abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:15:34 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47007246
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Moet 'ie wel Ginepri overleven. Toch een flink startveld moet ik zeggen.
Ginepri lijkt me geen probleem, Blake is lastiger. Toch is zijn grootste pech wederom het Federer-kwart
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47007323
Hewitt 4e ronde al weer Fed tegenkomen..Achja. Ik ben al blij als hij die ronde haalt

Verder wel een leuke loting. Leuke wedstrijden in het verschiet...Maar ik word wel een beetje ziek van het feit dat Nadal niet eens een keertje bij Roddick, Nalby, Safin of zo geloot wordt....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47007561
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Norrage het volgende:
Hewitt 4e ronde al weer Fed tegenkomen..Achja. Ik ben al blij als hij die ronde haalt

Verder wel een leuke loting. Leuke wedstrijden in het verschiet...Maar ik word wel een beetje ziek van het feit dat Nadal niet eens een keertje bij Roddick, Nalby, Safin of zo geloot wordt....
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn leven
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:35:53 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47007793
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn leven
Haas is natuurlijk wel grillig. Zijn winning streak kan zomaar over zijn.
Youzhny speelt al 2 weken meer dan hij gewend is, kijken of hij het kan volhouden.
Murray verwacht ik ook veel van. Kijken of hij na Federer ook Nadal een keer kan pakken.
Nadal is voor mij tegen Haas en Youzhny favoriet. Die rare ondergrond in Dubai is verleden tijd, gewoon op Plexi Pave verwacht ik meer van hem. Zijn spel tegen Youzhny in Dubai was niet misselijk hoor.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47008537
Weer wat recordjes voor Federer:

# Currently on a personal-best winning streak of 41 matches, Federer would set a new Open Era record (since 1968) for the longest winning streak (47 matches) if he wins the title. Guillermo Vilas currently holds the record of 46 matches.

# Federer has 495 career match victories. He would reach the elusive 500 match wins milestones if he advances to the final.

# With $29.88 million in career earnings, Federer is poised to top $30 million during the tournament.

# If he wins the title Federer have won the past eight tournaments has has played, tying the record currently shared by Bjorn Borg and Ivan Lendl.
pi_47008899
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is ook nog een overblijfsel van tevergeefse hoop van vorig jaar. Een Roddick - Nadal matchup is gewoon leuk en Nalby mag ook wel eens tegen Nadal...Maar ja, inderdaad...Alleen Roddick bestaat op dit moment.

Ik zie Haas en Youzhny niet weer zo goed presteren hoor dit toernooi. Ik denk dat het vooral besteedt is aan de jonkies dit keer. Gasquet zie ik wel ver komen, Murray ook en Baghdatis/Berdych...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_47009309
Berdych en Baghdatis zijn voor mij eigenlijk juist de tegenvallers van het jaar tot nu toe. Baghdatis' prestaties zijn goed maar spel is nog voor veel verbetering vatbaar maar met name Berdych doet het echt heel matig..ik hoop dat hij zich kan verbeteren want het is wel een leuke speler verder. Ik juich voor Blake, Gonzo en Youzhny deze week
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:28:28 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47009381
Ik voor Murray, Monfils, Hewitt en Federer.
Ik wil spektakel zien.
pi_47009510
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef XL het volgende:
Ik voor Murray, Monfils, Hewitt en Federer.
Ik wil spektakel zien.
Monfils heeft geluk dat van Scheppingen niet meedoet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_47011505
Dit toernooi zal ik rooten voor Hewitt, Malisse, Gasquet, Monfils (:')) en voor Juan Carlos! (volgens mij gaat dit rooten dan ook volledig mislukken )
pi_47013952
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef XL het volgende:

[..]

Haas is natuurlijk wel grillig. Zijn winning streak kan zomaar over zijn.
Youzhny speelt al 2 weken meer dan hij gewend is, kijken of hij het kan volhouden.
Murray verwacht ik ook veel van. Kijken of hij na Federer ook Nadal een keer kan pakken.
Nadal is voor mij tegen Haas en Youzhny favoriet. Die rare ondergrond in Dubai is verleden tijd, gewoon op Plexi Pave verwacht ik meer van hem. Zijn spel tegen Youzhny in Dubai was niet misselijk hoor.
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer klein

Ik dacht trouwens dat Wayne Arthurs gestopt was, maar hij doet gewoon weer mee aan de kwalificaties...
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:14:01 #37
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47014816
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens dat Wayne Arthurs gestopt was, maar hij doet gewoon weer mee aan de kwalificaties...
Ik ga er ook niet vanuit dat ze elkaar tegenkomen. Ik geef alleen aan dat ik Nadal nog als nummer 2 zie. Dat Fed met afstand de nummer 1 is, dat nummer 2 met minder afstand Nadal is.
pi_47014919
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

aan het laatste jaar bezig toch?
pi_47015556
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

aan het laatste jaar bezig toch?
Ik dacht dat de Australian Open zijn laatste kunstje zou zijn. Daar had hij een blessure en doordat injecties niet goed/verkeerd werkten moest hij daar opgeven, waarna 'men' dacht dat zijn carriere er wel op zat, maar blijkbaar gaat hij er nog steeds voor...
pi_47017257
Het was zijn laatste wedstrijd voor thuispubliek en zo maar hij maakt dit jaar nog af als ik het goed heb.
pi_47018476
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef Norrage het volgende:
Het was zijn laatste wedstrijd voor thuispubliek en zo maar hij maakt dit jaar nog af als ik het goed heb.
Ja dat lijkt er wel op, maar dit las ik op Wikipedia:
quote:
In his last ever Australian Open match the Aussie retired just 3 games into his third round match against American Mardy Fish due to a rare reaction to a local anaesthetic. In practice that morning he tried out a short term local anasthetic that worked well against his sore hip. Just before the match began, he took another shot that was supposed to last for the duration of the match. Unfortunately, the stronger dose deadened his leg and he could not coordinate his movements. He refused to blame his doctors who said that this adverse reaction happens to about 1 in 1000 patients. Arthurs became emotional during the match once he realized he couldn't compete. After the in between game break down 3-0 he waved to the crowd who thanked him for an outstanding career. It is unclear, but likely, that the match was the last of his career.
Vreemd ook dat hij er dan bij de Davis-cup niet bij was tegen België, tenzij ie nog geblesseerd was.
pi_47049558
Krajicek overleefde in ieder geval een rondje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_47065529
Schultz kan beter maar gewoon stoppen.

Met 6-1 6-1 geveegd door Mattek.
sig verwijderd door FA
pi_47071294
En het is absoluut geen gravel deze week.

Canas verliest van Waske met 5-7,6-4,5-7.
Voor de Argentijn geen hoofdtoernooi dit jaar.
pi_47078717
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Wopper1 het volgende:
En het is absoluut geen gravel deze week.

Canas verliest van Waske met 5-7,6-4,5-7.
Voor de Argentijn geen hoofdtoernooi dit jaar.
Canas was ook geblesseerd tegen Gambill al hoorde ik...jammer dat hij niet meedoet nu, Gambill is trouwens wel een oud-winnaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 9 maart 2007 @ 02:06:39 #46
75556 erkel
back from Dagestan
pi_47080043
En de bedwinger van Verkerk in Rotterdam de Voest ook uitgeschakeld
Weisst
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:06:25 #47
32015 suus21
Andre rocks!
pi_47086875
Canas is als LL er toch in...
fijn!
pi_47087140
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:06 schreef suus21 het volgende:
Canas is als LL er toch in...
Dankzij Malisse. Jan Hajek versus Canas.
2e ronde Federer - Hajek/Canas
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:33:26 #49
32015 suus21
Andre rocks!
pi_47091864
waarom heeft Head ineens zo'n mislukt half afgerond logo..? alsof dat mooier is, onbegrijpelijk.
fijn!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:17:09 #50
32015 suus21
Andre rocks!
pi_47106592
monfils is choking big time
fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')