quote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weiger dit jaar op camping 3 te gaan staan. Dan maar camping 1 of 2.
Kees van Hondt en Co was vetquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat was bij Pendulumik stond toen vreselijk uit mijn naad te gaan bij de Lima, op Kees van Hondt en Co.
quote:
Zelfs ik was er bijquote:
Ik ga er van uit dat hij binnen twee weken er op staat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen... Maar da's bijna net zo'n exact gegeven als dat de poort op donderdag om 18:00 open gaat...
Neuh, maar ik hou niet zo van vuurwerk bij m'n tentje, en dat gebeurt elk jaar. Elke keer als ik net lig in te dommelen steekt zo'n drol vuurwerk af, vlak bij mijn tent. Ik dacht serieus dat de wereld verging.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Waarom!?
Hou je niet van Slaaayuuuuurrr!!! ?
LSDquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Neuh, maar ik hou niet zo van vuurwerk bij m'n tentje, en dat gebeurt elk jaar. Elke keer als ik net lig in te dommelen steekt zo'n drol vuurwerk af, vlak bij mijn tent. Ik dacht serieus dat de wereld verging.
En het is er sowieso zo druk.
In ieder geval grote kans. Ze zijn rond die tijd op tour in Europa.quote:
ik blijf hopen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
In ieder geval grote kans. Ze zijn rond die tijd op tour in Europa.
In ieder geval een kans, ze zitten dan op een festivaltour door Europa. Op 8 september treden ze nog op op het Bestival in the isle of wight.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
zo klein verlanglijstje voor dit jaar:
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Een Bacardi Bat Beats fanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
ik wil dan ook dat er weer Das op de tap is
Whatever, maar het zijn toch geen dj's die op LL thuis horen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
trance. Sander Kleinenberg is sowieso geen trance en Ferry Corsten moet op Lowlnads lekker los kunnen gaan met zn meer electro kant
Dat is wel beter want dat smaakt naar banaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
Twee jaar geleden hadden ze wel Korenwolf, maar dat was vorig jaar ook ineens foetsie...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een Bacardi Bat Beats fanGrappig...
Nogmaals mijn wishlist:
# Rammstein (Blijkbaar een vette show, maar nog nooit gezien)
# O.M.F.O. (balkanbeats!)
# Fanfare Ciocarlia (turboklezmer)
# Rage against the Machine (want weer bij elkaar)
# Electric Six (want nieuw album en helaas moeten missen in 2003, want Rancid verplaatste toen een paar uur)
# Manu Chao (want te lang niks van gehoord)
# Jules Deelder (want een Jazz-DJ is vet!)
# Rolling Stones (want blijkbaar weer aan het festivaltouren!)
# Chris Murray (want vet)
# Lordi (want humor)
# Witbier stand (lekkerrrrrr!)
# Mooi weer!We krijgen toch regen
# Tenacious D. (greatest band in the world)
# Beastie Boys (SABOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!) You gotta fiiiiiiiiiight foooor youuur riiiiight tooooooo partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
# Heideroosjes (want nieuw album)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |