In wat weet ik niet precies, maar je zag wel in de intro van de Dragons hoeveel ze al hadden geïnvesteerd.quote:
iets met later inschakelen? sorry hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Vorige week, dat internationaal castingbureau, werd ook in intro verteld hoor
ik heb waarschijnlijk steeds de stukken gezien waar ze nee zeiden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:43 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
In de vorige aflevering zeker. En dan is er nog een paar keer geweest, maar dat weet ik zo 1,2,3, niet uit mijn hoofd.
Hij komt inderdaad heel onzeker over vind ik. Hij vind het wel leuk, maar kan t idd niet echt enorm brengenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Dit is wel interessant, maar hij had wel iets meer mogen presenteren, helemaal als hij al hier fulltime een half jaar mee bezig is geweest,
Ik geloof dat het zelfs een Japans concept is. En die versie zou ik ook graag willen zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik kijk het altijd op de BBC, dit is zo'n slecht in elkaar gezet aftreksel.
Vaak wordt de pitch niet eens uitgezonden maar meteen de reacties erop, heel vaag.
omdat de pitch meestal nog wordt samengevat door de dragons, anders wordt het denk ik een erg lang programma,quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:55 schreef shmoopy het volgende:
Ik kijk het altijd op de BBC, dit is zo'n slecht in elkaar gezet aftreksel.
Vaak wordt de pitch niet eens uitgezonden maar meteen de reacties erop, heel vaag.
als ik mijn blikje niet leegdrink schud ik t over in een flesjequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:07 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Leuk voor die kerel.Persoonlijk zie ik op dit moment het nut niet zo, misschien dat ze dat ding hier en daar nog kunnen tweaken.
Ja, en het is zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof dat het zelfs een Japans concept is. En die versie zou ik ook graag willen zien.
(De Engelse versie heet ook gewoon Dragons Den? Dan ga ik ook eens kijken.)
de presentatie, het verhaal wat je wilt houden om iemand te overtuigen van je concept, heet een pitchquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef Off-ShoRe het volgende:
waarom heet het 'pitch' en niet gewoon aanbod ofzo
Dat was nou DE vraag, maar die stelden die suffe miljonairs niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef SunChaser het volgende:
Wat moet bje trouwens met zo'n lipje dat niet helemaal afsluit? Sowieso koop je een blikje drinken opm t meteen op te drinken, anders koop je wel een flesje
Ze werden er achteraf ook wel op aangesproken door de andere Dragons, dat ze wel heel veel vroegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Goed dat die gasten van die muis niet in zee gingen met de Dragons. Ze hadden zelf al 8 ton geinvesteerd, een schasmele 3 ton voor 30 procent. Arrogantie ten top
Tja... Maar ik vind keiveel geld krijgen of niets krijgen ook best vreemd.quote:
Niet geschoten is altijd mis hé.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... Maar ik vind keiveel geld krijgen of niets krijgen ook best vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |