Ja dat dus, omg is die paranoide of niet?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
staat Jaap zijn brief te verscheuren?
Beetje veel papier.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
Japie vernietigt de brief van Cora?
het lijkt er wel opquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
Japie vernietigt de brief van Cora?
Ik spreek dan ook netjes van klaarkomende kamelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef pullup het volgende:
En met dit lachen mogen we het niet over apen hebben ?
Van mij mag alles...........quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef pullup het volgende:
En met dit lachen mogen we het niet over apen hebben ?
Dat deed je goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook netjes van klaarkomende kamelen![]()
AHHH de conceptbrief met de trouwplannen zeker! Staat ooook al op het net.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap doorweekt allerlei conceptbrieven in de wastafel en scheurt alles in kleine snippers.... Weg brief die hij naar Cora wilde sturen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is een geheimagent, ik heb em door...
C.O.R.A. IS EEN CODE!!!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
Toch een andere lach dan normaal van zdngmw.
Ach kom op, of wil jij beweren dat de Party nu opeens een feitelijk blad is?quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:41 schreef Carlaa het volgende:
krijgen we strax uren lang het "grote ontkennen"
Ja maar dat telt niet, je wilt je aanzoek niet zelf bij een forum vandaan moeten plukken toch?!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
AHHH de conceptbrief met de trouwplannen zeker! Staat ooook al op het net.![]()
Maar goed wie leest de party nou , mischien roddeltantes in achterbuurten , en wat bejaarden meer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia leest het artikel uit Party !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |