quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 00:09 schreef N.i.c.k het volgende:dat wuzz tsja. Ook stom dat er niet eens gevraagd werd waarvoor die investering van 150 k nodig was. Met een paar servertjes en een domeinnaam kom je er toch wel zou je zeggen. Dat soort ideeen moeten juist door 2 nerdjes uitgevoerd worden op een zolderkamertje. Als zoiets gelikt wordt aangepakt, geeft dat nog totaal geen garanties of het ook opgepakt wordt door de doelgroep. Zeker niet op een eindeloos pluriform medium als internet.
Garanties zijn er inderdaad niet. Die 50000 leden in het eerste jaar waarvan een kwart actief is ook in mijn ogen totaal onrealistisch. Maar zo zie je maar een zelfverzekerende presentatie, alle zaken op orde en je verhaal is gelijk een stuk geloofwaardiger. Maar dan nog even voor die nerds en hun zolderkamertjes. Die nerds geven je ook geen enkele garantie op degelijk werk. Ze hebben wrs. al een bouwende partij, moet betaald worden. Maar de beide dames zijn ook bereid om hun baan op te zeggen en 100% te steken in hun project. En dan moeten er van die 150 k, buiten de ontwikkelingskosten, een paar servertjes en een domeinnaampje ook twee salarissen uitbetaald worden en dan hebben we het ook nog niet over de promotie. Ik snap die 150 k wel, dat vond ik wel duidelijk. Waar ik mijn vraagtekens bij zette was inderdaad eerder of die doelgroep wel bereid is om daar in te investeren en dus ook geld wil uitgeven aan knutselwerk van vriendjes en vriendinnetjes (waar steeds op werd gehamerd).