Gaat dat zó werken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef itsme het volgende:
Huub heeft het nu ook over meerderheid van stemmen.
tussen Natasia en hm volgende week
Die Wilgo zegt in dat filmpje" Die nieuwe moet je echt naar jullie kant trekken dan zijn die andere niks!"quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
wil je het helder hebben kijk dan even hierna, luister en huiver.
http://www.youtube.com/watch?v=uIVGPitJ56A
Is nog een ukkepuk, heeft vast net pas z'n veters leren strikken van een toevallige passantquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:00 schreef XiChico het volgende:
Ik zet net te kijken naar de tv uitzending waar de ruzie tussen Huub en Natasia getoont word.. ongelofelijk.. als ik de zoon van natasia was geweest had ik geeist dat ze naar huis kwam. Zie je je moeder tegen iemand anders schreewen "je moeder is een teringhoer, hedda is een teringhoer"
Echt!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoontjes van 5 roepen over het algemeen wat ze bij hun opvoeding meegekregen hebben![]()
Die van mij vroeg op die leeftijd op een mooie zondagmiddag: "mam, zullen we ff een terrasje gaan pakken?"
Dat zegt hij. Alleen krijgen ze de meerderheid niet daar ze Jaap niet mee krijgen.quote:
goed bezigquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:05 schreef maikel112 het volgende:
ik
Staat het je niet aan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef havefun het volgende:
Wie is die gast wat doet hij in mijn villa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |