Precies, dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
of meeverkopen met de boeken
als de scholen slim zijn,kopen ze ze meteen in, en leveren ze de boeken mét kaft erbij
of extra plastic ervoor, zodat je zelf foto's of iets dergelijks in kunt stoppenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Precies, dat dacht ik ook![]()
Als hij het echt groot wilt maken, moet hij eens proberen met merken samen te werken. Vooral brugklassers zijn gevoelig voor o'neill kaftjes of ehm sponsbob ofzo.
mja als ze echt onverwoestbaar zijn wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef Iblardi het volgende:
Op het eerste gezicht zou je zeggen dat die kaftenbusiness een stabiele markt is. Maar raakt die niet gauw verzadigd? Op een gegeven moment zullen brugklassers praktisch elke willekeurige maat van hun oudere broers/zussen kunnen overnemen.
Edit: ik zit niet op te letten, laat maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
of meeverkopen met de boeken
als de scholen slim zijn,kopen ze ze meteen in, en leveren ze de boeken mét kaft erbij
dat was idd. niet zo heel overtuigend maar dan valt de deal toch mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef SunChaser het volgende:
Maar zou hij al 10.000 orders hebben?
Het gaat om 10.000 paketten voor de brugklas.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:24 schreef Vork het volgende:
Je kan wel orders plaatsen als iemand nog van die dingen moet produceren. En 12 dagen voor 10000 van die krengen is ook niet heel erg duur. Maar dan nog 10000 orders... gaat het dan om 10000 stuks of 10000 pakketten.
Het was gewoon een internetshopproject.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef LazyDave het volgende:
Dat Wuzz is volgens mij een groot mislukt project. Wie zit er nou te wachten op nog een breezer-ringtone site?
Juist ja, ''was''. Over een paar maanden kunnen ze hoogstwaarschijnlijk vertrekken uit dat pand.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het was gewoon een internetshopproject.
SunChaser is stiekem één van de dragonsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom maak jij steeds reclame voor hun? Is al de tweede keer dat je daar een kickje mee doet.
Hmmm wat heeft dit nou te betekenen.. hmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |