het pinkpoplijstje van festivalsite.com klopte ook helemaal (naja, op QOTSA na maar die komen later met album)quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Over KC? Naja, zowieso is festivalinfo altijd laat, en festivalsite.com heeft betrouwbare bron, al blijft het nog wel even een sterk gerucht
dat laatste kan ik bevestigenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:27 schreef Roellio het volgende:
Ik weet nog dat ik de DnB avond heb bijgewoond. En DJ rush.
En ik ben geloof ik ook wat ochtenden het 24h. café uitgekropen.
Met die gast die in die toren klimde? Weet niet wat hij had geslikt maar die was wel goed gekquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:27 schreef Roellio het volgende:
Ik weet nog dat ik de DnB avond heb bijgewoond.
Dat was bij Pendulumquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:17 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Met die gast die in die toren klimde? Weet niet wat hij had geslikt maar die was wel goed gek![]()
info@lowlands.nl ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:36 schreef Baserunner het volgende:
Is er trouwens ook iets van een email adres waar je een tip heen kunt sturen van wat erg leuk zou zijn voor op het festival?
http://fotoboek.fok.nl/user/BlaatschaaPquote:Op vrijdag 9 maart 2007 02:55 schreef BloodyLotte het volgende:
schapen zijn ook stom hoor. dat eeuwige geblaat.
Op een looppad. Security mensjes rijden graag met hun karretje over die tenten heenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Ik heb mijn kaartje al binnen! Ik ga voor het eerst naar een festival. Kunnen jullie mij als beginner tips even? Wat moet ik meenemen en wat niet?
-edit- Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
En waar moet je je tent absoluut niet neerzetten?
tussen mijn tent en de struiken......... ik heb graag een fatsoenlijk looppad richting de struiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Ik heb mijn kaartje al binnen! Ik ga voor het eerst naar een festival. Kunnen jullie mij als beginner tips even? Wat moet ik meenemen en wat niet?
Niet in een kuil, of juist welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Is leuk met regenquote:
Die gast was echt insane inderdaad! Ik stond vlak naast die paal. Eerst ging die niet zo hoog maar hij bleef maar klimmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:17 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Met die gast die in die toren klimde? Weet niet wat hij had geslikt maar die was wel goed gek![]()
In een kuil, in de struiken, naast de struiken 2 meter van het washok vandaan, ver weg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Ik zet hem meestal redelijk ver weg. Waarom? Nadat de bandjes zijn afgelopen, ga ik naar mijn tent. Onderweg kom ik op het terrein wel een leuke tent tegen met goede muziek. Even hangen dus! Daarna verlaat ik het terrein en kom ik langs de 24 uurstent. Dat betekend even naar binnen. Als dat is afgelopen gaan we verder. En dan richting tent lopen komen we wel weer mensen tegen. Als we eenmaal bij de tent zijn aangekomen, kan je alweer richting veld gaan lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je wilt niet veel hoeven lopen om bandjes te zien.
Je moet je tent absoluut wel tegenover de 24-uurs tent zettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:40 schreef cohen het volgende:
Camping 5 bevalt prima, al 2 jaar. Genoeg ruimte nog voor een mooi plekje, ook als je wat later komt. Een eigen supermarkt. En ja, je moet elke dag die brug over, maar dat maakt me niet zoveel uit. Die paar meter die ik extra loop, dat is maar een fractie van wat ik op een dag op het terrein afleg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:43 schreef BloodyLotte het volgende:
en ver weg, ja duh. Je wilt niet veel hoeven lopen om bandjes te zien.
Ik heb ze nog nooit gezien. Ik ga nu ook pas voor de derde keer naar Lowlands. Eigenlijk wilde ik ook naar Rock Werchter, maar dan ben ik op vakantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja. Interpol mag zeker. Die zijn sinds 2003 niet meer geweest volgens mij, en in 2003 vond ik het erg leuk.
Met ^^quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Camping 5 bevalt prima, al 2 jaar. Genoeg ruimte nog voor een mooi plekje, ook als je wat later komt. Een eigen supermarkt. En ja, je moet elke dag die brug over, maar dat maakt me niet zoveel uit. Die paar meter die ik extra loop, dat is maar een fractie van wat ik op een dag op het terrein afleg.
Shut-upquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:01 schreef rubbereend het volgende:
camping 5 is voor de brugdat is dat volk van over de weg, die zijn raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |