Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach boeiend ik zie wel weer waar we belanden. De kar kan de brug niet over
Nog een slachtoffer van een wiel over je voet in de rij?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...
wlke rij? aj jaren geen rij meer gezienquote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Kliko's, winkelwagentjes en kruiwagens zouden verboden moeten worden in de rij...
Vind ik ook! Heul irritant!quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik mag van geluk spreken dat ik nog een achillespees heb. Kutkliko's in de rijquote:
Iedereen vertelt hier elk topic hetzelfde verhaal. Daarom is dit ook al deel 5 inmiddelsquote:Op zondag 11 maart 2007 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(volgens mij vertel ik hier elk jaar tzelfde verhaal)
Mensen die 't nodig vinden om tussen en over tenten te rennen, met hun zatte kloten!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
tentjumpers?
Jumpstyle schijnt wel erg in te zijn dit jaar. Dus kijk maar uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
tentjumpers?
revival of the bacardi bat beats tent?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Jumpstyle schijnt wel erg in te zijn dit jaar. Dus kijk maar uit.
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
revival of the bacardi bat beats tent?![]()
dat jaar ja, volgens mijquote:Op maandag 12 maart 2007 14:08 schreef SKa_BoSS het volgende:
Die tent zoog zo hard... Niet normaal... Was zeker ten tijde van Tiësto op Lowlands of niet?
Bij alle Dordtenarenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Camping 4. Al jaren. Bij de kapotte lantaarnpaal die er inmiddels niet meer staat
Eh..zie OP.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Echt waanzinnig gelachen dat jaar om al die BrEeZaHtjes die netjes met d'r hakschoentjes en d'r witte broeken aankwamenHeerlijk!
Zie ook De elende van Lowlands !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |