quote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef XL het volgende:
Ja, inderdaad. Martin Verkerk heeft zich teruggetrokken.
http://www.pacificlifeopen.com/1/home/quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een link naar de website was handig, XL.
En zonder Verkerk verliest die toernooi z'n hele glans.
In mijn sig zit trouwens een link naar mijn blogabet, aangezien meesten van jullie volgens mij geen wedders zijn is dat niet zo boeiend voor jullie. Wel is daar momenteel mijn preview van het toernooi voor zowel wta/atp te vinden, wellicht vinden jullie het leuk om te lezenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
net even bij de menstennisforums gekeken hoe het ervoor staat met de deelnames:
Indian Wells (no SE spots)
OUT: Ancic, Kiefer, Gaudio, Ramirez Hidalgo, Santoro, Verkerk, Wawrinka (and Montanes, Vassallo-Arguello from ALT)
IN: F.Lopez, Greul, Pless, Phau, Kunitsyn, Gimelstob, Korolev
NEXT: Dancevic, Starace, Kendrick, Lu, Di Mauro, Llodra, Karlovic, Delic
Volgens Sky heeft ook Nalbandian zich inmiddels teruggetrokken en dat zou betekenen dat Dancevic hem komt vervangen
blessures voor een deel en daarnaast hebben een aantal gravelbijters zich afgemeld omdat ze zich liever focussen op toernooien op hun favo ondergrond en ze hier waarschijnlijk toch kansloos zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:25 schreef suus21 het volgende:
waarom zijn er zoveel afzeggingen?
Veel geruchten dat hij zich gaat terugtrekken. (serieus)quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:14 schreef erkel het volgende:
NalbandianNu Verkerk niet meedoet, enigste bedreiging voor Federer
Dat is minderquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:17 schreef XL het volgende:
[..]
Veel geruchten dat hij zich gaat terugtrekken. (serieus)
Als Verkerk dat doet kun je als outsider niet achterblijven he. (grap)
ik was degene die het zei aangezien sky het had gemeld..misschien nog niet definitief ofzo..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef wimderon het volgende:
Weet niet wie het meldde, maar Nalbandian is wel gewoon ingeloot, tweede ronde tegen Kohlschreiber/Lee...
Het 2e kwart ziet er vrij zwaar uit met Murray, Haas en Gonzalez (en ook nog Safin, Davydenko en Soderling)
Loting
Moet 'ie wel Ginepri overleven. Toch een flink startveld moet ik zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:08 schreef XL het volgende:
Djokovic mag wederom snel tegen Federer. Leuk voor hem![]()
Ginepri lijkt me geen probleem, Blake is lastiger. Toch is zijn grootste pech wederom het Federer-kwartquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie wel Ginepri overleven. Toch een flink startveld moet ik zeggen.
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn levenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Norrage het volgende:
Hewitt4e ronde al weer Fed tegenkomen..Achja. Ik ben al blij als hij die ronde haalt
Verder wel een leuke loting. Leuke wedstrijden in het verschiet...Maar ik word wel een beetje ziek van het feit dat Nadal niet eens een keertje bij Roddick, Nalby, Safin of zo geloot wordt....
Haas is natuurlijk wel grillig. Zijn winning streak kan zomaar over zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn leven![]()
Het is ook nog een overblijfsel van tevergeefse hoop van vorig jaar. Een Roddick - Nadal matchup is gewoon leuk en Nalby mag ook wel eens tegen Nadal...Maar ja, inderdaad...Alleen Roddick bestaat op dit moment.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn leven![]()
Monfils heeft geluk dat van Scheppingen niet meedoetquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef XL het volgende:
Ik voor Murray, Monfils, Hewitt en Federer.
Ik wil spektakel zien.![]()
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer kleinquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef XL het volgende:
[..]
Haas is natuurlijk wel grillig. Zijn winning streak kan zomaar over zijn.
Youzhny speelt al 2 weken meer dan hij gewend is, kijken of hij het kan volhouden.
Murray verwacht ik ook veel van. Kijken of hij na Federer ook Nadal een keer kan pakken.
Nadal is voor mij tegen Haas en Youzhny favoriet. Die rare ondergrond in Dubai is verleden tijd, gewoon op Plexi Pave verwacht ik meer van hem. Zijn spel tegen Youzhny in Dubai was niet misselijk hoor.
Ik ga er ook niet vanuit dat ze elkaar tegenkomen. Ik geef alleen aan dat ik Nadal nog als nummer 2 zie. Dat Fed met afstand de nummer 1 is, dat nummer 2 met minder afstand Nadal is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer klein![]()
Ik dacht trouwens dat Wayne Arthurs gestopt was, maar hij doet gewoon weer mee aan de kwalificaties...
aan het laatste jaar bezig toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer klein![]()
Ik dacht trouwens dat Wayne Arthurs gestopt was, maar hij doet gewoon weer mee aan de kwalificaties...
Ik dacht dat de Australian Open zijn laatste kunstje zou zijn. Daar had hij een blessure en doordat injecties niet goed/verkeerd werkten moest hij daar opgeven, waarna 'men' dacht dat zijn carriere er wel op zat, maar blijkbaar gaat hij er nog steeds voor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
aan het laatste jaar bezig toch?
Ja dat lijkt er wel op, maar dit las ik op Wikipedia:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef Norrage het volgende:
Het was zijn laatste wedstrijd voor thuispubliek en zo maar hij maakt dit jaar nog af als ik het goed heb.
Vreemd ook dat hij er dan bij de Davis-cup niet bij was tegen België, tenzij ie nog geblesseerd was.quote:In his last ever Australian Open match the Aussie retired just 3 games into his third round match against American Mardy Fish due to a rare reaction to a local anaesthetic. In practice that morning he tried out a short term local anasthetic that worked well against his sore hip. Just before the match began, he took another shot that was supposed to last for the duration of the match. Unfortunately, the stronger dose deadened his leg and he could not coordinate his movements. He refused to blame his doctors who said that this adverse reaction happens to about 1 in 1000 patients. Arthurs became emotional during the match once he realized he couldn't compete. After the in between game break down 3-0 he waved to the crowd who thanked him for an outstanding career. It is unclear, but likely, that the match was the last of his career.
Canas was ook geblesseerd tegen Gambill al hoorde ik...jammer dat hij niet meedoet nu, Gambill is trouwens wel een oud-winnaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Wopper1 het volgende:
En het is absoluut geen gravel deze week.
Canas verliest van Waske met 5-7,6-4,5-7.
Voor de Argentijn geen hoofdtoernooi dit jaar.
Dankzij Malisse. Jan Hajek versus Canas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:06 schreef suus21 het volgende:
Canas is als LL er toch in...
Wat doen spelers als een Roitman, Moodie en Zib uberhaupt in het hoofdtoernooi van de mastersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef suus21 het volgende:
echt saaie 1e rondes dit keer
Die mannen moet ook wel eens tennissen natuurlijk, maar je hebt wel gelijk, die worden toch standaard in de eerste ronde uitgeschakeld. Zo heb je er nog maar zat, maar als je kijkt naar het aantal spelers met een bye, zou ik het niet gek vinden om gewoon wat minder spelers toe te laten en dan maar 1 rondje minder te spelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat doen spelers als een Roitman, Moodie en Zib uberhaupt in het hoofdtoernooi van de masters![]()
Het niveau zal er iig niet beter op worden.
Ja, ook deze spelers leven 100% voor hun sport, en ik vind het geweldig wat ze doen maar ze horen er niet thuis. Laat ze samen lekker een toernooi opstarten rond deze tijd met wat leuke geldschieters achter de hand.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die mannen moet ook wel eens tennissen natuurlijk, maar je hebt wel gelijk, die worden toch standaard in de eerste ronde uitgeschakeld. Zo heb je er nog maar zat, maar als je kijkt naar het aantal spelers met een bye, zou ik het niet gek vinden om gewoon wat minder spelers toe te laten en dan maar 1 rondje minder te spelen.
Canas is gewoon top 20 materiaal dus zo easy zal het ook niet zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef suus21 het volgende:
Fed heeft wel een hele makkelijke 2e ronde tegen canas...
in 2002 wist Canas in één toernooi 4 top 10 spelers te verslaan, en Roddick (die #12 stond)...en op hard court.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Canas is gewoon top 20 materiaal dus zo easy zal het ook niet zijn.
Tegenstanders als Bracciali, Roitman, Monaco, Gabashvilli dat is makkelijk.
* In 2002 wist Canas de toen nummer 10 van de wereld zelfs op hard court te verslaan.
Canas wist toen al dat hij sowieso als Lucky Loser toegelaten zou worden en argentijnen hebben dan de neiging om wat lui te worden...als je trouwens de stats van die wedstrijd bekijkt had hij nog ruim moeten winnen..uit mijn hoofd gezegd had Waske alle kansen benut en Canas 1 op 5 ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
in 2002 wist Canas in één toernooi 4 top 10 spelers te verslaan, en Roddick (die #12 stond)...en op hard court.
Maar ik zie Canas geen kans hebben tegen Fed. Canas presteerde het nog te verliezen in de kwalificatie van Waske (waar zelfs Haase van wist te winnen vorige week)...
ja erg jammer, mijn persoonlijke favoriet eruitquote:Op zondag 11 maart 2007 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny is een beetje over z'n topvorm heen, 7-6 en 6-4 eraf tegen Acasuso.
Acasuso is dan ook geen kattenpis als hij ze een beetje lekker staat te raken.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja erg jammer, mijn persoonlijke favoriet eruit
Topvorm kon ook niet eeuwig duren natuurlijk, zoveel topwedstrijden in korte tijd..
Acasuso doet het sterk trouwens, gisteren won hij eigenlijk met speels gemak van Grosjean en was hij oppermachtig in zijn eigen servicegames en vandaag verslaat hij Youzhny..stalen zenuwen ook op de belangrijke punten en hard gevochten, respect![]()
Think Again.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef suus21 het volgende:
Moya staat ook weer goed te spelen volgens mij jammer dat ie de volgende ronde tegen fed moet...
quote:Canas came into the main draw as a lucky loser, as he was the highest-ranked player to lose in the last round of qualifying. Asked if he felt lucky to be drawn so close to Federer, Canas said: "Yeah, it's lucky for many things. First thing, I am still in the tournament; this is good. The second thing, I'm playing with one of the most important players in history. I think it's good. I gonna try to enjoy this. I gonna try to play my best tennis. Maybe I have a small chance to win. But I'm very confident in my game. It's great to meet with these kind of players for me."
Het kan verkeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef suus21 het volgende:
Fed heeft wel een hele makkelijke 2e ronde tegen canas...
olé olé!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:50 schreef Chriz2k het volgende:
De dokter van Cañas is okay.
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:37 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
Goed gespeeld hoor jongen, geef de moed niet op! Jij komt er wel.
Een ezel stoot zich................quote:Op maandag 12 maart 2007 20:32 schreef Vaud het volgende:
Wel een beetje verdacht met z'n verleden enzo, maar ja misschien was fed inderdaad geblesseerd.
Wat een bende inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een drama opnieuw met dat scoreboard..
En verliest de nodige energie. Hij moet toch eens leren om er gelijk te staan in een partij, werkt toch beter denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 21:05 schreef Norrage het volgende:
Canas' schorsing is niet voor niks 10 maanden vroeger opgehouden. Ze hebbe gewoon bewijs gevonden dat hij geen doping heeft gebruikt...En dan nog, zelfs al zou je 50.000 steroiden innemen, Federer kan je niet verslaan..Dit verlies heeft geheel andere oorzaken...(bijvoorbeeld dat Fed nooit fantastisch speelt in 1e rondes)
En Nalbandian is wéér een comeback aan het maken. Wat is dat toch met die gast?
Misschien krijgt hij hier in ieder geval wel het nodige wedstrijdritme van
De partij van Canas was alles behalve slecht. De grote punten werden allemaal gemaakt door Moya, 2x op 15-40 met aces een evt. break wegslaan. Je hebt van die dagen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:22 schreef suus21 het volgende:
dit zie je altijd bij sub toppers. Ze winnen van een goeie en de volgende partij is weer heel slecht...
Sharapova is geblesseerd geweest en heeft een dag voor het toernooi begon pas voor het eerst voluit kunnen trainen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloze partij tussen Zvonareva en Sharapova. Sharapova serveerde in de tweede set voor de partij, een dikke choke en daarna nog slechts één game en geen enkele keer haar service gehouden. Dat noemt zich nummer één.
Dat lijkt me wel de halve finale. Die moet Nadal dan winnen om Roddick niet al voor het gravelseizoen dichterbij te laten komen. Aan de bovenkant van het schema zal de finalist wel uit de partij Murray - Haas komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:10 schreef Norrage het volgende:
Roddick is in ieder geval weer helemaal terug. Maar Nadal speelt ook weer gewoon erg goed..
Zouden we dan eindelijk eens een Roddick - Nadal wedstrijd krijgen?
nou ja, 2 van de 3 breakpoints tegen verliezen en er 3 van de 8 voor benutten. Dat zijn geen goede cijfers voor belangrijke momenten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:53 schreef Norrage het volgende:
Murray nu aan het serveren voor de partij tegen Davydenko...Vind hem niet bijzonder sterk spelen maar 1 break en dan zijn service houden is voldoende
Hij is echt een nieuwe Federer...niet supergeweldig spelen of zo, maar ALLE belangrijke punten zo fenomenaal spelen dat de ander gewoon eigenlijk niks kan doen...Moet erg frustrerend zijn om tegen hem te spelen
Nouja. Ik had ook niet zo zeer over die momenten. Meer de eindes van de games, zijn eigen servicegames...En nu net op breakpoint tegen zo'n bal slaan als hij deedquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:56 schreef XL het volgende:
[..]
nou ja, 2 van de 3 breakpoints tegen verliezen en er 3 van de 8 voor benutten. Dat zijn geen goede cijfers voor belangrijke momenten.
Hij is het beste jonkie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef Norrage het volgende:
En toen maakte hij het af met een ace
Maar goed, als hij zo blijft spelen gaat hij het toernooi niet winnen. Maar speelt in ieder geval het best van al de jonkies
Ik had inderdaad wel het gevoel dat Murray niet eens goed hoefde te spelen. Davy speelde gewoon zeer slecht. Die speelde juist de eerste punten van de games goed, als het er allemaal niet zo toe deed...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Wopper1 het volgende:
Kreeg eigenlijk de indruk dat Murray nog los moest komen, maar zelfs op 70% wint die van de Rus.
1ste Service % moet omhoog, want anders is het snel einde verhaal Indian Wells ben ik bang.
Kijk eens naar de stats. Geflatteerde overwinning.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic eenvoudig door naar de SF tegen Benneteau. In de eerste game werd 'ie gebroken, daarna won Benneteau nog maar drie games..6-3 6-1.
Verschil tussen een topper en een niet-topper. Ik heb de wedstrijd helemaal gezien, Djokovic was steeds de betere op de belangrijke punten (de BPs tegen), Benneteau liet het dan vaak liggen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Kijk eens naar de stats. Geflateerde overwinning.
J.
Eindelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:21 schreef Wopper1 het volgende:
De eerste halve finale is bekend, Roddick - Nadal.
Roddick is gewoon nog geen enkele keer gebroken..ongelooflijk die kerel!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick zie ik ook wel winnen, Nadal speelde niet top tot nu toe dit toernooi. Chela kon goed bijblijven en zelfs twee keer breken. Als Roddick 'm breekt is de set natuurlijk voor 80% gespeeld.
Murray-Djoko lijkt me een geweldige wedstrijd, wie er wint zou ik niet durven zeggen. Murray heeft natuurlijk wel wat meer energie gebruikt in de QF, ook een stuk minder rust, maar dat mag eigenlijk geen belemmering zijn.
Murray heeft wel rust gepakt in de aanloop naar Indian Wells. Als die enkel herstelt is wint hij van Djokovic. Roddick pakt denk ik Nadal wel, al is Nadal niet zo onder de indruk van servicegeweld. Daar zit een risicootje voor Andy. Roddick wil misschien ook wel te graag, tegen Rafa speelt hij niet veel en tegen Federer gaat hij er altijd hard af. Kortom, die wil zijn naam zuiveren en eerherstel. Hij kan aantonen de enige nummer 3 te zijn en onder die druk kan hij bezwijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
Roddick zie ik ook wel winnen, Nadal speelde niet top tot nu toe dit toernooi. Chela kon goed bijblijven en zelfs twee keer breken. Als Roddick 'm breekt is de set natuurlijk voor 80% gespeeld.
Murray-Djoko lijkt me een geweldige wedstrijd, wie er wint zou ik niet durven zeggen. Murray heeft natuurlijk wel wat meer energie gebruikt in de QF, ook een stuk minder rust, maar dat mag eigenlijk geen belemmering zijn.
volgens mijn site is die partij om 20:00 onze tijd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef TheGeneral het volgende:
STADIUM 1 start 12:00 noon
ATP - [3]A Roddick (USA) vs [2]R Nadal (ESP)
Hoe laat is dat hier?
ik ga niet stappen vanavond:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:00 schreef TheGeneral het volgende:
Ok thnx, leuk avondje.
waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik ga niet stappen vanavond:
Nadal-Roddick 20:30
Boston College-Georgetown 22:30
Djokovic-Murray 0:30
North Carolina- Michigan State 1:00 uur
lekker hoor![]()
bwin.de accountje aanmaken en inloggen. Het is een klein schermpje, maar het is iets.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Steenarend het volgende:
Waar kan ik roddick - nadal live volgen?
De Federers, Murrays en Djokovicen lezen z'n service gewoon, dan heb je helemaal niet aan blind rammen, want dan krijg je hem net zo hard weer terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef Norrage het volgende:
Ik had even Roddick's stats opgezocht betreffende top 10 spelers die hij verslagen heeft, en spelers die hoger dan hem stonden op de wereldranglijst ten tijde van de ontmoeting...
Hij heeft twee keer iemand verslagen en dus 13 van de 15 wedstrijden verloren tegen spelers die hoger dan hem stonden op de wereldranglijst sinds 2003, zijn echte doorbraak (en zelfs toen hij ergens rond #10 bivakeerde kreeg hij het voor elkaar om van Ljubicic en 2x van Blake die toevallig hoger stonden dat moment en die hij normaal gesproken wél versloeg te verliezen)...
Over top 10 spelers wil ik nog niet eens beginnen want volgens mij komt hij in zijn hele carriere!!! (als je de MastersCup wat minder meetelt (waar elke win automatisch een top #10 win is...) nog niet eens 10x van een top 10 speler gewonnen.
Ter vergelijking: Murray staat nu al op 8 top 10 scalps.
Roddick kan simpelweg niet tegen druk. Dan gaat zijn service minder lopen en dan blijft er niks over. Ik heb enorm veel respect voor die jongen want het is een enorme vechtjas en een geweldige persoonlijkheid, maar de enige reden dat hij zo hoog op de wereldranglijst heeft gestaan al die jaren is vanwege zijn ultiem makkelijke draws op de grandslams en enkel en alleen zijn service
Sportief als Murray is verklaarde hij dat hij de baan helemaal niet op had moeten gaan vanwege zijn enkel.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko ging ook vrij hard langs Murray: 6-3 6-2.
Vanavond om 21.00 de finale.
Had Roddick toen 0 aces?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef Tim86 het volgende:
er zit wel veel meer in dan hij vandaag liet zien in mijn ogen..Connors heeft hem al veel beter laten tennissen sinds hij zijn coach is en ook op mentaal vlak is hij verbeterd. Daar zit duidelijk nog rek in in mijn ogen, maargoed jullie hebben er gelijk in dat zijn grootste wapen toch te goed te lezen is, met name de Australian Open tegen Federer met welgeteld 0 aces maakte dit duidelijk..
Wat denk jij van de finale, XL? Ik denk toch dat Nadal wel wint, omdat hij volgens mij vaster is.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:13 schreef XL het volgende:
[..]
Sportief als Murray is verklaarde hij dat hij de baan helemaal niet op had moeten gaan vanwege zijn enkel.![]()
Nadal straight setsquote:Op zondag 18 maart 2007 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat denk jij van de finale, XL? Ik denk toch dat Nadal wel wint, omdat hij volgens mij vaster is.
Ik had het goed.quote:
nee sorry ik zat ernaast..denk dat ik het in mijn hoofd iets heb geromantiseerdquote:
Chela had een redelijke kans tegen Nadal, Murray had dat ook in Melbourne en zelfs Andreev en Baghdatis hebben sets van hem gepakt..quote:Op zondag 18 maart 2007 13:01 schreef Norrage het volgende:
Vaste spelers als Djokovic of andere "simpele" baseliners hebben absoluut 0% kans tegen Nadal.
Alleen spelers als Fed, Blake, Gonzalez...met striemende forehands en een hoog risicospel hebben kans tegen Nadal.
Da's niet vreemd. Het was een behoorlijk eenzijdige wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee sorry ik zat ernaast..denk dat ik het in mijn hoofd iets heb geromantiseerd![]()
als je het over geromantiseerd hebt: dat klopt wel hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 13:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's niet vreemd. Het was een behoorlijk eenzijdige wedstrijd.
Ben trouwens erg benieuwd hoe Federer volgende week speelt.
(eigenlijk zou ik speeld moeten schrijven, want dat lijkt mode op FOK! Hij speeld. Hij heeft gespeelt. Hij ontwikkeld. Hij heeft zich ontwikkelt.)
Murray vind ik niet in het straatje "vaste" spelers passen dat ik net noemde...Murray benadert het spel volledig anders.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chela had een redelijke kans tegen Nadal, Murray had dat ook in Melbourne en zelfs Andreev en Baghdatis hebben sets van hem gepakt..
Op gravel ben ik het met je eens maar op hardcourt is hij kwetsbaar..het gaat er alleen meer om dat spelers gewoon goed en consequent spelen in het achterveld. Roddick kon geen vlakke ballen slaan en kon ze niet diep houden, dan ben je gewoon kanonnenvoer..zeker als je ook nog te weinig eerste services inslaat.
Djoko krijgt iets te weinig eer voor zijn prestaties deze week vind ik (hoewel ik niet verwacht dat hij zal winnen), maar dit is toch wel indrukwekkend:
Ginepri, Korolev, Benneteau, Ferrer en Murray in straight sets..Hij heeft alleen nog geen (fitte) wereldtopper tegen gehad..
klopt ja, hij is veel aanvallender dan bijv. op de Aussie Openquote:Op zondag 18 maart 2007 14:33 schreef Wopper1 het volgende:
Wat vooral erg goed is om te zien is dat Nadal zich niet constant in die underdog positie plaatst. Daarmee bedoel ik constant maar die lange rally spelen en dan maar wachten op de fout van zijn tegenstander (die er vroeg of laat komt).
Veel winners en een perfecte mentaliteit vanaf het begin van de wedstrijd is deze week zichtbaar, hopelijk trekt die deze lijn door.
Ik vind het ook niet zo veel. Ze zijn allemaal zo lang.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef suus21 het volgende:
die hantuchova is net een slang..
Jaloers!quote:Op zondag 18 maart 2007 18:53 schreef suus21 het volgende:
die hantuchova is net een slang..
Well well.quote:
Je ziet op het scorebordje tussen de games maar ruimte voor drie sets.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
2 break points nadal. Volgens mij best of three ja, zeggen ze op menstennisforums.
Vorig jaar inderdaad best of five.
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:26 schreef Norrage het volgende:
Nadal
Nadal is back. Fed eat your heart out
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:46 schreef ForzaRob het volgende:
het leuke is dat nadal vorig jaar in miami de 1 e ronde eruit lag tegen moya en federer won miami, dus nadal kan weer veel punten winnen en fed er veel verliezen
Ik hoop het wel. Je mag bij mij komen kijken; ik heb Sport1.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:25 schreef suus21 het volgende:
Fedje gaat nu zeker winnen in key biscayne, waarschijnlijk van nadal...Ik vind het zo jammer dat we allemaal nix van dat tennis kunnen zien -zucht-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |