quote:Op zondag 11 maart 2007 16:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik weiger dit jaar op camping 3 te gaan staan. Dan maar camping 1 of 2.
Kees van Hondt en Co was vetquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dat was bij Pendulumik stond toen vreselijk uit mijn naad te gaan bij de Lima, op Kees van Hondt en Co.
quote:
Zelfs ik was er bijquote:
Ik ga er van uit dat hij binnen twee weken er op staat.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef SKa_BoSS het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen... Maar da's bijna net zo'n exact gegeven als dat de poort op donderdag om 18:00 open gaat...
Neuh, maar ik hou niet zo van vuurwerk bij m'n tentje, en dat gebeurt elk jaar. Elke keer als ik net lig in te dommelen steekt zo'n drol vuurwerk af, vlak bij mijn tent. Ik dacht serieus dat de wereld verging.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Waarom!?
Hou je niet van Slaaayuuuuurrr!!! ?
LSDquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Neuh, maar ik hou niet zo van vuurwerk bij m'n tentje, en dat gebeurt elk jaar. Elke keer als ik net lig in te dommelen steekt zo'n drol vuurwerk af, vlak bij mijn tent. Ik dacht serieus dat de wereld verging.
En het is er sowieso zo druk.
In ieder geval grote kans. Ze zijn rond die tijd op tour in Europa.quote:
ik blijf hopen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
In ieder geval grote kans. Ze zijn rond die tijd op tour in Europa.
In ieder geval een kans, ze zitten dan op een festivaltour door Europa. Op 8 september treden ze nog op op het Bestival in the isle of wight.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:59 schreef rubbereend het volgende:
zo klein verlanglijstje voor dit jaar:
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Een Bacardi Bat Beats fanquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:22 schreef rubbereend het volgende:
ik wil dan ook dat er weer Das op de tap is
Whatever, maar het zijn toch geen dj's die op LL thuis horen in mijn ogen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
trance. Sander Kleinenberg is sowieso geen trance en Ferry Corsten moet op Lowlnads lekker los kunnen gaan met zn meer electro kant
Dat is wel beter want dat smaakt naar banaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
Twee jaar geleden hadden ze wel Korenwolf, maar dat was vorig jaar ook ineens foetsie...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:15 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Een Bacardi Bat Beats fanGrappig...
Nogmaals mijn wishlist:
# Rammstein (Blijkbaar een vette show, maar nog nooit gezien)
# O.M.F.O. (balkanbeats!)
# Fanfare Ciocarlia (turboklezmer)
# Rage against the Machine (want weer bij elkaar)
# Electric Six (want nieuw album en helaas moeten missen in 2003, want Rancid verplaatste toen een paar uur)
# Manu Chao (want te lang niks van gehoord)
# Jules Deelder (want een Jazz-DJ is vet!)
# Rolling Stones (want blijkbaar weer aan het festivaltouren!)
# Chris Murray (want vet)
# Lordi (want humor)
# Witbier stand (lekkerrrrrr!)
# Mooi weer!We krijgen toch regen
# Tenacious D. (greatest band in the world)
# Beastie Boys (SABOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE!!!) You gotta fiiiiiiiiiight foooor youuur riiiiight tooooooo partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
# Heideroosjes (want nieuw album)
Ja, die is al vrij lang online. Ook wel handig om even te vermelden wanneer de 'vroege vogel' actie stopt he.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:19 schreef rubbereend het volgende:
deze versie van de site is toch al weken online?
Jupquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:19 schreef rubbereend het volgende:
deze versie van de site is toch al weken online?
Lowlands maagd, Lowlands maagd. Nahnahnahnahnahquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:47 schreef GotC het volgende:
Ik heb m'n kaartje! Ga voor het eerst dit jaar, ben wel enieuwd naar de line upAl ga ik denk meer voor de gezelligheid
.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en van mij mogen Showbread, Moros Eros, Action Action, Louis XIV en eigenlijk nog wel veel meer komen.
Wil jij soms niet mijn geweldige smaak evenarenquote:
Nouhou!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lowlands maagd, Lowlands maagd. Nahnahnahnahnah. Maar wel leuk natuurlijk
. Ik heb nog niette geld voor kaartje
.
Bierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Nouhou!
We drinken wel effe een biertje daar samen om m'n ontmaagding te vieren![]()
Stoer manquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bier. Donderdag 's ochtends in de trein bier
![]()
.
Manwijfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bier. Donderdag 's ochtends in de trein bier
![]()
.
Ja, ontzettendquote:
Ja, gelukkig had ik het ook over op zaterdagavond thuis zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef Leonos het volgende:
Echte lowlanders zitten op zaterdag avond thuis![]()
Bier? Jij? Je bent toch geen manwijf johquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Nouhou!
We drinken wel effe een biertje daar samen om m'n ontmaagding te vieren![]()
Ik veranderde gewoon het onderwerpquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, gelukkig had ik het ook over op zaterdagavond thuis zitten. Maar goed, lezen is ook een vak apart
.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ontzettend! Man, zit niet zo te zeiken
. Dat was gewoon ontzettend grappig aan vorig jaar, dat ineens iedereen al heel vroeg aan het bier ging.
Ow ow... Sorry hoor... Wist niet dat je boos werd...quote:
Dit geeft een beter beeld denk ik...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cocorosie&meta=
Bijbehorende tags: alternative, experimental, female vocalists, folk, freak folk, indie, new weird americaquote:CocoRosie are an American duo that formed formed by sisters Sierra (Rosie) and Bianca (Coco) Casady in 2003 (Sierra and Bianca Casady are American half-Cherokee sisters. Sierra, the older of the two, was born in Iowa, and Bianca was born in Hawaii. Their mother nicknamed them Rosie and Coco, respectively, from which their musical act takes its name.). Stylistically they may be assigned to the indie rock, psych folk genres, and are sometimes associated with the new weird america movement. Sierra plays the guitar, the flute, and leads vocals. Bianca is a percussionist and also beatboxes. The group also uses various objects such as toys to construct their unique sound. They were active for most of 2004, playing dates across the U.S. and making several trips to Europe for tours playing with TV on the Radio, Bright Eyes, Devendra Banhart and others.
Reggae.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dit geeft een beter beeld denk ik...
[..]
Bijbehorende tags: alternative, experimental, female vocalists, folk, freak folk, indie, new weird america
Indie...![]()
open je third eye eens.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dit geeft een beter beeld denk ik...
[..]
Bijbehorende tags: alternative, experimental, female vocalists, folk, freak folk, indie, new weird america
Indie...![]()
Serieus, wat is jullie probleem met MIJN muzieksmaakquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:24 schreef icebliss het volgende:
Szigetnamen-en-dus-eventueel-lowlands-namen:
The Killers, Pink, The Hives, The Chemical Brothers, Faithless, The Good, the Bad and the Queen, Gogol Bordello, Gentleman, Sportfreunde Stiller, Timo Maas, Plump DJ's, Dave Clark, Satoshi Tomiie, DJ Hell, Skatalites, Cesária Évora, Salif Keita, Manu Dibango, Leningrad, Mari Boine, Eddie Palmieri, Rachid Taha, Varttina, Sergent Garcia, Tinariwen, Orchestre National de Barbes, GusGus, Hyper en Hooverphonic
quote:Op maandag 19 maart 2007 22:24 schreef icebliss het volgende:
Szigetnamen-en-dus-eventueel-lowlands-namen:
The Killers, The Hives, The Chemical Brothers, Faithless, , Timo Maas, Dave Clark, GusGus, en Hooverphonic
HO HO!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus, wat is jullie probleem met MIJN muzieksmaak. Ieder z'n ding dacht ik zo, respect voor elkaar blablabla..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |