Nou vooruit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Deze
Daarbij heb ik nu de Wiki aangepast..want dat was ook nog niet gebeurd.
Nee, elmo is liefquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef Etcetera het volgende:
ik verveel me
wil er iemand nog een een nieuwe stilstaande ava?
ik zat al te wachten waar ik nou in ging reagerenquote:
Doe jij lekker de volgendequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Dan ga ik mn post nu verhuizen
voor wie en wat voor eentje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zat al te wachten waar ik nou in ging reageren
ik wil elmo ook niet veranderen, ik wil voor iemand anders een ava maken
ja dat weet ik dus nietquote:
Oh, je wilt het voor ons doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet
ik maak af en toe ava's voor anderen, als er om gevraagd wordtmaar nu verveel ik me, en wil ik wel een maken maar heb niet echt inspiratie. ben toevallig bezig met een engeltje, en heb net een draak gemaakt. maar 1 maken voor iemand die een onderwerp heeft is veel makkelijker
en leuker vind ik
quote:
Ah...je voelt je aangesproken?quote:
Mag wel voor mij, ben wel toe aan een nieuw msn-plaatjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zijn hele simpele dingen die ik maak eigenlijkmaar vind het gewoon geinig om te doen
@Nem: ik ben geen wanbetaler
Had ik het over jou dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zijn hele simpele dingen die ik maak eigenlijkmaar vind het gewoon geinig om te doen
@Nem: ik ben geen wanbetaler
ik dek me alvast inquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag wel voor mij, ben wel toe aan een nieuw msn-plaatje
M'n olifantje hier mag nog wel ff blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |