Absoluut geen gemisquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Schop
Maandag nieuw seizoen.
nieuwe dragon George Banken. Die JP Melchior doet niet meer mee.
idd wtfquote:Op maandag 5 mei 2008 21:50 schreef Liquidootje het volgende:
Iedereen gaat toch dood en als ze doodgaan dan hoor je ze ook niet klagen
Dat viel mij ook op jaquote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef djstoffel het volgende:
programma is niet op 1 dag opgenomen.............dat wijf Annemarie heeft telkens andere laarzen aan. (vallen zo op dat het je niet kan zijn ontgaan)
of alle opgenomen onderdelen worden gewoon willekeurig in een aflevering geplakt om de juiste afwisseling te krijgen
dat wijf.... die mevrouw heet gewoon annemarie van gaal en is een top ondernemer.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:16 schreef djstoffel het volgende:
programma is niet op 1 dag opgenomen.............dat wijf heeft telkens andere laarzen aan. (vallen zo op dat het je niet kan zijn ontgaan)
of alle opgenomen onderdelen worden gewoon willekeurig in een aflevering geplakt om de juiste afwisseling te krijgen
Het idee is goed, die kerelquote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef evert het volgende:
[..]
dat wijf.... die mevrouw heet gewoon annemarie van gaal en is een top ondernemer.
overigens leuke aflevering weer. goed dat die jongen van het slot ze wel mee kreeg!
Die met z'n slot? Dat is gewoon een vakidioot, die in ieder geval op de hoogte is van z'n eigen sterkten en zwakheden en een goed product heeft. Die pitch sloeg inderdaad nergens op, maar uiteindelijk had hij het met zijn product toch echt niet anders aan moeten pakken. De dragons die met hem in zee gingen zeiden dat ook, dat je zo iemand ook helemaal geen bedrijfsplan moet laten schrijven, want daar komt nooit iets fatsoenlijks uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:24 schreef ScudRaket het volgende:
Het idee is goed, die kerel_!
Deed echt alles fout in die pitch.
Dat zeg ik. Maar als het product er komt denk ik dat hij volledig kaal wordt gegeten door de dragons. Als hij niet eens kan aangeven hoeveel % van de aandelen die 80.000 euro representeren dan vrees ik dat, gezien zijn zakenkennis en het feit dat de dragons meehelpen het businessplan te schrijven, hij wordt genaaid met een hoofdletter G.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Die met z'n slot? Dat is gewoon een vakidioot, die in ieder geval op de hoogte is van z'n eigen sterkten en zwakheden en een goed product heeft. Die pitch sloeg inderdaad nergens op, maar uiteindelijk had hij het met zijn product toch echt niet anders aan moeten pakken. De dragons die met hem in zee gingen zeiden dat ook, dat je zo iemand ook helemaal geen bedrijfsplan moet laten schrijven, want daar komt nooit iets fatsoenlijks uit.
sorry, kon even niet op de naam komen. Daarnaast vind haar ook niet sympatiek overkomen maar dat zal er wel bijhoren in die keiharde wereld.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:58 schreef evert het volgende:
[..]
dat wijf.... die mevrouw heet gewoon annemarie van gaal en is een top ondernemer.
overigens leuke aflevering weer. goed dat die jongen van het slot ze wel mee kreeg!
Mja, maar je moet ook indenken dat deze dragons helemaal geen gevoel voor humor hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef Utrecht het volgende:
Die Annemarie van Gaal ligt nu toch overhoop met Catherine Keijl over het glossy van Catherine?
Ik had het leuker gevonden als er vaker ideeen tussen hadden gezeten waarin wel geinvesteerd werd, maar ja het is ook niet mijn geld en ik zou zelf ook niet in een eetbare boom investeren
Ook leuk wat ze op hun eigen website zeggen:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:14 schreef Vork het volgende:
Maar die business analisten sloegen echt alles. Zeker omdat ze compleet afgemaakt werden op hun marktanalyse, of eerder het gebrek er aan.
quote:Annemarie van Gaal:
Oh ik dacht dat dit iets was waar je roddels kon delen met elkaar over wie het met de baas doet bij de koffie-
automaat…
Willem Sijthof:
Ik weet zeker dat dit allang bestaat…, dus jullie hebben geen goed onderzoek gedaan…, hier is absoluut geen vraag naar
Een greep uit de reacties van de Dragons uit Dragon's Den. Heel frappant om te horen, dat ze zo zeker zijn dat dit concept hopeloos is en dat er absoluut geen behoefte aan is. En dit terwijl er wel degelijk onder de werknemers een sterke behoefte bestaat naar een helder en duidelijk inzicht in wat te wachten staat bij een nieuwe werkgever.
In het verleden werd dat ook gezegd over de volgende succesvolle diensten:
* Hyves
Maar inmiddels weten we allemaal wel beter hé?
Waar ken ik die nieuwe trouwens van? Heb het gevoel alsof ik hem wel vaker (op tv ofzo) gezien heb?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:59 schreef Haunter het volgende:
Die nieuwe dragon is wel een aanwistlekker direct, en is zeker niet op z'n mond gevallen
beter dan die saaie drol van vorig seizoen.
Inderdaad ja.. kwam mij ook al bekend voor. Een snelle google search leverde me niet echt wat op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waar ken ik die nieuwe trouwens van? Heb het gevoel alsof ik hem wel vaker (op tv ofzo) gezien heb?
Volgens mij was het gewoon om te zien hoe het nu met hem ging, was vorige week ook met iemand.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef Siegfried het volgende:
Nu miste ik de ontknoping van die poedertjes-gast.. Wat kreeg ie nou voor feedback?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |