quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Supersheep het volgende:
0
hij spijt mequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]te laat
-edit: en het dan snel veranderen he, zodat ik voor lul sta![]()
Zag vandaag bij de kruidvat allerlei paasspulletjes. Lag een heel lief schaapje bijquote:
Het enige domme schaap in mijn bezit is tevens mijzelfquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zag vandaag bij de kruidvat allerlei paasspulletjes. Lag een heel lief schaapje bij![]()
Of hoef je niet zo'n uitgebreide verzameling?
Nietes, die in je fobo dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het enige domme schaap in mijn bezit is tevens mijzelf
Veel plezier!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga ff spelletje spelen![]()
succes met je maagd Nesle
dankquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
ik ga ff spelletje spelen![]()
succes met je maagd Nesle
Wat is 'enzo' in dit geval dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat trekt nieuw volk, gegarandeerdVooral mannen enzo
dat geval dus?quote:
Bijvoorbeeld, maar die is niet nieuwquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is 'enzo' in dit geval dan?![]()
[..]
dat geval dus?
heeeeeee....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is 'enzo' in dit geval dan?![]()
[..]
dat geval dus?
Ik ben maagdquote:
Alleen dat gedicht wel een anti-climax zoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben maagd![]()
nee grap, tjek vorige topic
Hoeveelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor het superschaapje
Hoeveel zijn die er dan?
Nee, maar je moet je mogelijkheden benutten. Na 3 komt 4, hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een Soempie scoren binnen 1 minuut is geen kunst aan
Als die niet voor jou is, maar wel voor 'een superschaap', dan zijn er dus meerdere superschaapjesquote:
En voor 3 komt 2, wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar je moet je mogelijkheden benutten. Na 3 komt 4, he
Het is alleen een foto, dat ding heb ik zelf nooit in het echt gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als die niet voor jou is, maar wel voor 'een superschaap', dan zijn er dus meerdere superschaapjes
Dat krijg je als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Alleen dat gedicht wel een anti-climax zo![]()
![]()
Tsjaquote:
Ahaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is alleen een foto, dat ding heb ik zelf nooit in het echt gezien
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze wil duidelijk maken dat ze gymnasium doet
Oke oke, maar ik heb nog nooit zon grote lepel gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geef het maar toe, ik ben de nieuwe Uri Geller![]()
of ik ben gewoon heel kleinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oke oke, maar ik heb nog nooit zon grote lepel gezien
Hij is echt huge!
heb nog een horloge dat niet werkt, ik leg em ff tegen mijn beeldscherm, make it work...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geef het maar toe, ik ben de nieuwe Uri Geller![]()
Sorry, dat kan ik alleen met mijn magnetische neusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef David Letterman het volgende:
[..]
heb nog een horloge dat niet werkt, ik leg em ff tegen mijn beeldscherm, make it work...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik alleen met mijn magnetische neus
Ik werk er nog aan om mijn reikwijdte te vergroten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |