Staat het je niet aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef havefun het volgende:
Wie is die gast wat doet hij in mijn villa
Ken jij ook andere?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef de_kolonel het volgende:
Louche allochtoon met te dikke Audi voor de deur...........
Sorry dear, je hebt de verkeerde leeftijd om onderdeel te worden van ons gezin: je bent te jong en te oud.quote:
daryl of zo, vriend van brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef pronkjewail het volgende:
hebben we deze al eerder gezien?
Dat ben ik al dus ik heb recht van sprekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat het je niet aan?
DAN GA JE TOCH LEKKER NAAR HUIS?
Ahw schurft...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear, je hebt de verkeerde leeftijd om onderdeel te worden van ons gezin: je bent te jong en te oud.
Het staat hem goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:08 schreef RSie het volgende:
Brian heeft wel een vet shirtje aan!!!
ik denk dat huub ook niet uit zo'n harmonieus gezin komt, laten we eerlijk wezen, echt 100% scoort die gast ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef de_kolonel het volgende:
Huub's zus in een blijf van mijn lijf huis................
Wat een berg sociale ellende zit er in de kooi.
En toch................nee........ik hou al op.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je die Efteling grap nu nog niet genoeg uitgemolken![]()
ja iddquote:
Ik vind eric ook echt een fijne gastquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
Haha, die Erik, nadat Natasja zegt dat iemand die veroordeeld is niet onder zijn eiegn naam als portier staat te werken: jij hebt ook je naam veranderd heb ik gelezen.
Huub las uit een brief voor en had het volgens mij toch over natasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat huub ook niet uit zo'n harmonieus gezin komt, laten we eerlijk wezen, echt 100% scoort die gast ook niet
Ik heb er ook 1 van 5..........die lijkt niet op mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebben![]()
Die van mij vroeg op die leeftijd op een mooie zondagmiddag: "mam, zullen we ff een terrasje gaan pakken?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |