Ik neem meestal gewoon leuke mensen mee, dan maakt het niet uit waar je staat, maar is het sowieso gezellig. En ik moet zeggen dat er ook nog aardig wat gezellige mensen in de buurt stonden vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar nog saaier dan op de campings voor de brug![]()
Jij hebt geen idee wat er allemaal inzitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:01 schreef Dupje het volgende:
Ahjoh, gewoon met 5 man tillen, kan best.
Bier en muziek?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat er allemaal inzit
wij hebben ook elk jaar een vet zware kar en die krijgen we ook met 3 man de brug over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach boeiend ik zie wel weer waar we belanden. De kar kan de brug niet over
Accu's x 4, versterker, subwoofer, 6 speakers, 100 blikken bier, shirts, en veel andere rommel. Tevens daarboven op, 4 tenten. 2 Party tenten. En als we lam zijn tilt dat toch niet zo lekker wegquote:
Jewel, kan bestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Accu's x 4, versterker, subwoofer, 6 speakers, 100 blikken bier, shirts, en veel andere rommel. Tevens daarboven op, 4 tenten. 2 Party tenten. En als we lam zijn tilt dat toch niet zo lekker weg
Ook waarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jij kan al genieten van onze herrie op Pinkpop, dat wil je vast niet 2x dit seizoen
Als je vanaf achteren bekijkt lopen wij helemaal naar voren bovenop de berg. Eigenlijk vrij dichtbij de ingang richting het festivalterrein. Het hoogste punt van de camping zeg maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:09 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ook waar![]()
Waar sta je ergens op Pinkpop dan?
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach boeiend ik zie wel weer waar we belanden. De kar kan de brug niet over
Nog een slachtoffer van een wiel over je voet in de rij?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...
wlke rij? aj jaren geen rij meer gezienquote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...
Vind ik ook! Heul irritant!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik mag van geluk spreken dat ik nog een achillespees heb. Kutkliko's in de rijquote:
Iedereen vertelt hier elk topic hetzelfde verhaal. Daarom is dit ook al deel 5 inmiddelsquote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(volgens mij vertel ik hier elk jaar tzelfde verhaal)
Mensen die 't nodig vinden om tussen en over tenten te rennen, met hun zatte kloten!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
tentjumpers?
Jumpstyle schijnt wel erg in te zijn dit jaar. Dus kijk maar uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
tentjumpers?
revival of the bacardi bat beats tent?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Jumpstyle schijnt wel erg in te zijn dit jaar. Dus kijk maar uit.
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
revival of the bacardi bat beats tent?![]()
dat jaar ja, volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Die tent zoog zo hard... Niet normaal... Was zeker ten tijde van Tiësto op Lowlands of niet?
Bij alle Dordtenarenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Camping 4. Al jaren. Bij de kapotte lantaarnpaal die er inmiddels niet meer staat
Eh..zie OP.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Echt waanzinnig gelachen dat jaar om al die BrEeZaHtjes die netjes met d'r hakschoentjes en d'r witte broeken aankwamenHeerlijk!
Zie ook De elende van Lowlands !!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weiger dit jaar op camping 3 te gaan staan. Dan maar camping 1 of 2.
Kees van Hondt en Co was vetquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat was bij Pendulumik stond toen vreselijk uit mijn naad te gaan bij de Lima, op Kees van Hondt en Co.
quote:
Zelfs ik was er bijquote:
Ik ga er van uit dat hij binnen twee weken er op staat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen... Maar da's bijna net zo'n exact gegeven als dat de poort op donderdag om 18:00 open gaat...
Neuh, maar ik hou niet zo van vuurwerk bij m'n tentje, en dat gebeurt elk jaar. Elke keer als ik net lig in te dommelen steekt zo'n drol vuurwerk af, vlak bij mijn tent. Ik dacht serieus dat de wereld verging.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Waarom!?
Hou je niet van Slaaayuuuuurrr!!! ?
LSDquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Neuh, maar ik hou niet zo van vuurwerk bij m'n tentje, en dat gebeurt elk jaar. Elke keer als ik net lig in te dommelen steekt zo'n drol vuurwerk af, vlak bij mijn tent. Ik dacht serieus dat de wereld verging.
En het is er sowieso zo druk.
In ieder geval grote kans. Ze zijn rond die tijd op tour in Europa.quote:
ik blijf hopen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
In ieder geval grote kans. Ze zijn rond die tijd op tour in Europa.
In ieder geval een kans, ze zitten dan op een festivaltour door Europa. Op 8 september treden ze nog op op het Bestival in the isle of wight.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
zo klein verlanglijstje voor dit jaar:
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Een Bacardi Bat Beats fanquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |