Niet dorp ! Flecke !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wierda!
Smit Joure![]()
De mensen die er wonen![]()
Mooi dorp
Niet dorpje ! Flecke !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
Leuk dorpje
Ik ben er heel lang geleden wel eens een paar dagen geweest.
Leuk voor even, maar als je de randstad gewend bent, dan is het er wel heel erg stil hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef 2cv het volgende:
Wat is de mooiste plek van St. Nyk ?Hee toeval, die grap ken ik in net een andere vorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatief volk, wij Friezen..
Ik ga naar huis.
Ik ken nog meer leuke grappen !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee toeval, die grap ken ik in net een andere vorm.
Creatief volk, wij Friezen..
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef 2cv het volgende:
Wat is de mooiste plek van St. Nyk ?Ik kon hem ook al maar hij blijft vet grappig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
020 is Amsterdam?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:11 schreef anne_Chris het volgende:
Nóg beter?!![]()
Terugkomen wil ik niet. Ik heb het prima naar m'n zin hier in 020.
Ik rijd ook elke dag met veel plezier 30 km om op m'n werk te komen hoorquote:Kon daar trouwens totaal niet aan de bak komen qua werkHier wel
Alles ! Midstraat is o.a. herbestraat. En (nog steeds!) geen betaald parkeren of stoplichten !quote:Vertel eens, wat is er nóg beter geworden? De Grietman?![]()
Even voorbij de passantenhaven aan die kadequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:08 schreef 2cv het volgende:
Waar in/bij Joure leg je dan aan ?
Dat ken ik ! Leuk park. Roetsjte ik wel eens met een zeepkist naar beneden van de bult (waar naar het schijnt de eerste aardsappel van Nederland verbouwd is!).quote:Op woensdag 18 april 2007 02:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Even voorbij de passantenhaven aan die kade
Dan moet je rechtsaf en dan meteen links, dan sta je in de winkelstraat. Dat park rondom het gemeentehuis met die brug is ook wel leuk om een klein stukje in te wandelen.
Nee ! Fertel us mear !quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Lybo het volgende: (...) ben ik nou echt 1 van de weinigen die daar in geintresseerd is? (...)
Naar Amsterdam geweestquote:(...) Wie heeft er bijvoorbeeld wat op koninginnedag gedaan? (...)
Klopt !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef alors het volgende: (...) Charles Groenehuijsen is er geboren geloof ik. (...)
Dat is een klootzak.quote:(...) Jelle ten Rouwelaar natuurlijk. (...)
Heb ook zoiets gehoord ...quote:(...) En Joure heeft 1 sec. of fame gehad in Watskeburt '...van joure tot maastrikkie'. (...)
Ga weg !quote:(...) Maar geef mij Heerenveen maar
Wat heeft dat met Joure te maken ?quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ie in Joure staat kom ik hem halen
Wat tinkst sels Lydia wat ik dyn ha mei keninginnedei???? Supe natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Lybo het volgende:
Nou hier ben ik na een dikke week maar weer eens even, vind het echt jammer dat dit topic niet echt in leven wordt gehouden....
Er is zoveel te vertellen over Joure en zijn welbekende mensen....ben ik nou echt 1 van de weinigen die daar in geintresseerd is?
Wie heeft er bijvoorbeeld wat op koninginnedag gedaan?
Hald dit topic in libben! en dot wol ik net graach allinich dwaan, dus wie helpt der mei?
Joure![]()
Sneek ruled wel een beetje hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef nietzman het volgende:
In Sneeks wildste dromen!
Sneek wint vakerquote:Op maandag 17 december 2007 22:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
on en t jouster skutsje is mooier versiert dan t sneker skutsje trouwens
Ik vind Joure stom, maar ;t zwembad niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
eerst afzijken en dan huldigen/
blijf jij maar in gijlst!
ik ken de mac.quote:Op zondag 23 december 2007 15:39 schreef 2cv het volgende:
Dan is het zwembad van Joure het enige van Joure wat jij kent.
Enneh, het zwembad van joure is het slechtste van Joure
quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zie je dat staan?
quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ken de mac.
en ik ken mensen.
en ;t zijn allemaal dikke paupers.
Ja inderdaad, die papiervlokken zijn rete irritant. vraag mij af hoe ze dat willen op ruimen straks.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef 2cv het volgende:
Welke randdebiel heeft uitgevonden dat er nepsneeuw tegen de gevels in de Midstraat gespoten moest worden. Sneeuw zit niet op gevels en hele volksstammen aan kutkoters, nieuwschierigen en aso's zit in die nepsneeuw te kladden.
Ach mens ga fietsen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Jep. ;p
Nah, ;t is koud buiten.quote:
de Toeter is ook wel tof !quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Ruubstar het volgende:
Joure FTW!
- Cafe 't Hert
- Cafe de Stam
- Paardenkoers
- WK Solexrace
- Ballonvaren
- Douwe Egberts
![]()
![]()
![]()
![]()
Fan itselfde Lydia...quote:Op zondag 23 december 2007 12:50 schreef Lybo het volgende:
Rofl
Komt der weer wat leven in de brouwerij??
Fijne feestdagen, Jousters!!!(en dreammaster in het bijzonder...;))
Erikjuhhhhh
De toeter ben ik nog nooit geweest, ik heb altijd het idee dat daar het gespuis van joure rondhangtquote:
Swetser was een tijdje wel gezellig op vrijdagavond..quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
't Tolhuis niet te vergeten.![]()
en ja de Swetser
valt meequote:Op maandag 24 december 2007 12:30 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
De toeter ben ik nog nooit geweest, ik heb altijd het idee dat daar het gespuis van joure rondhangt
Je vergeet de Joustermerke!!!quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef Ruubstar het volgende:
Joure FTW!
- Cafe 't Hert
- Cafe de Stam
- Paardenkoers
- WK Solexrace
- Ballonvaren
- Douwe Egberts
![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk niet, want de paardenkoers is onderdeel van joustermerke (naast swipe-dei natuurlijk)quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:59 schreef 2cv het volgende:
De Joure-meet natuurlijk !
ja, bowlen en midgetgolfen bij "t haskequote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
whehehe..
en dan?![]()
de kroeg bezetten en ladderzat worden?
of serieus iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:32 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
ja, bowlen en midgetgolfen bij "t haskeach dan kan ik iig snel naar huis als er geen ruk aan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ou-Tannu kijkt door t raam.. en ziet t haske liggen
waneer is een * Ou-Tannu line toevoegen geen edit meer?
kom ik net vandaan..quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:52 schreef 2cv het volgende:
Is dom hangen in de Mid en dan wel zien wat we gaan doen een optie ?
juhquote:Op vrijdag 28 december 2007 21:55 schreef 2cv het volgende:
Liep ik vanmiddag langs. Stond hij nog steeds bij de Koepel ?
omdat ik wel eens naar de camping zender kijk.. en er ook serieus gewacht moest worden op die miepen in de studioquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:37 schreef 2cv het volgende:
Tof ! Maar hoe weet je dat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |