Zoals waarschijnlijk reeds bekend ben ik op zoek naar een BX Break. Ik ben op zoek naar een lekkere rijbak, hoe het er uit ziet kan me niet veel schelen, zolang het maar een BX Break is.
De harde eisen zijn:
- BX Break
- Dieselmotor
ZONDER turbo
- Handbak
- Geen grote reparaties die er aan zitten te komen of eigenlijk meteen gedaan moeten worden
- Goed onderhouden (door een dealer of gewoon een hobbyist die weet wat hij doet, dat maakt me niet uit) zodat de motor niet compleet totaal versleten en afgejakkerd is (als nieuw hoeft ook niet hoor, ik denk namelijk dat dat niet realistisch is
![]()
)
- 6 maanden APK (komt overigens niet op een dag of een week aan)
Dingen die leuk zouden zijn, maar geen keiharde eisen zijn:
- Witte kleur
- Radio met CD speler
- Cruise control
- Langer dan 6 maanden APK/nieuwe APK
- Trekhaak
Dingen die ik absoluut NIET wil:
- Gehele wagen in concoursstaat
- Hoop van de vorige eigenaar dat ik de wagen in concoursstaat of nieuwstaat ga brengen
- Automatische versnellingsbak
Ik heb er geen problemen mee als er wat deuken en krassen in zitten. Als de voorbumper scheef hangt maakt me dat geen lor uit. 4 verschillende deuren maakt me ook geen bal uit, als ze maar niet rot zijn bij de scharnieren zodat ik van die mislukte vleugeldeuren krijg. Eventuele kleine defecten die eenvoudig en voor weinig te verhelpen zijn, zijn ook geen grote ramp.
Richtprijs: ¤500,-
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/