Ze doen een festivaltour, maar dan in juni en begin juli. Weinig kans dat ze op Lowlands staan dus voorlopig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:30 schreef Luni het volgende:
Weet iemand of de Beastie Boys een Festival tour doen, aangezien ze ook op Rock Werchter staan?
Die zie ik namelijk heel graag komen!!!!!!!
Al wékenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:42 schreef ralfseltje het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze doen een festivaltour, maar dan in juni en begin juli. Weinig kans dat ze op Lowlands staan dus voorlopig.
Hmja, al die namen die hierboven staan komen gewoon van de line-up van V..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:50 schreef icebliss het volgende:
Nee, geen headliner; Surprise act.
De geruchtenmachine is trouwens wel goed op gang gekomen trouwens![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kut.
Was ook wel te verwachten met Depeche Mode als headliner eigenlijk.
Er zit een groot gat tussen Mei en Augustus..dat weet je hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef pfaf het volgende:
Wilco is in mei in Europa, ik blijf bidden, ook dit deel weer.
Ik ben overtuigd Gristen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit een groot gat tussen Mei en Augustus..dat weet je he
De geruchten zijn ALTIJD aantrekkelijk. Maar voorlopig nog steeds onzinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef DeVinger het volgende:
Geruchten beginnen aantrekkelijk te worden
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:39 schreef Sautor het volgende:
The Killers staan een keer te veel keer in de OP
daar zit ik ook op te wachten!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ook wel eens NoFX horen vallen. Zou logisch zijn want ze komen in de zomer naar Europa!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een ander festival
![]()
Lowlands moet even heel hard haar best doen
Barcelonaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, nee..nog verder weg..en ook niet tegelijkertijd ofzo. Don't worry
Maar het programma is voor mij wel heeeeeel interessant
http://www.primaverasound.com/index.php?idioma=en#
Je gaat naar Pukkelpop?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:59 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar niet ga...
Tuurlijk niet.. ben geen overloper, maar ik vind de line-up kutquote:
Nog een reden minder om te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nine Inch Nails gaat misschien festivals doen deze zomer lees ik net![]()
quote:
Heb je dat niet eens over voor Depeche Modequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:27 schreef peaceman het volgende:
Maareh ff serieus... ik ga toch zeker niet dik 100 euro betalen voor nog geen 10 artiesten...![]()
mwah die zijn de enige waardoor ik nog twijfel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens over voor Depeche Mode![]()
Er is nog niet eens een line-up, alleen wat vage geruchten. En ook ik ga voorlopig voor Primavera Sound in Barcelona, kleine kans dat Lowlands dat gaat overtreffen [hoewel ze met Radiohead en Pixies goed op weg zouden zijn]quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ben geen overloper, maar ik vind de line-up kut![]()
Ow de line-up is nog niet definitief?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een line-up, alleen wat vage geruchten. En ook ik ga voorlopig voor Primavera Sound in Barcelona, kleine kans dat Lowlands dat gaat overtreffen [hoewel ze met Radiohead en Pixies goed op weg zouden zijn]
Dat zou heel goed nieuws zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nine Inch Nails gaat misschien festivals doen deze zomer lees ik net![]()
Seeed was 2? jaar geleden wel goed!! Basement Jaxx lijkt me ook wel erg gaaf, nog nooit live gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
Vind je?Basement Jaxx Beatsteaks Foo Fighters Seeed
Dit lijken me op het moment de enige interessante geruchten... De rest isof [afbeelding]
Maar zelfs dáár heb ik er al 2 van de 4 van gezien...
* SKa_BoSS wil meer herrie!
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
óf chillen (ska & reggae staan er altijd veel te weinig!),
Ben je al op de hoogte dan één van de vier van NoFX ( Fat Mike) 26 juni in de melkweg komt met Me First and the gimme gimmes?quote:
Flogging Molly komt niet -> Warped Tour 2007...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flogging Molly, Flogging Molly, Flogging Molly
En als we dan toch bezig zijn dan ook graag Iron Maiden & Rammstein
Ik vond Basement Jaxx altijd wel aardig, maar toen ik het showtje zag wat ze weggaven op Glastonbury twee jaar geleden, ben ik toch wat overtuigder geraakt dat dat een hele fijne festival-act is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Seeed was 2? jaar geleden wel goed!! Basement Jaxx lijkt me ook wel erg gaaf, nog nooit live gezien.
Flogging Molly staat in ieder geval garant voor een groot feest in tegenstelling tot al die suffe Britpop, Emo & Breezerrock van tegenwoordigquote:Op zondag 4 maart 2007 14:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Flogging Molly komt niet -> Warped Tour 2007...
Gelukkig, want FM kennen we nou wel. NEXT!
FM staat ook op een festival in oostenrijk (dacht ik zo)quote:Op zondag 4 maart 2007 14:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Flogging Molly komt niet -> Warped Tour 2007...
Gelukkig, want FM kennen we nou wel. NEXT!
Waar zie je een line-up dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow de line-up is nog niet definitief?
Da's waar, maar Flogging Molly heeft lowlands inmiddels al drie keer aangedaan ofzo... Er zijn ongetwijfeld bands, die min of meer hetzelfde soort muziek maken als Flogging Molly, maar (stukken) onbekender zijn. Geef die bands dan ook eens een kans! De kleinere bandjes zijn toch vaak de leukste, en daar ligt ook gelijk de kracht van Lowlands wat mij betreft: heel veel kleine bandjes die op het punt staan van doorbreken (of niet...), die gasten werken voor d'r centen, terwijl je dat bij de grote jongens vaak nog maar af moet wachten.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Flogging Molly staat in ieder geval garant voor een groot feest in tegenstelling tot al die suffe Britpop, Emo & Breezerrock van tegenwoordig![]()
Wat dat betreft was Gogol Bordello van vorig jaar een geniale act.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's waar, maar Flogging Molly heeft lowlands inmiddels al drie keer aangedaan ofzo... Er zijn ongetwijfeld bands, die min of meer hetzelfde soort muziek maken als Flogging Molly, maar (stukken) onbekender zijn. Geef die bands dan ook eens een kans! De kleinere bandjes zijn toch vaak de leukste, en daar ligt ook gelijk de kracht van Lowlands wat mij betreft: heel veel kleine bandjes die op het punt staan van doorbreken (of niet...), die gasten werken voor d'r centen, terwijl je dat bij de grote jongens vaak nog maar af moet wachten.
Gogol Bordello is gewoon geniaal...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Gogol Bordello van vorig jaar een geniale act.
Wat heel heel heel fijn nieuws isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Even terugkomend op het NIN-gerucht. Meneer Reznor heeft zijn show in Birmingham vanavond afgezegd omdat ie auw aan z'n keel heeft. En die show is nu verplaatst naar 28 augustus.
Wat dus betekend dat Nine Inch Nails deze zomer weer naar Europa komt
Eensch isquote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Gogol Bordello van vorig jaar een geniale act.
Dat was vet iddquote:[b]Op maandag 5 maart 2007 23:13 schreef
Skippyballen-oorlog voor de supermarkt. (zelf niet aan meegedaan, maar was mooi om te zien)
Ben een groot reggaeliefhebber, maar die vond ik zo tegenvallen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:18 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Matisyahu.
Zal wel met de magie van de opening van LL te maken hebben gehad, maar ik ging er prima op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben een groot reggaeliefhebber, maar die vond ik zo tegenvallen!
copy paste ergens vandaag of heb je zo'n goed geheugenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:47 schreef chansadres het volgende:
Dit jaar weer Lowlands maar ik moet eerst mensen zien te triggeren om mee te gaan!
Vorig jaar gezien:
Matisyahu: Automatische piloot
Razorlight: Kon me niet overtuigen
Jose Gonzalez: Genialiteit! Akoestische rock in de Juliet!
Bloc Part: Idem als Razorlight
Xavier Rudd: Tof!
Luie Hond: Feestje
Hard-fi: Leuk maar niet tof
Tiga: Voetjes van de vloer
De kevers: Grappig maar De Jeugd van Tegenwoordig waren belabberd.
Urban Dance Squad: Retro
The Frames: Tof!
The Raconteurs: Toffer!
Nizlopi: Tof!
Johan: Tof!
Panic! at the disco: Auw, mijn oren
The Kooks: Tof!
Danko Jones: Voor de 9e keer en het blijft boeien.
Arctic Monkeys: Automatische piloot maar wel overtuigend goed!
Muse: Ik vond het tegenvallen. Niet zo goed als vroeger. Maar ik ben ook geen fan van het laatste album.
Jammerlijke gemiste bands: Paolo Nutini, Dirty Pretty things, Guillemots, Gogol Bordello, Lostprophets en Larrikin Love. Valt dus mee
Programmaboekje bij de hand haha. Van de bands weet ik nog redelijk veel! Wat 's avonds in de 24 uurstent etc. gebeurd weet ik heeeel weinig. (Alleen de laatste avond draaide ze ergens polka achtige duitse muziek, dat vond ik toen heel tofquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:17 schreef Luni het volgende:
[..]
copy paste ergens vandaag of heb je zo'n goed geheugen![]()
Helloooo Amsterdam!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:32 schreef pfaf het volgende:
Matisyahu was de grootste tegenvaller van heel de 2006 editie. Blegh, wat was dat saai en ongeinspireerd.
Ik weet nauwelijks nog wat ik gezien heb. Ik weet wel vrij goed wat ik zoal uitgespookt heb, alleen de zaterdagavond kan ik me niet herinneren. Maar laten we er maar van uit gaan dat ik gewoon Iggy Pop heb gekeken en het leuk vond, ofzo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Programmaboekje bij de hand haha. Van de bands weet ik nog redelijk veel! Wat 's avonds in de 24 uurstent etc. gebeurd weet ik heeeel weinig. (Alleen de laatste avond draaide ze ergens polka achtige duitse muziek, dat vond ik toen heel tof). Maar wat ik weet zijn er geen rare dingen gebeurd, zoals bij Bospop toen we 's ochtends wakker werden in de tent en dat er 85 tosti's langs ons bed lagen
)
I knowquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:01 schreef sound-storm het volgende:
volgens graz.nl komen the rifles en the whitest boy alive
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
I know
En volgens festivalsite.com komen de Kaiser Chiefs!
Over KC? Naja, zowieso is festivalinfo altijd laat, en festivalsite.com heeft betrouwbare bron, al blijft het nog wel even een sterk geruchtquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:40 schreef sound-storm het volgende:
nou, er staat niets op festivalinfo hier![]()
Nou die waren er sowieso nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:47 schreef chansadres het volgende:
Larrikin Love
het pinkpoplijstje van festivalsite.com klopte ook helemaal (naja, op QOTSA na maar die komen later met album)quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Over KC? Naja, zowieso is festivalinfo altijd laat, en festivalsite.com heeft betrouwbare bron, al blijft het nog wel even een sterk gerucht
dat laatste kan ik bevestigenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:27 schreef Roellio het volgende:
Ik weet nog dat ik de DnB avond heb bijgewoond. En DJ rush.
En ik ben geloof ik ook wat ochtenden het 24h. café uitgekropen.
Met die gast die in die toren klimde? Weet niet wat hij had geslikt maar die was wel goed gekquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:27 schreef Roellio het volgende:
Ik weet nog dat ik de DnB avond heb bijgewoond.
Dat was bij Pendulumquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:17 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Met die gast die in die toren klimde? Weet niet wat hij had geslikt maar die was wel goed gek![]()
info@lowlands.nl ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Baserunner het volgende:
Is er trouwens ook iets van een email adres waar je een tip heen kunt sturen van wat erg leuk zou zijn voor op het festival?
http://fotoboek.fok.nl/user/BlaatschaaPquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
schapen zijn ook stom hoor. dat eeuwige geblaat.
Op een looppad. Security mensjes rijden graag met hun karretje over die tenten heenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Ik heb mijn kaartje al binnen! Ik ga voor het eerst naar een festival. Kunnen jullie mij als beginner tips even? Wat moet ik meenemen en wat niet?
-edit- Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
En waar moet je je tent absoluut niet neerzetten?
tussen mijn tent en de struiken......... ik heb graag een fatsoenlijk looppad richting de struiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Ik heb mijn kaartje al binnen! Ik ga voor het eerst naar een festival. Kunnen jullie mij als beginner tips even? Wat moet ik meenemen en wat niet?
Niet in een kuil, of juist welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Is leuk met regenquote:
Die gast was echt insane inderdaad! Ik stond vlak naast die paal. Eerst ging die niet zo hoog maar hij bleef maar klimmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:17 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Met die gast die in die toren klimde? Weet niet wat hij had geslikt maar die was wel goed gek![]()
In een kuil, in de struiken, naast de struiken 2 meter van het washok vandaan, ver weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Ik zet hem meestal redelijk ver weg. Waarom? Nadat de bandjes zijn afgelopen, ga ik naar mijn tent. Onderweg kom ik op het terrein wel een leuke tent tegen met goede muziek. Even hangen dus! Daarna verlaat ik het terrein en kom ik langs de 24 uurstent. Dat betekend even naar binnen. Als dat is afgelopen gaan we verder. En dan richting tent lopen komen we wel weer mensen tegen. Als we eenmaal bij de tent zijn aangekomen, kan je alweer richting veld gaan lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je wilt niet veel hoeven lopen om bandjes te zien.
Je moet je tent absoluut wel tegenover de 24-uurs tent zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Camping 5 bevalt prima, al 2 jaar. Genoeg ruimte nog voor een mooi plekje, ook als je wat later komt. Een eigen supermarkt. En ja, je moet elke dag die brug over, maar dat maakt me niet zoveel uit. Die paar meter die ik extra loop, dat is maar een fractie van wat ik op een dag op het terrein afleg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef BloodyLotte het volgende:
en ver weg, ja duh. Je wilt niet veel hoeven lopen om bandjes te zien.
Ik heb ze nog nooit gezien. Ik ga nu ook pas voor de derde keer naar Lowlands. Eigenlijk wilde ik ook naar Rock Werchter, maar dan ben ik op vakantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Interpol mag zeker. Die zijn sinds 2003 niet meer geweest volgens mij, en in 2003 vond ik het erg leuk.
Met ^^quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Camping 5 bevalt prima, al 2 jaar. Genoeg ruimte nog voor een mooi plekje, ook als je wat later komt. Een eigen supermarkt. En ja, je moet elke dag die brug over, maar dat maakt me niet zoveel uit. Die paar meter die ik extra loop, dat is maar een fractie van wat ik op een dag op het terrein afleg.
Shut-upquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef rubbereend het volgende:
camping 5 is voor de brugdat is dat volk van over de weg, die zijn raar
Volgens mij is het daar nog saaier dan op de campings voor de brugquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Persarea.
Het is vrij gezellig op 5.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nog saaier dan op de campings voor de brug![]()
was wel goed te doen afgelopen jaar, al heb ik vooral op 3 gehangenquote:
Ik neem meestal gewoon leuke mensen mee, dan maakt het niet uit waar je staat, maar is het sowieso gezellig. En ik moet zeggen dat er ook nog aardig wat gezellige mensen in de buurt stonden vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nog saaier dan op de campings voor de brug![]()
Jij hebt geen idee wat er allemaal inzitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:01 schreef Dupje het volgende:
Ahjoh, gewoon met 5 man tillen, kan best.
Bier en muziek?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat er allemaal inzit
wij hebben ook elk jaar een vet zware kar en die krijgen we ook met 3 man de brug over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach boeiend ik zie wel weer waar we belanden. De kar kan de brug niet over
Accu's x 4, versterker, subwoofer, 6 speakers, 100 blikken bier, shirts, en veel andere rommel. Tevens daarboven op, 4 tenten. 2 Party tenten. En als we lam zijn tilt dat toch niet zo lekker wegquote:
Jewel, kan bestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Accu's x 4, versterker, subwoofer, 6 speakers, 100 blikken bier, shirts, en veel andere rommel. Tevens daarboven op, 4 tenten. 2 Party tenten. En als we lam zijn tilt dat toch niet zo lekker weg
Ook waarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jij kan al genieten van onze herrie op Pinkpop, dat wil je vast niet 2x dit seizoen
Als je vanaf achteren bekijkt lopen wij helemaal naar voren bovenop de berg. Eigenlijk vrij dichtbij de ingang richting het festivalterrein. Het hoogste punt van de camping zeg maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ook waar![]()
Waar sta je ergens op Pinkpop dan?
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach boeiend ik zie wel weer waar we belanden. De kar kan de brug niet over
Nog een slachtoffer van een wiel over je voet in de rij?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...
wlke rij? aj jaren geen rij meer gezienquote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...
Vind ik ook! Heul irritant!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik mag van geluk spreken dat ik nog een achillespees heb. Kutkliko's in de rijquote:
Iedereen vertelt hier elk topic hetzelfde verhaal. Daarom is dit ook al deel 5 inmiddelsquote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(volgens mij vertel ik hier elk jaar tzelfde verhaal)
Mensen die 't nodig vinden om tussen en over tenten te rennen, met hun zatte kloten!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
tentjumpers?
Jumpstyle schijnt wel erg in te zijn dit jaar. Dus kijk maar uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
tentjumpers?
revival of the bacardi bat beats tent?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Jumpstyle schijnt wel erg in te zijn dit jaar. Dus kijk maar uit.
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
revival of the bacardi bat beats tent?![]()
dat jaar ja, volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Die tent zoog zo hard... Niet normaal... Was zeker ten tijde van Tiësto op Lowlands of niet?
Bij alle Dordtenarenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Camping 4. Al jaren. Bij de kapotte lantaarnpaal die er inmiddels niet meer staat
Eh..zie OP.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Echt waanzinnig gelachen dat jaar om al die BrEeZaHtjes die netjes met d'r hakschoentjes en d'r witte broeken aankwamenHeerlijk!
Zie ook De elende van Lowlands !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |