreef DiviFilius het volgende:
Uit onderzoek is ook gebleken dat ik niet mee doe![]()
die opm getuigt van weinig zakelijk instinct.............omdat het een verschil is of je een percentage krijgt van het bedrag dat je erin stopt of een percentage van de winst die je eruit haalt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Het is dat annie niet op een dubbie hoeft te kijken. Maar waarom zou je je centjes liever daarin stoppen dan op een bankrekening a 3 % ?
Een rente vergoeding krijg je omdat je geld uitleent en een risico loop niet meer terug te krijgen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:23 schreef djstoffel het volgende:
[..]
die opm getuigt van weinig zakelijk instinct.............omdat het een verschil is of je een percentage krijgt van het bedrag dat je erin stopt of een percentage van de winst die je eruit haalt.
In de BBC-versie is de mix van Dragons veel gevarieerder. Daar maken de kandidaten soms gebruik van de kennis die de Dragons in huis hebben. De Nederlandse Dragons zijn wat dat betreft één pot nat; voor je onderneming maakt het niet zoveel uit wie er in je investeert.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
Wel erg veel dragons die bezig zijn met (nieuwe) media. Volgens mij maak je weinig kans als je onderneming weinig te maken heeft met deze sector.
Joh, zoiets heeft mijn vader ook een tijdje gedaan. Kost geen drol, je verdient er wat mee en als je geen zin meer hebt laat je het zo weer gaan. Daar heb je echt geen inversteerders voor nodig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:46 schreef MadGuy het volgende:
Die docent. Dat is gewoon een freelanceprojectje.
Ik heb toevallig een stukje gezien en, als mede ondernemer, ben ik het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:10 schreef Posdnous het volgende:
Tja, ik zal de laatste zijn om deze mensen af te zeiken want ik ben zelf ondernemer en ik zou zo niet met m'n bek op televisie durven, maarik moet wel zeggen dat ze allemaal (zie het programma nu voor het eerst) niet echt geweldig hebben nagedacht over hun presentatie en de toekomst van hun producten.
Vrij amateuristisch allemaal, dat deden we op de universiteit nog beter.
quote:Omdat hij mijn engels leraar op Graaf hyuin cOllege is .. !
en hij heel gOed les geeft ..
en een hele gOeieee idee heeft ,!
en ik vind dat hij een gewone idee heeft.. Waar je andere mee helpt
Terwijl de rest van de kanidaten .. Vind ik een beetje .. raar..
mr borger Heeft het idee.. : huiswerkbegeleiding
Spelkaartjes enzv//
en mr bOrger ( cliff bOrger) helpt teminste kinderen, !
Dus sTem Op cliff bOrger..
Anders... . .. ..
Bent u niet aardig
quote:
Hehe dan ben je zakelijk echt een leek.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:47 schreef rubbereend het volgende:
briljant, voor 50.000 euro 1 % van de omzet kopendaar zijn ze toch maar mooi ingetrapt
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef snellejelle het volgende:
een sticker met een telefoonnummer erop?
Lang leve privacy?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef snellejelle het volgende:
een sticker met een telefoonnummer erop?
hier viel alleen weinig aan te pattenterenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef ScudRaket het volgende:
Soms zijn ideeën als die stickers bijzonder winstgevend hoor. Mits de juiste patenten worden aangevraagd en de juiste contracten worden binnengehaald valt er veel mee te verdienen.
Vergeet het verhaal van de paperclip niet!![]()
Idd. Er zijn meer kandidaten langsgekomen waarbij de investeerders aangeven dat ze het een goed idee vinden en dat het goede kans van slagen heeft, maar dat ze er toch niet in mee gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Ik zit nu de uitzending van vorige week terug te kijken. Die Dennis van vorige week met de schuurmachine was echt wel een investering waardt.
Ik heb al een keer een pilot test geproefd... Meer dan een kortstondige hype zal het niet worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:28 schreef MadGuy het volgende:
Zo hee, best goed verhaaltje met zijn alcoholshotje.
De dragons? Ja?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef Ynske het volgende:
Wat ik me ineens afvraag....
hebben ze ooit al eens besloten ergens in te investeren?
in wat dan van de afleveringen?quote:
In de vorige aflevering zeker. En dan is er nog een paar keer geweest, maar dat weet ik zo 1,2,3, niet uit mijn hoofd.quote:
In wat weet ik niet precies, maar je zag wel in de intro van de Dragons hoeveel ze al hadden geïnvesteerd.quote:
iets met later inschakelen? sorry hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Vorige week, dat internationaal castingbureau, werd ook in intro verteld hoor
ik heb waarschijnlijk steeds de stukken gezien waar ze nee zeiden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
In de vorige aflevering zeker. En dan is er nog een paar keer geweest, maar dat weet ik zo 1,2,3, niet uit mijn hoofd.
Hij komt inderdaad heel onzeker over vind ik. Hij vind het wel leuk, maar kan t idd niet echt enorm brengenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Dit is wel interessant, maar hij had wel iets meer mogen presenteren, helemaal als hij al hier fulltime een half jaar mee bezig is geweest,
Ik geloof dat het zelfs een Japans concept is. En die versie zou ik ook graag willen zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik kijk het altijd op de BBC, dit is zo'n slecht in elkaar gezet aftreksel.
Vaak wordt de pitch niet eens uitgezonden maar meteen de reacties erop, heel vaag.
omdat de pitch meestal nog wordt samengevat door de dragons, anders wordt het denk ik een erg lang programma,quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik kijk het altijd op de BBC, dit is zo'n slecht in elkaar gezet aftreksel.
Vaak wordt de pitch niet eens uitgezonden maar meteen de reacties erop, heel vaag.
als ik mijn blikje niet leegdrink schud ik t over in een flesjequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Leuk voor die kerel.Persoonlijk zie ik op dit moment het nut niet zo, misschien dat ze dat ding hier en daar nog kunnen tweaken.
Ja, en het is zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zelfs een Japans concept is. En die versie zou ik ook graag willen zien.
(De Engelse versie heet ook gewoon Dragons Den? Dan ga ik ook eens kijken.)
de presentatie, het verhaal wat je wilt houden om iemand te overtuigen van je concept, heet een pitchquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef Off-ShoRe het volgende:
waarom heet het 'pitch' en niet gewoon aanbod ofzo
Dat was nou DE vraag, maar die stelden die suffe miljonairs niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet bje trouwens met zo'n lipje dat niet helemaal afsluit? Sowieso koop je een blikje drinken opm t meteen op te drinken, anders koop je wel een flesje
Ze werden er achteraf ook wel op aangesproken door de andere Dragons, dat ze wel heel veel vroegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Goed dat die gasten van die muis niet in zee gingen met de Dragons. Ze hadden zelf al 8 ton geinvesteerd, een schasmele 3 ton voor 30 procent. Arrogantie ten top
Tja... Maar ik vind keiveel geld krijgen of niets krijgen ook best vreemd.quote:
Niet geschoten is altijd mis hé.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... Maar ik vind keiveel geld krijgen of niets krijgen ook best vreemd.
Of hoe overrompelend en niet nadenkend je bent als je eigenlijk al krijgt wat je wilt hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef Vork het volgende:
Die laatste had dus een veel betere deal kunnen krijgen. Leuk dat hij een paar keer herhaalde dat hij het alleen bij 25% doet en dan toch buigen voor de 30%. Als je dan toch wilt onderhandelen, dan moet je ook onderhandelen, creatief zoeken naar andere oplossingen die blijkbaar dus ook waren. Maargoed, zo zie je maar hoe mensen met geld van invloed kunnen zijn.
Dit is voor het eerst (zowel bij de Nederlandse als bij de Engelse versie) dat ik dacht dat die persoon het zelfs zou moeten lukken om de Dragons mee te krijgen voor een percentage onder die 15%. Ok dat is misschien lichtelijk overdreven, maar hij was in weze zelf aan zet en dat zie je niet vaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:07 schreef Renesite het volgende:
Of hoe overrompelend en niet nadenkend je bent als je eigenlijk al krijgt wat je wilt hebben
Ja, ik vond die dragon echt irritant. 30 procent is een goede deal, ja voor hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:06 schreef Vork het volgende:
Die laatste had dus een veel betere deal kunnen krijgen. Leuk dat hij een paar keer herhaalde dat hij het alleen bij 25% doet en dan toch buigen voor de 30%. Als je dan toch wilt onderhandelen, dan moet je ook onderhandelen, creatief zoeken naar andere oplossingen die blijkbaar dus ook waren. Maargoed, zo zie je maar hoe mensen met geld van invloed kunnen zijn.
En dát vind ik zo raarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst (zowel bij de Nederlandse als bij de Engelse versie) dat ik dacht dat die persoon het zelfs zou moeten lukken om de Dragons mee te krijgen voor een percentage onder die 15%. Ok dat is misschien lichtelijk overdreven, maar hij was in weze zelf aan zet en dat zie je niet vaak.
Als die Dragons meer percentage kunnen eisen, kan de pitcher dan ook meer geld vragen, vraag ik me af.quote:
HIj maakt wel vaker op die manier gebruik van z'n positie. Alsof iedere boerenlul zich maar wat vereerd moet voelen als hij een dergelijk bod doet. Als je een Dragon meer hebt dan nodig, (of zelfs 2 eigenlijk in dit geval) dan moet je hem eigenlijk zien te lozen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Ja, ik vond die dragon echt irritant. 30 procent is een goede deal, ja voor hem.
Dat was met dat marrokaanse eten ook zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als die Dragons meer percentage kunnen eisen, kan de pitcher dan ook meer geld vragen, vraag ik me af.
Nee bedrag staat vast. Maar minder percentage kan volgens mij wel. In principe, als een investering heel erg goed is, zouden Dragons elkaar natuurlijk kunnen overtreffen met biedingen van een lager percentage. Op papier werkt dat neem ik aan gewoon twee kanten op. Maar in de praktijk...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef SunChaser het volgende:
Als die Dragons meer percentage kunnen eisen, kan de pitcher dan ook meer geld vragen, vraag ik me af.
Hij, en die gast van Paradidget ook, alsof hij God is. Voor hen is het zakgeld, voor de deelnemers gaat t om een levenswerk. Maar ze zouden gewoon moetgen weigeren, er zijn zoveel investeerders in NL.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:14 schreef Vork het volgende:
[..]
HIj maakt wel vaker op die manier gebruik van z'n positie. Alsof iedere boerenlul zich maar wat vereerd moet voelen als hij een dergelijk bod doet. Als je een Dragon meer hebt dan nodig, (of zelfs 2 eigenlijk in dit geval) dan moet je hem eigenlijk zien te lozen.
Ik vind het wel jammer dat het alle 5 internet en media mensen zijn. Ze zijn voor 5 rijke ondernemers samen eigenlijk net even te beperkt in de breedte. Hierdoor maken concepten onder techniek of media volgens mij ook veel minder kans. Misschien is een gebrek aan kennis van de hele markt ook wel een beetje de basis voor dat onrealistische advies aan die mensen van de magnetronmaaltijden. Als je levensmiddelen wilt verkopen in de supermarkt, zit je aan zoveel regels vast wat betreft veiligheid en aansprakelijkheid, dat het eigenlijk onmogelijk is om klein in je eigen keukentje in je 3hoog-achter-socialehuurflatje te beginnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Hij, en die gast van Paradidget ook, alsof hij God is. Voor hen is het zakgeld, voor de deelnemers gaat t om een levenswerk. Maar ze zouden gewoon moetgen weigeren, er zijn zoveel investeerders in NL.
ze hadden wel gelijk tegen die Expat-servicemuts, begin gewoon achter je pc thuis. Die Marokaanse mensen adviseren bij een lokale Amsterdamse supermakrt te beginnen vond ik weer bekrompen, deze mensen denken terecht veel groter.
of meeverkopen met de boekenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef Iblardi het volgende:
Op het eerste gezicht zou je zeggen dat die kaftenbusiness een stabiele markt is. Maar raakt die niet gauw verzadigd? Op een gegeven moment zullen brugklassers praktisch elke willekeurige maat van hun oudere broers/zussen kunnen overnemen.
één van de weinige pitchers die wel een goed, solide verhaal had. en bovenal kon hij met harde cijfers en feiten komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:09 schreef Ynske het volgende:
Wat een tof idee, die kaften, en die vent... hij had ietsleuk voor m
Precies, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
of meeverkopen met de boeken
als de scholen slim zijn,kopen ze ze meteen in, en leveren ze de boeken mét kaft erbij
of extra plastic ervoor, zodat je zelf foto's of iets dergelijks in kunt stoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook![]()
Als hij het echt groot wilt maken, moet hij eens proberen met merken samen te werken. Vooral brugklassers zijn gevoelig voor o'neill kaftjes of ehm sponsbob ofzo.
mja als ze echt onverwoestbaar zijn wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef Iblardi het volgende:
Op het eerste gezicht zou je zeggen dat die kaftenbusiness een stabiele markt is. Maar raakt die niet gauw verzadigd? Op een gegeven moment zullen brugklassers praktisch elke willekeurige maat van hun oudere broers/zussen kunnen overnemen.
Edit: ik zit niet op te letten, laat maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
of meeverkopen met de boeken
als de scholen slim zijn,kopen ze ze meteen in, en leveren ze de boeken mét kaft erbij
dat was idd. niet zo heel overtuigend maar dan valt de deal toch mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
Maar zou hij al 10.000 orders hebben?
Het gaat om 10.000 paketten voor de brugklas.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:24 schreef Vork het volgende:
Je kan wel orders plaatsen als iemand nog van die dingen moet produceren. En 12 dagen voor 10000 van die krengen is ook niet heel erg duur. Maar dan nog 10000 orders... gaat het dan om 10000 stuks of 10000 pakketten.
Het was gewoon een internetshopproject.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef LazyDave het volgende:
Dat Wuzz is volgens mij een groot mislukt project. Wie zit er nou te wachten op nog een breezer-ringtone site?
Juist ja, ''was''. Over een paar maanden kunnen ze hoogstwaarschijnlijk vertrekken uit dat pand.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was gewoon een internetshopproject.
SunChaser is stiekem één van de dragonsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom maak jij steeds reclame voor hun? Is al de tweede keer dat je daar een kickje mee doet.
Hmmm wat heeft dit nou te betekenen.. hmmm
Absoluut geen gemisquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Schop
Maandag nieuw seizoen.
nieuwe dragon George Banken. Die JP Melchior doet niet meer mee.
idd wtfquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef Liquidootje het volgende:
Iedereen gaat toch dood en als ze doodgaan dan hoor je ze ook niet klagen
Dat viel mij ook op jaquote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef djstoffel het volgende:
programma is niet op 1 dag opgenomen.............dat wijf Annemarie heeft telkens andere laarzen aan. (vallen zo op dat het je niet kan zijn ontgaan)
of alle opgenomen onderdelen worden gewoon willekeurig in een aflevering geplakt om de juiste afwisseling te krijgen
dat wijf.... die mevrouw heet gewoon annemarie van gaal en is een top ondernemer.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef djstoffel het volgende:
programma is niet op 1 dag opgenomen.............dat wijf heeft telkens andere laarzen aan. (vallen zo op dat het je niet kan zijn ontgaan)
of alle opgenomen onderdelen worden gewoon willekeurig in een aflevering geplakt om de juiste afwisseling te krijgen
Het idee is goed, die kerelquote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef evert het volgende:
[..]
dat wijf.... die mevrouw heet gewoon annemarie van gaal en is een top ondernemer.
overigens leuke aflevering weer. goed dat die jongen van het slot ze wel mee kreeg!
Die met z'n slot? Dat is gewoon een vakidioot, die in ieder geval op de hoogte is van z'n eigen sterkten en zwakheden en een goed product heeft. Die pitch sloeg inderdaad nergens op, maar uiteindelijk had hij het met zijn product toch echt niet anders aan moeten pakken. De dragons die met hem in zee gingen zeiden dat ook, dat je zo iemand ook helemaal geen bedrijfsplan moet laten schrijven, want daar komt nooit iets fatsoenlijks uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:24 schreef ScudRaket het volgende:
Het idee is goed, die kerel_!
Deed echt alles fout in die pitch.
Dat zeg ik. Maar als het product er komt denk ik dat hij volledig kaal wordt gegeten door de dragons. Als hij niet eens kan aangeven hoeveel % van de aandelen die 80.000 euro representeren dan vrees ik dat, gezien zijn zakenkennis en het feit dat de dragons meehelpen het businessplan te schrijven, hij wordt genaaid met een hoofdletter G.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Die met z'n slot? Dat is gewoon een vakidioot, die in ieder geval op de hoogte is van z'n eigen sterkten en zwakheden en een goed product heeft. Die pitch sloeg inderdaad nergens op, maar uiteindelijk had hij het met zijn product toch echt niet anders aan moeten pakken. De dragons die met hem in zee gingen zeiden dat ook, dat je zo iemand ook helemaal geen bedrijfsplan moet laten schrijven, want daar komt nooit iets fatsoenlijks uit.
sorry, kon even niet op de naam komen. Daarnaast vind haar ook niet sympatiek overkomen maar dat zal er wel bijhoren in die keiharde wereld.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef evert het volgende:
[..]
dat wijf.... die mevrouw heet gewoon annemarie van gaal en is een top ondernemer.
overigens leuke aflevering weer. goed dat die jongen van het slot ze wel mee kreeg!
Mja, maar je moet ook indenken dat deze dragons helemaal geen gevoel voor humor hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Utrecht het volgende:
Die Annemarie van Gaal ligt nu toch overhoop met Catherine Keijl over het glossy van Catherine?
Ik had het leuker gevonden als er vaker ideeen tussen hadden gezeten waarin wel geinvesteerd werd, maar ja het is ook niet mijn geld en ik zou zelf ook niet in een eetbare boom investeren
Ook leuk wat ze op hun eigen website zeggen:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:14 schreef Vork het volgende:
Maar die business analisten sloegen echt alles. Zeker omdat ze compleet afgemaakt werden op hun marktanalyse, of eerder het gebrek er aan.
quote:Annemarie van Gaal:
Oh ik dacht dat dit iets was waar je roddels kon delen met elkaar over wie het met de baas doet bij de koffie-
automaat…
Willem Sijthof:
Ik weet zeker dat dit allang bestaat…, dus jullie hebben geen goed onderzoek gedaan…, hier is absoluut geen vraag naar
Een greep uit de reacties van de Dragons uit Dragon's Den. Heel frappant om te horen, dat ze zo zeker zijn dat dit concept hopeloos is en dat er absoluut geen behoefte aan is. En dit terwijl er wel degelijk onder de werknemers een sterke behoefte bestaat naar een helder en duidelijk inzicht in wat te wachten staat bij een nieuwe werkgever.
In het verleden werd dat ook gezegd over de volgende succesvolle diensten:
* Hyves
Maar inmiddels weten we allemaal wel beter hé?
Waar ken ik die nieuwe trouwens van? Heb het gevoel alsof ik hem wel vaker (op tv ofzo) gezien heb?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef Haunter het volgende:
Die nieuwe dragon is wel een aanwistlekker direct, en is zeker niet op z'n mond gevallen
beter dan die saaie drol van vorig seizoen.
Inderdaad ja.. kwam mij ook al bekend voor. Een snelle google search leverde me niet echt wat op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waar ken ik die nieuwe trouwens van? Heb het gevoel alsof ik hem wel vaker (op tv ofzo) gezien heb?
Volgens mij was het gewoon om te zien hoe het nu met hem ging, was vorige week ook met iemand.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef Siegfried het volgende:
Nu miste ik de ontknoping van die poedertjes-gast.. Wat kreeg ie nou voor feedback?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |