quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, alsof er een kameel klaarkomt..
Hij is een geheimagent, ik heb em door...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
Japie vernietigt de brief van Cora?
Ja, in de wasbak.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
staat Jaap zijn brief te verscheuren?
Ja dat dus, omg is die paranoide of niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
staat Jaap zijn brief te verscheuren?
Beetje veel papier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
het lijkt er wel opquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
Ik spreek dan ook netjes van klaarkomende kamelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef pullup het volgende:
En met dit lachen mogen we het niet over apen hebben ?
Van mij mag alles...........quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef pullup het volgende:
En met dit lachen mogen we het niet over apen hebben ?
Dat deed je goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook netjes van klaarkomende kamelen![]()
AHHH de conceptbrief met de trouwplannen zeker! Staat ooook al op het net.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap doorweekt allerlei conceptbrieven in de wastafel en scheurt alles in kleine snippers.... Weg brief die hij naar Cora wilde sturen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is een geheimagent, ik heb em door...
C.O.R.A. IS EEN CODE!!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Toch een andere lach dan normaal van zdngmw.
Ach kom op, of wil jij beweren dat de Party nu opeens een feitelijk blad is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef Carlaa het volgende:
krijgen we strax uren lang het "grote ontkennen"
Ja maar dat telt niet, je wilt je aanzoek niet zelf bij een forum vandaan moeten plukken toch?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
AHHH de conceptbrief met de trouwplannen zeker! Staat ooook al op het net.![]()
Maar goed wie leest de party nou , mischien roddeltantes in achterbuurten , en wat bejaarden meer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia leest het artikel uit Party !
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Villalux het volgende:
![]()
dit wordt nog leuk vanavond..let op straks wordt ze gek...............
![]()
![]()
Stapt ie t raam uit: mislukte zelfmoord... weer iets wat niet goed gaat in zijn leven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap overweegt een zelfmoord?
Weet hij dat hij op de begane grond zit?
Niet meer para dan Brian isquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Is Jaap gek geworden?
HUILEN!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stapt ie t raam uit: mislukte zelfmoord... weer iets wat niet goed gaat in zijn leven.
ik begin het me af te vragenquote:
Waarom houdt hij niet gewoon een aansteker bij die domme brieven. Omslachtig gedoe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio doet wel heel erg geheimzinnig met zijn brief...
Hij gooit hem nu in een afvoerput bij de jacuzzi![]()
Waarom denk ik steeds aan de Efteling als ik die gozert bezig zie.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Marrije het volgende:
Japie gooit het restant van de brief in de put.
Misschien een issue?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stapt ie t raam uit: mislukte zelfmoord... weer iets wat niet goed gaat in zijn leven.
Ze zijn gebaseerd op topics van (o.a.) Fok..... het waarheidsgehalte en bewijsgehalte is dus 0,0quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Natasia geeft het maar geen aandacht meer.
En iets zegt ook mij dat al die aantijgingen op niets anders dan aannames en misvattingen zijn gebaseerd.
Hij doet net zo lang over de Party als ik doe over Oryx And Crakequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef ozewiesewoze het volgende:
Brian noemt de party een boek.....
En Syl: wat er over mij is geschreven klopt over het algemeen gewoonquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
ton is helemaal geen klusjesman, hallo, daar valt natasia niet op. Maar ton bestaat dus wel en ze vindt hem meer dan leuk.
Niet alleen nu.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia is zich erg camerabewust nu...
Hij zit in ieder geval niet meer in de put.quote:
Omdat hij intelligent is, snap dat dan!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Waarom houdt hij niet gewoon een aansteker bij die domme brieven. Omslachtig gedoe.![]()
Het is dan ook een pauperblad...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
natasia maakt zich echt alleen maar druk over de foto die er bijstaat, de rest maakt er weinig uit
Jaap is Jaap, maar hij rookt niet..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Waarom houdt hij niet gewoon een aansteker bij die domme brieven. Omslachtig gedoe.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Villalux het volgende:
bel Wilgo en vraag of de kindertjes dat blaadje morgen mee naar school kunnen nemen!
Het "HIER weet ik dus helemaal niets vanaf" over het opknappen van haar huis. Maar dat komt dus pas na alle andere aanteigingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik vind haar vreemd reageren. Ze zegt alleen dat het verhaal van die pumps niet klopte. Over alle andere dingen hoor ik haar helemaal niet...
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is Jaap, maar hij rookt niet..![]()
Over dat huis opknappen is ook niet waar, ze belde toen over hoe lang het nog duurde voor dat "Haar"huis= DGK was opgeknapt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik vind haar vreemd reageren. Ze zegt alleen dat het verhaal van die pumps niet klopte. Over alle andere dingen hoor ik haar helemaal niet...
In mijn idee is de reactie van zdngmw te makkelijk. Normaal blaast ze hoog van de toren en klimt in de telefoon. Kan ook zijn dat de plaat voor haar hoofd alleen maar dikker geworden is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Natasia geeft het maar geen aandacht meer.
En iets zegt ook mij dat al die aantijgingen op niets anders dan aannames en misvattingen zijn gebaseerd.
En die frutsels die hij opschrijft gedichten. Ik snap je punt niet echt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef ozewiesewoze het volgende:
Brian noemt de party een boek.....
Misschien woonde hij ook al op de begane grond en heeft hij dat probleem vaker gehad.. zou kunnen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien een issue?
Sowiezo, blablablabliea en brain hebben het toch al gelezen.. dus op die manier komen de anderen in het huiske d'r toch wel achter wat in die brief staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap...
Sta je nou net restanten van een brief in een fucking PUT te gooien!?
Arme jongen...
dat is waar, hoewel het verhaal dat Talpa zorgt[ en betaald] voor bijles [ rekenen] voor 1 van de kinderen dus wel klopt, dat zei ze vanmiddag aan de telefoon tijdens een interview.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn gebaseerd op topics van (o.a.) Fok..... het waarheidsgehalte en bewijsgehalte is dus 0,0
Yep, dat is echt een tvmaker en cijferkanonquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ondertussen zoekt Japio de gezelligheid op ^^
Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Sug4r het volgende:
Ik vertrouw die Jaap voor geen cent, ik vind hem super eng brrrr....![]()
Het opknappen van haar huis klopt volgens mij wel, ik heb haar erover aan de telefoon gehoord met Wilgo volgnes mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het "HIER weet ik dus helemaal niets vanaf" over het opknappen van haar huis. Maar dat komt dus pas na alle andere aanteigingen.
Feit is in ieder geval dat dit een heel ander lachje was die we van haar gewend zijn![]()
Inderdaad hij is slechts beeldvulling.quote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook........mag die gozert wel....![]()
Tuurlijk! Natasia is populair. Ze is zelfs al gevraagd voor verschillende reclame campagnes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef ozewiesewoze het volgende:
ja hoor natasia... de party verdubbelt zijn verkoop nu jouw schedel erin staat.
Hoe durven ze!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Hemeltje, er staan nog meer leugens over Natasia in de Party!![]()
Het hele artikel staat al lang op Fok?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Foto's......please, scan ze even.
Daar beschik ik op het moment helaas even niet over...quote:
Zoontjes van 5 hebben over t algemeen niet zo gek veel te eisen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef XiChico het volgende:
Ik zet net te kijken naar de tv uitzending waar de ruzie tussen Huub en Natasia getoont word.. ongelofelijk.. als ik de zoon van natasia was geweest had ik geeist dat ze naar huis kwam. Zie je je moeder tegen iemand anders schreewen "je moeder is een teringhoer, hedda is een teringhoer"
Damn, Fok! moet een namechange ondergaan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef demins het volgende:
Scherpzinnig als ze is heeft ze de bron van alle kwaad al gelocaliseerd: ILONA!![]()
Dat was toch hetzelfde zoontje dat "Hey Homo!" tegen Gordon gilde?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 hebben over t algemeen niet zo gek veel te eisen.
Is van Theo Maasen - Lauwe pisquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
Aardig rijmpje Syl.
Weet je wat een leuke site is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, Fok! moet een namechange ondergaan??![]()
Heb je die Efteling grap nu nog niet genoeg uitgemolkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds aan de Efteling als ik die gozert bezig zie.......
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was toch hetzelfde zoontje dat "Hey Homo!" tegen Gordon gilde?
Gaat dat zó werken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
Huub heeft het nu ook over meerderheid van stemmen.
tussen Natasia en hm volgende week
Die Wilgo zegt in dat filmpje" Die nieuwe moet je echt naar jullie kant trekken dan zijn die andere niks!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
wil je het helder hebben kijk dan even hierna, luister en huiver.
http://www.youtube.com/watch?v=uIVGPitJ56A
Is nog een ukkepuk, heeft vast net pas z'n veters leren strikken van een toevallige passantquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef XiChico het volgende:
Ik zet net te kijken naar de tv uitzending waar de ruzie tussen Huub en Natasia getoont word.. ongelofelijk.. als ik de zoon van natasia was geweest had ik geeist dat ze naar huis kwam. Zie je je moeder tegen iemand anders schreewen "je moeder is een teringhoer, hedda is een teringhoer"
Echt!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebben![]()
Die van mij vroeg op die leeftijd op een mooie zondagmiddag: "mam, zullen we ff een terrasje gaan pakken?"
Dat zegt hij. Alleen krijgen ze de meerderheid niet daar ze Jaap niet mee krijgen.quote:
goed bezigquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef maikel112 het volgende:
ik
Staat het je niet aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef havefun het volgende:
Wie is die gast wat doet hij in mijn villa
Ken jij ook andere?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef de_kolonel het volgende:
Louche allochtoon met te dikke Audi voor de deur...........
Sorry dear, je hebt de verkeerde leeftijd om onderdeel te worden van ons gezin: je bent te jong en te oud.quote:
daryl of zo, vriend van brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef pronkjewail het volgende:
hebben we deze al eerder gezien?
Dat ben ik al dus ik heb recht van sprekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat het je niet aan?
DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS?
Ahw schurft...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear, je hebt de verkeerde leeftijd om onderdeel te worden van ons gezin: je bent te jong en te oud.
Het staat hem goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef RSie het volgende:
Brian heeft wel een vet shirtje aan!!!
ik denk dat huub ook niet uit zo'n harmonieus gezin komt, laten we eerlijk wezen, echt 100% scoort die gast ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Huub's zus in een blijf van mijn lijf huis................
Wat een berg sociale ellende zit er in de kooi.
En toch................nee........ik hou al op.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je die Efteling grap nu nog niet genoeg uitgemolken![]()
ja iddquote:
Ik vind eric ook echt een fijne gastquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
Haha, die Erik, nadat Natasja zegt dat iemand die veroordeeld is niet onder zijn eiegn naam als portier staat te werken: jij hebt ook je naam veranderd heb ik gelezen.
Huub las uit een brief voor en had het volgens mij toch over natasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat huub ook niet uit zo'n harmonieus gezin komt, laten we eerlijk wezen, echt 100% scoort die gast ook niet
Ik heb er ook 1 van 5..........die lijkt niet op mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebben![]()
Die van mij vroeg op die leeftijd op een mooie zondagmiddag: "mam, zullen we ff een terrasje gaan pakken?"
Braaf, anders krijg je op Koninginnedag de hele dag corvee in de Eftelingquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
En toch................nee........ik hou al op.......![]()
*schaammodus aan*quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
ik vind Brian echt verschrikkelijk eng en hij moet ook vooral zijn mond houden, maar stiekem vind ik het toch eigenlijk best een lekker ding! Alleen jammer van die benen...(en een beetje van dat hoofd!)
*schaammodus uit*
![]()
Als het HBG was geweest zou die brief nu niet in het afvoerputje zittenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En toch................nee........ik hou al op.......![]()
Holle bolle Giijs legen.. (sorry hoor)quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Braaf, anders krijg je op Koninginnedag de hele dag corvee in de Efteling![]()
Eerlijkheid duurt het langst, alleen kan dit wel heel lang tegen je gebruikt worden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
ik vind Brian echt verschrikkelijk eng en hij moet ook vooral zijn mond houden, maar stiekem vind ik het toch eigenlijk best een lekker ding! Alleen jammer van die benen...(en een beetje van dat hoofd!)
*schaammodus uit*
![]()
*Vind hem ook wel vandaag wat hebben.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
*schaammodus uit*
![]()
Die vriend van hem ziet er beter uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
*schaammodus uit*
![]()
Waarom louche?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef de_kolonel het volgende:
Louche allochtoon met te dikke Audi voor de deur...........
Helaas al verhinderd....veeg de straten al in Mokum...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Braaf, anders krijg je op Koninginnedag de hele dag corvee in de Efteling![]()
Die van mij riep dat toen hij 5 was..... en dat is ie inmddels al lang niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb er ook 1 van 5..........die lijkt niet op mij![]()
ik kan brians uiterlijk en zijn karakter niet los van elkaar zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Frosting het volgende:
[..]
*Vind hem ook wel vandaag wat hebben.....*
Volgens mij zijn die publiek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Sonique het volgende:
Weet iemand hoe je die dossies kan opvragen van het gerechtshof van Natasia?
Soa's, Pillen, 10 kinderen bij verschillende 18 jarige meisjes....etcquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Frosting het volgende:
[..]
Begin jij ook al?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Holle bolle Giijs legen.. (sorry hoor)![]()
Gelijk heb je Audi is niet een diike auto ze zijn VETquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Sense het volgende:
[..]
Waarom louche?
Jij hebt een beetje last van vooroordeeltjes geloof ik he?
Voorlopig zie ik er maar 1 die VET is..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je Audi is niet een diike auto ze zijn VET![]()
waar dan, linkje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die publiek, kan iedereen inzien.
Dat heb ik ook: ene keer vind ik hem absoluut wat hebben en gewoon een lekker ding. Vooral op de momenten dat hij gewoon zijn mond houdtquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Frosting het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
*schaammodus uit*
![]()
http://www.rechtspraak.nlquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
waar dan, linkje?
ben nu wel benieuwd...
Alsjeblieft zeg, ik word al misselijk als ik Jaap zie en dan nog dit gezwam tussendoor in de COSsen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat heb ik ook: ene keer vind ik hem absoluut wat hebben en gewoon een lekker ding. Vooral op de momenten dat hij gewoon zijn mond houdt
Ik weet het. En juist dat besef heeft er voor gezorgd dat ik het pas nu zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst, alleen kan dit wel heel lang tegen je gebruikt worden...
Same here! Die jongen zal ik nóóit aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan brians uiterlijk en zijn karakter niet los van elkaar zien![]()
Small minded en gefrustreerd, zijn je aandacht niet waardquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Sense het volgende:
[..]
Waarom louche?
Jij hebt een beetje last van vooroordeeltjes geloof ik he?
En dat doet ie iedere dag weer...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Die rot Jaap stelt ALLES uit naar morgen..
eerste beste passant die ze tegen kwamen hebben ze van de straat afgesleurd een scriptje opgelegd en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat een betaalde vriend van BraiN?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat een betaalde vriend van BraiN?
Hij zoekt de makkelijkste weg en geeft huub gelijk. En nu ben ik klaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap, laat eens zien dat je in staat bent om een normaal gesprek te voeren man..
Neen, het is een zielig figuur met een veel te grote smoel...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
OMG, en Japio draait weer 180 graden en geeft Huub gelijk.
Volgens mij doet ie dat om ervan af te zijn.
Dat werkt altijd heerlijk frustrerend voor degene waarmee je een discussie hebt:quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
OMG, en Japio draait weer 180 graden en geeft Huub gelijk.
Volgens mij doet ie dat om ervan af te zijn.
Petraaaaaa!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zoekt de makkelijkste weg en geeft huub gelijk. En nu ben ik klaar
haai lieverd![]()
Jaap interesseert zich aan niemand. Toen Sylvia vertelde wat ze helemaal heeft gedaan wist hij het na 2 min niet meer...Hem interessert hem niks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
Oh mijn god Jaap heeft niet eens de naam van de kok onthouden
neem jij brianlessquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef petraa het volgende:
Ik heb nu de keuze huub en jaap, en brainles en die vriend, ik wil alle 2 de gesprekken volgen.
Misschien matchen Japie en Amanda dan wel beter dan Brian en Amanda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jaap interesseert zich aan niemand. Toen Sylvia vertelde wat ze helemaal heeft gedaan wist het na 2 min niet meer...Hem interessert hem niks.
Je staat niet alleen. Ik vind het ook zielig. Ik snap dat Tien tv wil maken, maar ik vraag me af of dit de manier is. Deze jongen heeft gewoon problemen en hij wordt hiermee echt niet geholpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Blijf toch een soort van medelijden hebben met Jaap... Hij is 24 en super onzeker.
Ben waarschijnlijk eenzaam in deze mening .![]()
En er is zoveel om van te houden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Dogga het volgende:
ze vriendin houd van hem na 2 weken?
Now whats wrong here people
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |