Ginepri lijkt me geen probleem, Blake is lastiger. Toch is zijn grootste pech wederom het Federer-kwartquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie wel Ginepri overleven. Toch een flink startveld moet ik zeggen.
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn levenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef Norrage het volgende:
Hewitt4e ronde al weer Fed tegenkomen..Achja. Ik ben al blij als hij die ronde haalt
Verder wel een leuke loting. Leuke wedstrijden in het verschiet...Maar ik word wel een beetje ziek van het feit dat Nadal niet eens een keertje bij Roddick, Nalby, Safin of zo geloot wordt....
Haas is natuurlijk wel grillig. Zijn winning streak kan zomaar over zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn leven![]()
Het is ook nog een overblijfsel van tevergeefse hoop van vorig jaar. Een Roddick - Nadal matchup is gewoon leuk en Nalby mag ook wel eens tegen Nadal...Maar ja, inderdaad...Alleen Roddick bestaat op dit moment.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op Roddick na presteren ze allemaal matig dit jaar van dat rijtje..in deze vorm kan Nadal niet winnen van spelers als Youzhny, Murray en Haas en dan hebben we het nog niet eens over de top 5 van de wereld. Hopelijk voor hem komt de vorm snel, heeft Federer ook nog een beetje spanning in zijn leven![]()
Monfils heeft geluk dat van Scheppingen niet meedoetquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef XL het volgende:
Ik voor Murray, Monfils, Hewitt en Federer.
Ik wil spektakel zien.![]()
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer kleinquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef XL het volgende:
[..]
Haas is natuurlijk wel grillig. Zijn winning streak kan zomaar over zijn.
Youzhny speelt al 2 weken meer dan hij gewend is, kijken of hij het kan volhouden.
Murray verwacht ik ook veel van. Kijken of hij na Federer ook Nadal een keer kan pakken.
Nadal is voor mij tegen Haas en Youzhny favoriet. Die rare ondergrond in Dubai is verleden tijd, gewoon op Plexi Pave verwacht ik meer van hem. Zijn spel tegen Youzhny in Dubai was niet misselijk hoor.
Ik ga er ook niet vanuit dat ze elkaar tegenkomen. Ik geef alleen aan dat ik Nadal nog als nummer 2 zie. Dat Fed met afstand de nummer 1 is, dat nummer 2 met minder afstand Nadal is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer klein![]()
Ik dacht trouwens dat Wayne Arthurs gestopt was, maar hij doet gewoon weer mee aan de kwalificaties...
aan het laatste jaar bezig toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kans dat Nadal Murray of Haas gaat tegenkomen acht ik zeer klein![]()
Ik dacht trouwens dat Wayne Arthurs gestopt was, maar hij doet gewoon weer mee aan de kwalificaties...
Ik dacht dat de Australian Open zijn laatste kunstje zou zijn. Daar had hij een blessure en doordat injecties niet goed/verkeerd werkten moest hij daar opgeven, waarna 'men' dacht dat zijn carriere er wel op zat, maar blijkbaar gaat hij er nog steeds voor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
aan het laatste jaar bezig toch?
Ja dat lijkt er wel op, maar dit las ik op Wikipedia:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef Norrage het volgende:
Het was zijn laatste wedstrijd voor thuispubliek en zo maar hij maakt dit jaar nog af als ik het goed heb.
Vreemd ook dat hij er dan bij de Davis-cup niet bij was tegen België, tenzij ie nog geblesseerd was.quote:In his last ever Australian Open match the Aussie retired just 3 games into his third round match against American Mardy Fish due to a rare reaction to a local anaesthetic. In practice that morning he tried out a short term local anasthetic that worked well against his sore hip. Just before the match began, he took another shot that was supposed to last for the duration of the match. Unfortunately, the stronger dose deadened his leg and he could not coordinate his movements. He refused to blame his doctors who said that this adverse reaction happens to about 1 in 1000 patients. Arthurs became emotional during the match once he realized he couldn't compete. After the in between game break down 3-0 he waved to the crowd who thanked him for an outstanding career. It is unclear, but likely, that the match was the last of his career.
Canas was ook geblesseerd tegen Gambill al hoorde ik...jammer dat hij niet meedoet nu, Gambill is trouwens wel een oud-winnaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Wopper1 het volgende:
En het is absoluut geen gravel deze week.
Canas verliest van Waske met 5-7,6-4,5-7.
Voor de Argentijn geen hoofdtoernooi dit jaar.
Dankzij Malisse. Jan Hajek versus Canas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:06 schreef suus21 het volgende:
Canas is als LL er toch in...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |