Ze doen een festivaltour, maar dan in juni en begin juli. Weinig kans dat ze op Lowlands staan dus voorlopig.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:30 schreef Luni het volgende:
Weet iemand of de Beastie Boys een Festival tour doen, aangezien ze ook op Rock Werchter staan?
Die zie ik namelijk heel graag komen!!!!!!!
Al wékenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:42 schreef ralfseltje het volgende:
Is het al bijna uitverkocht?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze doen een festivaltour, maar dan in juni en begin juli. Weinig kans dat ze op Lowlands staan dus voorlopig.
Hmja, al die namen die hierboven staan komen gewoon van de line-up van V..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:50 schreef icebliss het volgende:
Nee, geen headliner; Surprise act.
De geruchtenmachine is trouwens wel goed op gang gekomen trouwens![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:45 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kut.
Was ook wel te verwachten met Depeche Mode als headliner eigenlijk.
Er zit een groot gat tussen Mei en Augustus..dat weet je hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:13 schreef pfaf het volgende:
Wilco is in mei in Europa, ik blijf bidden, ook dit deel weer.
Ik ben overtuigd Gristen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit een groot gat tussen Mei en Augustus..dat weet je he
De geruchten zijn ALTIJD aantrekkelijk. Maar voorlopig nog steeds onzinquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:29 schreef DeVinger het volgende:
Geruchten beginnen aantrekkelijk te worden
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:39 schreef Sautor het volgende:
The Killers staan een keer te veel keer in de OP
daar zit ik ook op te wachten!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:08 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik ook wel eens NoFX horen vallen. Zou logisch zijn want ze komen in de zomer naar Europa!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben verliefd geworden op een ander festival
![]()
Lowlands moet even heel hard haar best doen
Barcelonaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, nee..nog verder weg..en ook niet tegelijkertijd ofzo. Don't worry
Maar het programma is voor mij wel heeeeeel interessant
http://www.primaverasound.com/index.php?idioma=en#
Je gaat naar Pukkelpop?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:59 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar niet ga...
Tuurlijk niet.. ben geen overloper, maar ik vind de line-up kutquote:
Nog een reden minder om te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nine Inch Nails gaat misschien festivals doen deze zomer lees ik net![]()
quote:
Heb je dat niet eens over voor Depeche Modequote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:27 schreef peaceman het volgende:
Maareh ff serieus... ik ga toch zeker niet dik 100 euro betalen voor nog geen 10 artiesten...![]()
mwah die zijn de enige waardoor ik nog twijfel...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens over voor Depeche Mode![]()
Er is nog niet eens een line-up, alleen wat vage geruchten. En ook ik ga voorlopig voor Primavera Sound in Barcelona, kleine kans dat Lowlands dat gaat overtreffen [hoewel ze met Radiohead en Pixies goed op weg zouden zijn]quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. ben geen overloper, maar ik vind de line-up kut![]()
Ow de line-up is nog niet definitief?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:54 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Er is nog niet eens een line-up, alleen wat vage geruchten. En ook ik ga voorlopig voor Primavera Sound in Barcelona, kleine kans dat Lowlands dat gaat overtreffen [hoewel ze met Radiohead en Pixies goed op weg zouden zijn]
Dat zou heel goed nieuws zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nine Inch Nails gaat misschien festivals doen deze zomer lees ik net![]()
Seeed was 2? jaar geleden wel goed!! Basement Jaxx lijkt me ook wel erg gaaf, nog nooit live gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:57 schreef SKa_BoSS het volgende:
Vind je?Basement Jaxx Beatsteaks Foo Fighters Seeed
Dit lijken me op het moment de enige interessante geruchten... De rest isof [afbeelding]
Maar zelfs dáár heb ik er al 2 van de 4 van gezien...
* SKa_BoSS wil meer herrie!
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
óf chillen (ska & reggae staan er altijd veel te weinig!),
Ben je al op de hoogte dan één van de vier van NoFX ( Fat Mike) 26 juni in de melkweg komt met Me First and the gimme gimmes?quote:
Flogging Molly komt niet -> Warped Tour 2007...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Flogging Molly, Flogging Molly, Flogging Molly
En als we dan toch bezig zijn dan ook graag Iron Maiden & Rammstein
Ik vond Basement Jaxx altijd wel aardig, maar toen ik het showtje zag wat ze weggaven op Glastonbury twee jaar geleden, ben ik toch wat overtuigder geraakt dat dat een hele fijne festival-act is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Seeed was 2? jaar geleden wel goed!! Basement Jaxx lijkt me ook wel erg gaaf, nog nooit live gezien.
Flogging Molly staat in ieder geval garant voor een groot feest in tegenstelling tot al die suffe Britpop, Emo & Breezerrock van tegenwoordigquote:Op zondag 4 maart 2007 14:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Flogging Molly komt niet -> Warped Tour 2007...
Gelukkig, want FM kennen we nou wel. NEXT!
FM staat ook op een festival in oostenrijk (dacht ik zo)quote:Op zondag 4 maart 2007 14:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Flogging Molly komt niet -> Warped Tour 2007...
Gelukkig, want FM kennen we nou wel. NEXT!
Waar zie je een line-up dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow de line-up is nog niet definitief?
Da's waar, maar Flogging Molly heeft lowlands inmiddels al drie keer aangedaan ofzo... Er zijn ongetwijfeld bands, die min of meer hetzelfde soort muziek maken als Flogging Molly, maar (stukken) onbekender zijn. Geef die bands dan ook eens een kans! De kleinere bandjes zijn toch vaak de leukste, en daar ligt ook gelijk de kracht van Lowlands wat mij betreft: heel veel kleine bandjes die op het punt staan van doorbreken (of niet...), die gasten werken voor d'r centen, terwijl je dat bij de grote jongens vaak nog maar af moet wachten.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Flogging Molly staat in ieder geval garant voor een groot feest in tegenstelling tot al die suffe Britpop, Emo & Breezerrock van tegenwoordig![]()
Wat dat betreft was Gogol Bordello van vorig jaar een geniale act.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Da's waar, maar Flogging Molly heeft lowlands inmiddels al drie keer aangedaan ofzo... Er zijn ongetwijfeld bands, die min of meer hetzelfde soort muziek maken als Flogging Molly, maar (stukken) onbekender zijn. Geef die bands dan ook eens een kans! De kleinere bandjes zijn toch vaak de leukste, en daar ligt ook gelijk de kracht van Lowlands wat mij betreft: heel veel kleine bandjes die op het punt staan van doorbreken (of niet...), die gasten werken voor d'r centen, terwijl je dat bij de grote jongens vaak nog maar af moet wachten.
Gogol Bordello is gewoon geniaal...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Gogol Bordello van vorig jaar een geniale act.
Wat heel heel heel fijn nieuws isquote:Op maandag 5 maart 2007 19:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Even terugkomend op het NIN-gerucht. Meneer Reznor heeft zijn show in Birmingham vanavond afgezegd omdat ie auw aan z'n keel heeft. En die show is nu verplaatst naar 28 augustus.
Wat dus betekend dat Nine Inch Nails deze zomer weer naar Europa komt
Eensch isquote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Gogol Bordello van vorig jaar een geniale act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |