quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap is Jaap, maar hij rookt niet..![]()

Over dat huis opknappen is ook niet waar, ze belde toen over hoe lang het nog duurde voor dat "Haar"huis= DGK was opgeknapt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik vind haar vreemd reageren. Ze zegt alleen dat het verhaal van die pumps niet klopte. Over alle andere dingen hoor ik haar helemaal niet...

In mijn idee is de reactie van zdngmw te makkelijk. Normaal blaast ze hoog van de toren en klimt in de telefoon. Kan ook zijn dat de plaat voor haar hoofd alleen maar dikker geworden is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Natasia geeft het maar geen aandacht meer.
En iets zegt ook mij dat al die aantijgingen op niets anders dan aannames en misvattingen zijn gebaseerd.

En die frutsels die hij opschrijft gedichten. Ik snap je punt niet echt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef ozewiesewoze het volgende:
Brian noemt de party een boek.....

Misschien woonde hij ook al op de begane grond en heeft hij dat probleem vaker gehad.. zou kunnen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien een issue?

Sowiezo, blablablabliea en brain hebben het toch al gelezen.. dus op die manier komen de anderen in het huiske d'r toch wel achter wat in die brief staatquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap...
Sta je nou net restanten van een brief in een fucking PUT te gooien!?
Arme jongen...

dat is waar, hoewel het verhaal dat Talpa zorgt[ en betaald] voor bijles [ rekenen] voor 1 van de kinderen dus wel klopt, dat zei ze vanmiddag aan de telefoon tijdens een interview.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn gebaseerd op topics van (o.a.) Fok..... het waarheidsgehalte en bewijsgehalte is dus 0,0

Yep, dat is echt een tvmaker en cijferkanonquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ondertussen zoekt Japio de gezelligheid op ^^

Hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Sug4r het volgende:
Ik vertrouw die Jaap voor geen cent, ik vind hem super eng brrrr....![]()

Het opknappen van haar huis klopt volgens mij wel, ik heb haar erover aan de telefoon gehoord met Wilgo volgnes mij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het "HIER weet ik dus helemaal niets vanaf" over het opknappen van haar huis. Maar dat komt dus pas na alle andere aanteigingen.
Feit is in ieder geval dat dit een heel ander lachje was die we van haar gewend zijn![]()

Inderdaad hij is slechts beeldvulling.quote:

Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook........mag die gozert wel....![]()

Tuurlijk! Natasia is populair. Ze is zelfs al gevraagd voor verschillende reclame campagnes.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef ozewiesewoze het volgende:
ja hoor natasia... de party verdubbelt zijn verkoop nu jouw schedel erin staat.

Hoe durven ze!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef demins het volgende:
Hemeltje, er staan nog meer leugens over Natasia in de Party!![]()

Het hele artikel staat al lang op Fok?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Foto's......please, scan ze even.

Daar beschik ik op het moment helaas even niet over...quote:

Zoontjes van 5 hebben over t algemeen niet zo gek veel te eisen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef XiChico het volgende:
Ik zet net te kijken naar de tv uitzending waar de ruzie tussen Huub en Natasia getoont word.. ongelofelijk.. als ik de zoon van natasia was geweest had ik geeist dat ze naar huis kwam. Zie je je moeder tegen iemand anders schreewen "je moeder is een teringhoer, hedda is een teringhoer"

Damn, Fok! moet een namechange ondergaan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef demins het volgende:
Scherpzinnig als ze is heeft ze de bron van alle kwaad al gelocaliseerd: ILONA!![]()

Dat was toch hetzelfde zoontje dat "Hey Homo!" tegen Gordon gilde?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 hebben over t algemeen niet zo gek veel te eisen.

Is van Theo Maasen - Lauwe pisquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef Marrije het volgende:
Aardig rijmpje Syl.

Weet je wat een leuke site is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, Fok! moet een namechange ondergaan??![]()

Heb je die Efteling grap nu nog niet genoeg uitgemolkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds aan de Efteling als ik die gozert bezig zie.......

Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was toch hetzelfde zoontje dat "Hey Homo!" tegen Gordon gilde?

Gaat dat zó werken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
Huub heeft het nu ook over meerderheid van stemmen.
tussen Natasia en hm volgende week

Die Wilgo zegt in dat filmpje" Die nieuwe moet je echt naar jullie kant trekken dan zijn die andere niks!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
wil je het helder hebben kijk dan even hierna, luister en huiver.
http://www.youtube.com/watch?v=uIVGPitJ56A

Is nog een ukkepuk, heeft vast net pas z'n veters leren strikken van een toevallige passantquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef XiChico het volgende:
Ik zet net te kijken naar de tv uitzending waar de ruzie tussen Huub en Natasia getoont word.. ongelofelijk.. als ik de zoon van natasia was geweest had ik geeist dat ze naar huis kwam. Zie je je moeder tegen iemand anders schreewen "je moeder is een teringhoer, hedda is een teringhoer"

Echt!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebben![]()
Die van mij vroeg op die leeftijd op een mooie zondagmiddag: "mam, zullen we ff een terrasje gaan pakken?"

Dat zegt hij. Alleen krijgen ze de meerderheid niet daar ze Jaap niet mee krijgen.quote:

goed bezigquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef maikel112 het volgende:
ik

Staat het je niet aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef havefun het volgende:
Wie is die gast wat doet hij in mijn villa

Ken jij ook andere?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef de_kolonel het volgende:
Louche allochtoon met te dikke Audi voor de deur...........

Sorry dear, je hebt de verkeerde leeftijd om onderdeel te worden van ons gezin: je bent te jong en te oud.quote:

daryl of zo, vriend van brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef pronkjewail het volgende:
hebben we deze al eerder gezien?

Dat ben ik al dus ik heb recht van sprekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat het je niet aan?
DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS?

Ahw schurft...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear, je hebt de verkeerde leeftijd om onderdeel te worden van ons gezin: je bent te jong en te oud.

Het staat hem goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef RSie het volgende:
Brian heeft wel een vet shirtje aan!!!

ik denk dat huub ook niet uit zo'n harmonieus gezin komt, laten we eerlijk wezen, echt 100% scoort die gast ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Huub's zus in een blijf van mijn lijf huis................
Wat een berg sociale ellende zit er in de kooi.

En toch................nee........ik hou al op.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je die Efteling grap nu nog niet genoeg uitgemolken![]()

ja iddquote:

Ik vind eric ook echt een fijne gastquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
Haha, die Erik, nadat Natasja zegt dat iemand die veroordeeld is niet onder zijn eiegn naam als portier staat te werken: jij hebt ook je naam veranderd heb ik gelezen.

Huub las uit een brief voor en had het volgens mij toch over natasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat huub ook niet uit zo'n harmonieus gezin komt, laten we eerlijk wezen, echt 100% scoort die gast ook niet

Ik heb er ook 1 van 5..........die lijkt niet op mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebben![]()
Die van mij vroeg op die leeftijd op een mooie zondagmiddag: "mam, zullen we ff een terrasje gaan pakken?"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |