Braaf, anders krijg je op Koninginnedag de hele dag corvee in de Eftelingquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
En toch................nee........ik hou al op.......![]()
*schaammodus aan*quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
ik vind Brian echt verschrikkelijk eng en hij moet ook vooral zijn mond houden, maar stiekem vind ik het toch eigenlijk best een lekker ding! Alleen jammer van die benen...(en een beetje van dat hoofd!)
*schaammodus uit*
![]()
Als het HBG was geweest zou die brief nu niet in het afvoerputje zittenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En toch................nee........ik hou al op.......![]()
Holle bolle Giijs legen.. (sorry hoor)quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Braaf, anders krijg je op Koninginnedag de hele dag corvee in de Efteling![]()
Eerlijkheid duurt het langst, alleen kan dit wel heel lang tegen je gebruikt worden...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
ik vind Brian echt verschrikkelijk eng en hij moet ook vooral zijn mond houden, maar stiekem vind ik het toch eigenlijk best een lekker ding! Alleen jammer van die benen...(en een beetje van dat hoofd!)
*schaammodus uit*
![]()
*Vind hem ook wel vandaag wat hebben.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
*schaammodus uit*
![]()
Die vriend van hem ziet er beter uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
*schaammodus uit*
![]()
Waarom louche?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef de_kolonel het volgende:
Louche allochtoon met te dikke Audi voor de deur...........
Helaas al verhinderd....veeg de straten al in Mokum...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Braaf, anders krijg je op Koninginnedag de hele dag corvee in de Efteling![]()
Die van mij riep dat toen hij 5 was..... en dat is ie inmddels al lang niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
Ik heb er ook 1 van 5..........die lijkt niet op mij![]()
ik kan brians uiterlijk en zijn karakter niet los van elkaar zienquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Frosting het volgende:
[..]
*Vind hem ook wel vandaag wat hebben.....*
Volgens mij zijn die publiek.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Sonique het volgende:
Weet iemand hoe je die dossies kan opvragen van het gerechtshof van Natasia?
Soa's, Pillen, 10 kinderen bij verschillende 18 jarige meisjes....etcquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Frosting het volgende:
[..]
Begin jij ook al?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Holle bolle Giijs legen.. (sorry hoor)![]()
Gelijk heb je Audi is niet een diike auto ze zijn VETquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Sense het volgende:
[..]
Waarom louche?
Jij hebt een beetje last van vooroordeeltjes geloof ik he?
Voorlopig zie ik er maar 1 die VET is..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je Audi is niet een diike auto ze zijn VET![]()
waar dan, linkje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die publiek, kan iedereen inzien.
Dat heb ik ook: ene keer vind ik hem absoluut wat hebben en gewoon een lekker ding. Vooral op de momenten dat hij gewoon zijn mond houdtquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef Frosting het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:12 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
*schaammodus aan*
*schaammodus uit*
![]()
http://www.rechtspraak.nlquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
waar dan, linkje?
ben nu wel benieuwd...
Alsjeblieft zeg, ik word al misselijk als ik Jaap zie en dan nog dit gezwam tussendoor in de COSsen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Dat heb ik ook: ene keer vind ik hem absoluut wat hebben en gewoon een lekker ding. Vooral op de momenten dat hij gewoon zijn mond houdt
Ik weet het. En juist dat besef heeft er voor gezorgd dat ik het pas nu zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:13 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt het langst, alleen kan dit wel heel lang tegen je gebruikt worden...
Same here! Die jongen zal ik nóóit aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan brians uiterlijk en zijn karakter niet los van elkaar zien![]()
Small minded en gefrustreerd, zijn je aandacht niet waardquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:14 schreef Sense het volgende:
[..]
Waarom louche?
Jij hebt een beetje last van vooroordeeltjes geloof ik he?
En dat doet ie iedere dag weer...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Die rot Jaap stelt ALLES uit naar morgen..
eerste beste passant die ze tegen kwamen hebben ze van de straat afgesleurd een scriptje opgelegd en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat een betaalde vriend van BraiN?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:16 schreef partyyboyy het volgende:
Is dat een betaalde vriend van BraiN?
Hij zoekt de makkelijkste weg en geeft huub gelijk. En nu ben ik klaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap, laat eens zien dat je in staat bent om een normaal gesprek te voeren man..
Neen, het is een zielig figuur met een veel te grote smoel...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
OMG, en Japio draait weer 180 graden en geeft Huub gelijk.
Volgens mij doet ie dat om ervan af te zijn.
Dat werkt altijd heerlijk frustrerend voor degene waarmee je een discussie hebt:quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Kinga het volgende:
OMG, en Japio draait weer 180 graden en geeft Huub gelijk.
Volgens mij doet ie dat om ervan af te zijn.
Petraaaaaa!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij zoekt de makkelijkste weg en geeft huub gelijk. En nu ben ik klaar
haai lieverd![]()
Jaap interesseert zich aan niemand. Toen Sylvia vertelde wat ze helemaal heeft gedaan wist hij het na 2 min niet meer...Hem interessert hem niks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
Oh mijn god Jaap heeft niet eens de naam van de kok onthouden
neem jij brianlessquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef petraa het volgende:
Ik heb nu de keuze huub en jaap, en brainles en die vriend, ik wil alle 2 de gesprekken volgen.
Misschien matchen Japie en Amanda dan wel beter dan Brian en Amanda.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Jaap interesseert zich aan niemand. Toen Sylvia vertelde wat ze helemaal heeft gedaan wist het na 2 min niet meer...Hem interessert hem niks.
Je staat niet alleen. Ik vind het ook zielig. Ik snap dat Tien tv wil maken, maar ik vraag me af of dit de manier is. Deze jongen heeft gewoon problemen en hij wordt hiermee echt niet geholpen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
Blijf toch een soort van medelijden hebben met Jaap... Hij is 24 en super onzeker.
Ben waarschijnlijk eenzaam in deze mening .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |