Niet dorp ! Flecke !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wierda!
Smit Joure![]()
De mensen die er wonen![]()
Mooi dorp
Niet dorpje ! Flecke !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
Leuk dorpje
Ik ben er heel lang geleden wel eens een paar dagen geweest.
Leuk voor even, maar als je de randstad gewend bent, dan is het er wel heel erg stil hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef 2cv het volgende:
Wat is de mooiste plek van St. Nyk ?Hee toeval, die grap ken ik in net een andere vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatief volk, wij Friezen..
Ik ga naar huis.
Ik ken nog meer leuke grappen !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee toeval, die grap ken ik in net een andere vorm.
Creatief volk, wij Friezen..
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef 2cv het volgende:
Wat is de mooiste plek van St. Nyk ?Ik kon hem ook al maar hij blijft vet grappig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
020 is Amsterdam?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:11 schreef anne_Chris het volgende:
Nóg beter?!![]()
Terugkomen wil ik niet. Ik heb het prima naar m'n zin hier in 020.
Ik rijd ook elke dag met veel plezier 30 km om op m'n werk te komen hoorquote:Kon daar trouwens totaal niet aan de bak komen qua werkHier wel
Alles ! Midstraat is o.a. herbestraat. En (nog steeds!) geen betaald parkeren of stoplichten !quote:Vertel eens, wat is er nóg beter geworden? De Grietman?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |