quote:Motor: dwars-voorin 4 benzine-lijn, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 1587 cc, boring x slag 78,5 x 82,0 mm, compr. verh. 10,2:1, max. vermogen 81 kW/110 pk bij 6000 tpm, max. koppel 147 bij 4000 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk, draagarmen + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 11,8 m, remmen voor geventileerde schijven, achter trommels.
Maten/gewichten: l/b/h 4,14/1,72/1,90 m, wielbasis 2,69 m, banden 175/65 R 14, kofferruimte 600 l, tankinh. 55 l, gewicht 1252 kg, laadverm. 528 kg, aanhanger geremd 1100 kg.
Prestaties: Topsnelheid 171 km/h, acceleratie 0-100 km/u 11,5 s, 80-120 km/u in 4/5 15,5/22,5 s, testverbruik 7,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 70,0/71,6 dB.
Nieuwprijs: ¤ 16.041 (2001)
quote:Van de tweeling Berlingo en Partner was de Citro"n altijd de jolige van de twee. Met de nieuwe VTC stopt Peugeot ook wat plaisir in z"n omgebouwde besteller. Maar voor wie precies is zo"n stoer opgeleukte VTC nu de ideale partner?
"n Schot in de roos: veel praktische ruimte voor een schappelijke prijs. Als je maar genoegen neemt met een bestelwagen-uiterlijk. Dat is een deel van de verklaring van het succes van de Berlingo, de Partner en de Kangoo van Renault. Wat ook meespeelt: de instap van dit soort auto"s is in de regel op MPV-niveau. Da"s lekker makkelijk om kleine kinderen in te laden, maar ook fijn voor die groeiende groep senioren. Fikse ruimte moet optimaal toegankelijk zijn. En dat is "ie nu. De schuifdeuren links en rechts laten zich lekker rollen en dichtsmijten, alleen merk je als bestuurder als je links over je schouder kijkt een fikse B-stijl. De VTC-versie (Véhicule Tous Chemins, de Nederlandse importeur noemt "m Vrije Tijds Concept) is er met "n 1,6-litermotor van 110 pk of de 2-liter HDI van 90 pk. Wij reden de eerstgenoemde versie. Echt gretig komt de 1600-Partner niet over. Toch, dat is vooral een gevoel. Vanwege het holle concept en de hoge, bestelwagenachtige zitpositie, is snelheid en top-acceleratie het laatste waar je aan denkt. Als je echter de stopwatch raadpleegt, blijkt dat deze opgedirkte Partner heus goed mee kan komen. Als je veel van de 4-cilinder vraagt, krijg je best wat optreklawaai voor je kiezen. Maar toch past deze krachtbron eigenlijk prima bij deze auto. Vlot genoeg, soepel genoeg en economisch verantwoord: 1 op 12,8 reden we ermee. Een VTC-Partner heeft een versterkte wielophanging (merk je niets van) en staat iets hoger op de poten (merk je ook niet, want hij "s al hoog). Verder zit er een beschermplaat onder motor en bak, en zijn de voor- en achterlichtunits voorzien van beschermende roosters. Doel: de auto beter geschikt maken voor ruig terrein. Verwacht geen terreinautocapaciteiten, zover gaat dit pretpakket beslist niet. Een VTC is f 1.600/e 726 duurder dan een Combispace en heeft in verhouding ook een schuifdeur meer.
Minder uiterlijk vertoon
Waar gaat het vooral om bij deze auto? Ruimte en praktisch gebruiksgemak. Daarvan heeft zo"n Partner heel veel. Z"n hoogte is eigenlijk het meest opmerkelijke van de vierwieler. Strikt genomen heb je niet zo gek veel aan die decimeters boven de kruin, maar het maakt de ruimtebeleving en het ruimtegevoel helemaal top. Het is leuk dat je boven de voorruit nog het een en ander kunt stouwen als je met vakantie gaat. Maar voor het dagelijkse gebruik heb je al zoveel bergruimte, dat wij die bovenin niet gebruiken. Helemaal achterin, in de bagageruimte, word je verwend met een optimale toegankelijkheid (door die gigantische achterklep), een behoorlijk ruimte-aanbod en ook hier weer: imposante hoogte. Wie een rek zet achter de achterbank (die plaats biedt aan drie man), kan laden tot het dak en dan echt veel verstouwen. Een kinderfietsje met zijwielen, een kinderwagen, wandelbuggy, ja, zelfs een vaatwasmachine kan achterin gewoon rechtop staan. Da"s reuze. Maar verwacht geen uitneembare, draaibare losse stoelen of een extra achterbankje dat uit de vloer kan opdoemen. U moet het doen met een in ongelijke delen neerklapbare achterbankleuning. Verder zijn de zittingen opklapbaar en heeft de Partner twee (geheime!) opbergvakken in de vloer voor de achterbank. En grootse portiervakken zowel vóór als in de schuifdeuren. Als u Frans comfort verwacht, een beetje hellen in bochten kunt verdragen en vindt dat de vakantie feitelijk al begint met de lange reis heen, dan is die Partner het helemaal voor u. Een fijne zitpositie (al zijn de zittingen wat kort), een voor de hand liggende bediening en een verrassend onderstel dat alleen qua rommelgeluiden van onderaf misschien iets aan een bedrijfsauto doet denken. Toch: het onderstel is heus verzorgd (niks geen starre as of zo) en biedt comfort én wegligging. Nee, als je je schikt in het Nederlandse verkeersbeeld en niet wakker ligt van de aanblik van wat stukjes blik binnenin je auto, dan is zo"n Partner een interessante optie. De VTC-uitvoering is vooral leuk, biedt niet bijster veel extra nut (het is echt geen terreinauto), maar het tilt de Partner net uit boven alleen maar "verstandig" en "praktisch". Jammer, dat Peugeot behoorlijk het mes zet in de uitrusting. De basisprijs van deze VTC is heus goed. Je krijgt een ruime, praktische, lekker rijdende auto voor 35 mille (e 15.880). Maar dan heb je geen airco, ABS of zelfs maar één airbag. Heel jammer wel.
ja. verkeer daar in heemstede een hoofddorp is een hel. plus op m'n werk is het ook wel handig af en toequote:
Ga je daar ook wonen? Passat de deur uit?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. verkeer daar in heemstede een hoofddorp is een hel. plus op m'n werk is het ook wel handig af en toe
ik heb 'n appartementje in hoofddorp op het oog ja. als ik dat kan krijgen gaat de Passat nog niet de deur uit. misschien dat er op termijn een Volvoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:01 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ga je daar ook wonen? Passat de deur uit?
Volvoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:04 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb 'n appartementje in hoofddorp op het oog ja. als ik dat kan krijgen gaat de Passat nog niet de deur uit. misschien dat er op termijn een Volvovoor in de plaats komt.
nee goedkoop hotelletje in zandvoortquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:05 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Volvo
Nog 2 weken voor wij 'm krijgen.
Nu pendel je iedere dag?
Kan je er niet beter gelijk het hele blok vervangen dan?quote:
Nee. Visa tweecilinderblokjes zijn zeldzaam. Allemaal 2cv-rijders hebben die blokken gekaaptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan je er niet beter gelijk het hele blok vervangen dan?
Mijn vader heeft nog wilde verhalen dat ' ie dat met z'n Eend in twee uurtjes deed
je visa, wat doe jequote:
V6 er in hangenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Visa tweecilinderblokjes zijn zeldzaam. Allemaal 2cv-rijders hebben die blokken gekaaptmet het motorblok is ook niks mis voor zover ik weet
Dat is prettig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag voor het eerst mn Visa zien rijden dus zonder ikzelf er in, en van buiten klinkt het ook echt helemaal als een eend![]()
![]()
Ik ben gek op dat motortje
De Niva die ik wil heeft btw hetzelfde blok als de 1.9 diesel BX
Die in de boot ligt is blauw, het reserve blok is groen.quote:
Dat geluidquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die in de boot ligt is blauw, het reserve blok is groen.
10 liter zescilinder geloof ik
is leuker dan monterenquote:
Aangepast busblok, zes in lijn inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
zes in lijn? das 11 liter geloof ik? Of is het geen aangepaste truckmotor, maar een puur voor de scheepvaart ontwikkeld?
Ik vind de groene het mooist
Prachtige roffelquote:
There's no replacement for displacementquote:
11,1 liter uit mn hoofd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangepast busblok, zes in lijn inderdaad.
Ik denk ergens medio jaren zestig. Want hij lag er al in toen m'n opa de boot kocht.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk ergens medio jaren zestig. Want hij lag er al in toen m'n opa de boot kocht.
[afbeelding]
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
Dan is het een Scania-Vabis motor zelfs dus....
Bijna, ben nog in afwachting van de afspraak voor aankoopkeuring. Mochten daar teveel gebreken en/of verwachte dure reparaties uitkomen (wat ik niet verwacht) dan kijk ik weer verder... Het hoeft trouwens niet per se een Porsche te zijn, maar de 924/944/968/928 spreekt me erg aan. Enige nadeel is dat die laatste twee nogal wat prijziger zijn, al helemaal voor een circuitbakjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Al een Porsche gekocht Paal?
[afbeelding]
Merk en type: Porsche 944
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 3 maart 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Dat boeit me bij geen enkele circuitbak eigenlijk... zolang het ding technisch maar in orde is. Er zullen altijd wel wat extra kosten achterweg komen, maar ik vind het zonde om over een jaar oid met een auto te zitten die niet meer rijdt omdat ik de onderhoudskosten te hoog vind worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
gewoon een 924 kopen joh, doet het minste pijn als je er eens een deuk in rijdt
nee, wat moet het voorstellen? Het fok-leeuwarden SC kliekjegebeuren ofzo?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Liwadden aka Ljouwert aka Liewt aka Lienward aka Leeuwarden al opgemerkt trouwens?
ja man elk kutgat zn eigen SCquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, wat moet het voorstellen? Het fok-leeuwarden SC kliekjegebeuren ofzo?
3 jousters, twee feanster, een jubbegaster en een ureterper, mer zuidfriezen zijn er nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Joure slowchat #1: de power fan 'e Jouwer!
Alleen Joure is echt belangrijk, de rest hobbelt slechts wat meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 jousters, twee feanster, een jubbegaster en een ureterper, mer zuidfriezen zijn er niet
Okayquote:Op zondag 4 maart 2007 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
samen wachten?
80% van de mensen sterrft in hun bed. als ik nooit meer op bed ga is er maar 20% kans dat ik dood ga.quote:
Okay, waarom ga je niet op de grond slapen dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
80% van de mensen sterrft in hun bed. als ik nooit meer op bed ga is er maar 20% kans dat ik dood ga.
dan is de grond mn bed toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, waarom ga je niet op de grond slapen dan?
Neequote:
IK BEN ONGESTELDquote:Op zondag 4 maart 2007 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
moet je ff klaarkomen, dat helpt om in slaap te komen.
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik was ff dingen doen
en als hget goed is kom je sneller klaar als je ongesteld bentje bent dan geiler en je geslachtsorgaan is gevoeliger. wel ff goed je handen wassen na de tijd
Ik heb bijna nooit koppijnquote:Op zondag 4 maart 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger meots ik sandra altijd neuekn als ze koppijn had, daar kanpte ze van op.
ze is ongesteld naar trance energie en nu ga je haar zolang in slaap neuken dat ze er koppijn en missleijk van krijgt?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit om bovenstaande redenen te wachten tot mn vriendinnetje thuis komt
Idd, ik heb medelijden met 'm.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
noh, dat wens je je ergset vijand idd niet toe
Ik zat me ook al af te vragen "welke redenen?"quote:Op zondag 4 maart 2007 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze is ongesteld naar trance energie en nu ga je haar zolang in slaap neuken dat ze er koppijn en missleijk van krijgt?
ja precies datquote:Op zondag 4 maart 2007 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze is ongesteld naar trance energie en nu ga je haar zolang in slaap neuken dat ze er koppijn en missleijk van krijgt?
Dat vind ik zielig voor mijn muur.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je vaker met je kop tegen de muur aan rammen.
Wakker zijn enzoquote:Op zondag 4 maart 2007 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zat me ook al af te vragen "welke redenen?".
Waarom heb je het stuk over geld overmaken naar een Nigeriaanse prins weggelaten?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[Best Friend] It's been 10 days
It shouldn't last this long
The doctors' mystified
Nothing's physically wrong...
[Wife] But maybe inside his head
He's struggling to survive
Would it help if we talked to him?
Bring him back to life...
[Best Friend and Pride] Do you remember that time
We were showing off our brand new flashy bikes
[Wife and Love] You looked so fine
Until you both fell over and then started to cry!
[Best Friend and Pride] Do you recall that day
Fearlessly we climbed the highest tower
[Wife and Love] Then you became afraid
Too scared to climb down you stayed up there for hours!
[Best Friend and Pride] Do you remember that time?
[Wife and Love] Do you recall that day?
[Wife and Love] Do remember that time
Alone at last, naked by the fire
[Best Friend and Pride] Then all your friends came by,
They rushed in the room and you had no time to hide
[Wife and Love] Do you recall that day,
You proposed to me fell down to your knee
[Best Friend and Pride] You didn't know what to say,
So she knelt down to for she thought you'd lost your keys!
[Wife and Love] Do you remember that time?
[Best Friend and Pride] Do you recall that day?
[Passion] Can you see her light
Shining through the black
She's reaching out to you
What's holding you back?
[Reason] Can you feel her warmth
Glowing on your skin
Don't repress the memories
Let them all in...
zo lief
Memories van Ayreon?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:19 schreef Sjoewe het volgende:
Dit liedje vind ik zo lief en leuk
En de clip ook
Ja ik ben een sentimentele zak
Nee alleen bij deel 1, de directors cut. Dan haalt die orca die pier op het einde niet en flikkert erop en dan zie je hem maanden lang liggen rottenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
En moest je ook huilen bij Free Willy II?
En Jesse er zo met een stok in poken en allesquote:Op zondag 4 maart 2007 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee alleen bij deel 1, de directors cut. Dan haalt die orca die pier op het einde niet en flikkert erop en dan zie je hem maanden lang liggen rotten
Aegum is zo'n beetje het coolste gehucht van Nederlandquote:Op zondag 4 maart 2007 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
toen ik twaalf was ging ik altijd telefoonboek of gouden gids lezen om in slapa te komen, zo saaiBen noot verder gekomen dan Aegum en Aannemeingsbedrijven
ik ken het alleen van het telefoonboek, sorryquote:Op zondag 4 maart 2007 01:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aegum is zo'n beetje het coolste gehucht van Nederland
Maar ik ben wel echt slapen nu
Zulks een tragediequote:Op zondag 4 maart 2007 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Jesse er zo met een stok in poken en alles
Dat apparaat is toch allang hardstikke doodquote:
in 2003 heeft ie zichzelf uit ellende doodgebetenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat apparaat is toch allang hardstikke dood
Mijn trainingsbroek heb ik nog aan. Ik doe nada, niks und noppes.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ijsmeis, als je nu toch aan het vingeren bent, wel ff een (liefst donker) handdoekje er onder leggen he?
trainingsbroeken zijn OK las het om vingeren gaat.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn trainingsbroek heb ik nog aan. Ik doe nada, niks und noppes.
ja, ze hadden m met dat vliegtuig bboven afroika er uit moeten flikkeren, hadden ze hem op kunnen eten!quote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
Zo kenker belachelijk vond ik dat. Half Afrika verhongert en dan ga je voor miljoenen dollars per jaar zo'n stomme orca leren dat ie vis moet vangen in plaats van door een hoepel springen. En dan iedere keer als dat beest een andere orca zag, zwom 'ie keihard weg
AARGH.![]()
Ik heb geen zin, okayquote:Op zondag 4 maart 2007 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
trainingsbroeken zijn OK las het om vingeren gaat.
dan gaat je toetsenbord stinken, je kunt het beter ff filmen en dat filmpje posten.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, okay. De volgende keer zal ik live posten wanneer ik bezig ben
.
Ik had er een stevige vissoep van getrokken jaquote:Op zondag 4 maart 2007 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ze hadden m met dat vliegtuig bboven afroika er uit moeten flikkeren, hadden ze hem op kunnen eten!
maar ze hebben wel duimen! Of nou ja een nutteloos stommpie wat op een duim lijkt.....quote:Op zondag 4 maart 2007 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
Net zoiets als panda's. Waarom geef je de natuur niet gewoon z'n zin en laat je die beesten lekker uitsterven. Ze vervullen namelijk geen enkele functie in de voedsel keten. En omdat die beer ooit vergeten is dat ' ie eigenlijk vlees moet eten, is ' ie maar bamboe gaan kanen. Aangezien daar 0,0 voedingswaarde aanzit moet die stomme schijtbeer 18 per dag bamboe eten en de overige 6 uur slapen.
of de gefingeerde bedreigde diersoorten, die ineens opduiken als er een nieuwe weg aangelegd moet wordenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:33 schreef Sjoewe het volgende:
Zoals je merkt, ik ben erg gesteld op bedreigde diersoorten
Panda's moeten tegenwoordig van een video (quote:Op zondag 4 maart 2007 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar ze hebben wel duimen! Of nou ja een nutteloos stommpie wat op een duim lijkt.....
En ze zijn GOTHIC!
Korenwolfquote:Op zondag 4 maart 2007 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of de gefingeerde bedreigde diersoorten, die ineens opduiken als er een nieuwe weg aangelegd moet worden
ik ha dy meinaam yn it tsjuster ik ha dy op de grûn delwâlde ik ha dy yn de bealich stutsenquote:Op zondag 4 maart 2007 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Panda's moeten tegenwoordig van een video (! ) leren hoe ze met een andere panda moeten batsen, komop dat beest wil zelf ook dood. net als gothics trouwens
Het was ook maar een geintjequote:Op zondag 4 maart 2007 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaat je toetsenbord stinken, je kunt het beter ff filmen en dat filmpje posten.
nog ff een paar dagen wachten, dan is ie doodquote:Op zondag 4 maart 2007 01:36 schreef Sjoewe het volgende:
Mja heb ik al eens gezegd dat Harry Potter ook dood mag
Je krijgt hem zeker niet omhoogquote:
Het enige waar die schijtboeken goed voor zijn is om de haard mee aan te maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog ff een paar dagen wachten, dan is ie dood
De mijne in ieder gevalquote:
ik voel hier nog niks tegen de onderkant van m'n bureau aan schurken andersquote:
Ik doe toch ook niksquote:Op zondag 4 maart 2007 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik voel hier nog niks tegen de onderkant van m'n bureau aan schurken anders
dan heb je een klein pikkequote:Op zondag 4 maart 2007 01:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik voel hier nog niks tegen de onderkant van m'n bureau aan schurken anders
Nee de stoel staat laagquote:
Whehehe.quote:Op zondag 4 maart 2007 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, één van voor het scheren en één van erna
hij is al kaal?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe.Dan moet je nog wel een paar weken geduld hebben
Nee ik heb geen digitale cameraquote:
Steek een schroevendraaier door je scherm heen. Klaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:10 schreef ijsmeis het volgende:
ECHT. STERF. KUTLAPTOP.
Ik heb een TFT aan mijn laptop hangen. En die is wel lief *aait*.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Steek een schroevendraaier door je scherm heen. Klaar.
En ik ga op bed.
Dat had ik dan vanacht al gedaanquote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef roflcopter het volgende:
Heulnie, Peu komt zometeen vast posten hoe stoer het was gisteravond.
Dat blijft het mooiste inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 12:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt kut dat ik twee dagen voor ik weg ging een relatie ben begonnen[/i]
Hallo gekke meneerquote:Op zondag 4 maart 2007 12:07 schreef Alfisti het volgende:
morning........
Riesquote:
Hoeveel unieke bezoekers heb je nu dan zo ongeveer op een zondag? (Dat is toch je topdag?)quote:Op zondag 4 maart 2007 12:11 schreef Alexxxxx het volgende:
damn alweer recordschema op BBGaat goed de laatste tijd
Unieke? geen idee. Pageviews rond de 3000 de laatste tijdquote:Op zondag 4 maart 2007 12:14 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hoeveel unieke bezoekers heb je nu dan zo ongeveer op een zondag? (Dat is toch je topdag?)
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 12:10 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ries
Alles goed? Al een GTV gekocht?
Dat zullen inderdaad toch zo'n 200 man zijn denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Unieke? geen idee. Pageviews rond de 3000 de laatste tijdEn das best veel vergeleken met concurrerende sites
Whehe, op zich ook een stuk verstandiger ja.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Neeen denk dat ik voorlopig toch nog maar even 155 blijf rijden
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 12:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Whehe, op zich ook een stuk verstandiger ja.
ik schat zelf eerder 500, op basis van hoe mensen op de site komen, en laatste 10 bezoekers gegevens op de nedstat site.. maar ik zie net dat nedstat voor de zoveelste keer van naam en eigenaar veranderd, dus wie weet worden de metingen nu eindleijk eens betrouwbaarquote:Op zondag 4 maart 2007 12:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat zullen inderdaad toch zo'n 200 man zijn denk ik.
Heb ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
als je verstandig bent koop je een tweedehands fiets
ideaal met al die verkeersdrempels bij jou!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb ik ookeen fijne roze mountainbike
![]()
Jijzelf bent alleen al goed voor 1000.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik schat zelf eerder 500, op basis van hoe mensen op de site komen, en laatste 10 bezoekers gegevens op de nedstat site.. maar ik zie net dat nedstat voor de zoveelste keer van naam en eigenaar veranderd, dus wie weet worden de metingen nu eindleijk eens betrouwbaar
Nee, valt mee. Dan zou er merkbaar verschil moeten zijn als ik er eens een dagje neit ben. Ons record is 3300 pageviews, dat hebben we vorige week gehaald, op zaterdag. en toen was ik alleen 's avonds een uurtje onlinequote:Op zondag 4 maart 2007 12:46 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Jijzelf bent alleen al goed voor 1000.
Druppel; emmer.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, valt mee. Dan zou er merkbaar verschil moeten zijn als ik er eens een dagje neit ben. Ons record is 3300 pageviews, dat hebben we vorige week gehaald, op zaterdag. en toen was ik alleen 's avonds een uurtje online
Inderdaad, krijg er echt zo'n tour-de-frace berg etappe gevoel bijquote:Op zondag 4 maart 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ideaal met al die verkeersdrempels bij jou!
Het is een bijzonder mens, en dat is iequote:Op zondag 4 maart 2007 14:22 schreef roflcopter het volgende:
Wat is die SunChaser toch een ongekend zielig hoopje mens
het was een hemel betreft auto's en het was gewoon erg gezellig.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Navara is best ok ja
verder geen spectakel?
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het was een hemel betreft auto's en het was gewoon erg gezellig.
Jammer alleen dat je wolter kroes tegen komt tijdens het skiën![]()
ja ook nog en naar brixen was goeie sneeuwquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Nog naar Kirchberg/Kitzbuehel geweest?
ben al klaarquote:Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
Doe het allemaal even in één post ook_gek. Dan zijn we er vanaf
.
heb niet zo veel te vertellen er staan wat in het wintersport 2007 topic in trv mocht iemand die willen zienquote:
Wie immerquote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ook nog en naar brixen was goeie sneeuw
nee maar in brixen rijd er wel een oostenrijker rond in een 3200GT met van die ski klemmen op zijn dakquote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wie immer.
Nog Ferrari's met skikoffers gezien in Kitzbuehel?
Dan moet je met de kerst gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar in brixen rijd er wel een oostenrijker rond in een 3200GT met van die ski klemmen op zijn dak![]()
En die gaat te keer ook over die binnen wegen. Ben hem 4X tegen gekomen. Jonge gozer die even die bak hoog in z'n toeren knalde. Heerlijk zo op een berg weggetje.
voor de rest erg veel 911's en de bekende SUV bakken.
en 1x een bentley continetal cabrio gezien van een duitser.
Waar in Kirchberg? In het stadje/lift Fleckalmbahn/Gaisberg/lift Maierl/lift Pengelstein?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:59 schreef ook_gek het volgende:
Er staat trouwens een fucking mooi hotel midden in kirch berg. Of daar vlak bij. Is volgens mij een mega groot hotel. Wat een gebouw was dat zeg
ik moet weten welk hotel dat is ben heel benieuwd wat dat kost![]()
het was richting Fleckalmbahn met de ski bus. Mega groot landhuis lijkt het welquote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Waar in Kirchberg? In het stadje/lift Fleckalmbahn/Gaisberg/lift Maierl/lift Pengelstein?
Of bedoel je gewoon Hotel Elisabeth?
staat hier een rooie BXbreak voor de flat, maar of het een diesel is weet ik niet. Ik ben ook niet de eigenaar en er zit ook nog geen te koop bordje opquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef 2cv het volgende:
Heeft iemand nog een BX Break diesel zonder turbo over ?
[gez] BX Break Diesel
Nou al?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef lipje het volgende:
Top Gear's laatste aflevering voor dit seizoen
http://forum.fok.nl/topic/980686/10/25#46841856quote:
Wakker worden is geen probleem, wakker blijven is wat anders...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jasses, ik moet en zal TG zien, maar ik moet om half 5 al naast m'n bed staan morgen.. En afgelopen nacht maar 5 uur geslapen, dat gaat lekker worden..
gehad ja, en gaaf!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx heb je mijn foto's nog gehad en wat vond je er van?
ik heb ook foto's van de hulp troepen in actie wil je die ook?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gehad ja, en gaaf!ze staan op BB ondertussen, op merk gesorteerd
Doen ze voor mij, omdat ik op mn werk niet in wil loggen, lief he?quote:
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
Nou zeg. Nog even en we kunnen de SC opdoeken.
Jij bent er, ik ben er, onze vrolijke cabriorijder is er, SC!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
Nou zeg. Nog even en we kunnen de SC opdoeken.
Vrolijkquote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent er, ik ben er, onze vrolijke cabriorijder is er, SC!
ik wil er ook wel voor zorgen dat er bloed uit je geslachtsorgaan drupt hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
VrolijkIk
Als ik vrouwelijk was geweest zou je zeggen dat ik ongesteld was
Dat gebeurt ongeveer 15 minuten voordat Farao je met een spoedritje komt ophalen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil er ook wel voor zorgen dat er bloed uit je geslachtsorgaan drupt hoor
Oh, heb jij m weggepest?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat gebeurt ongeveer 15 minuten voordat Farao je met een spoedritje komt ophalen.
Je wilt dat ik een ban voor je aanvraag, zodat ik je opdoekquote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Ik heb niemand weggepest.quote:
Je mist de macht he?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilt dat ik een ban voor je aanvraag, zodat ik je opdoek?
Goh, dat zou ik ook wel willen!
Ja, smeer hem een ban aan op games.fok.nl, dat zal hem leren!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilt dat ik een ban voor je aanvraag, zodat ik je opdoek?
Goh, dat zou ik ook wel willen!
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, smeer hem een ban aan op games.fok.nl, dat zal hem leren!
Ik kan nog steeds naar forum@fok.nl mailenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, smeer hem een ban aan op games.fok.nl, dat zal hem leren!
waarom willekeurig?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Nare opmerking richting willekeurig persoon.
ff zeikenquote:
Ik wil een berg geld hebben en een RS4 huren voor een lang weekeindequote:
ik zag vandaag zo een nieuwe RS4 phoe die is geil zegquote:Op maandag 5 maart 2007 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik wil een berg geld hebben en een RS4 huren voor een lang weekeinde
Dat geluidquote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zag vandaag zo een nieuwe RS4 phoe die is geil zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |