quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Villalux het volgende:
![]()
dit wordt nog leuk vanavond..let op straks wordt ze gek...............
![]()
![]()
Stapt ie t raam uit: mislukte zelfmoord... weer iets wat niet goed gaat in zijn leven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap overweegt een zelfmoord?
Weet hij dat hij op de begane grond zit?
Niet meer para dan Brian isquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Is Jaap gek geworden?
HUILEN!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stapt ie t raam uit: mislukte zelfmoord... weer iets wat niet goed gaat in zijn leven.
ik begin het me af te vragenquote:
Waarom houdt hij niet gewoon een aansteker bij die domme brieven. Omslachtig gedoe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio doet wel heel erg geheimzinnig met zijn brief...
Hij gooit hem nu in een afvoerput bij de jacuzzi![]()
Waarom denk ik steeds aan de Efteling als ik die gozert bezig zie.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Marrije het volgende:
Japie gooit het restant van de brief in de put.
Misschien een issue?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stapt ie t raam uit: mislukte zelfmoord... weer iets wat niet goed gaat in zijn leven.
Ze zijn gebaseerd op topics van (o.a.) Fok..... het waarheidsgehalte en bewijsgehalte is dus 0,0quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef Copycat het volgende:
Natasia geeft het maar geen aandacht meer.
En iets zegt ook mij dat al die aantijgingen op niets anders dan aannames en misvattingen zijn gebaseerd.
Hij doet net zo lang over de Party als ik doe over Oryx And Crakequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef ozewiesewoze het volgende:
Brian noemt de party een boek.....
En Syl: wat er over mij is geschreven klopt over het algemeen gewoonquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:46 schreef 2live het volgende:
ton is helemaal geen klusjesman, hallo, daar valt natasia niet op. Maar ton bestaat dus wel en ze vindt hem meer dan leuk.
Niet alleen nu.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia is zich erg camerabewust nu...
Hij zit in ieder geval niet meer in de put.quote:
Omdat hij intelligent is, snap dat dan!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Waarom houdt hij niet gewoon een aansteker bij die domme brieven. Omslachtig gedoe.![]()
Het is dan ook een pauperblad...quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
natasia maakt zich echt alleen maar druk over de foto die er bijstaat, de rest maakt er weinig uit
Jaap is Jaap, maar hij rookt niet..quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Waarom houdt hij niet gewoon een aansteker bij die domme brieven. Omslachtig gedoe.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:48 schreef Villalux het volgende:
bel Wilgo en vraag of de kindertjes dat blaadje morgen mee naar school kunnen nemen!
Het "HIER weet ik dus helemaal niets vanaf" over het opknappen van haar huis. Maar dat komt dus pas na alle andere aanteigingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik vind haar vreemd reageren. Ze zegt alleen dat het verhaal van die pumps niet klopte. Over alle andere dingen hoor ik haar helemaal niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |