Wat doen spelers als een Roitman, Moodie en Zib uberhaupt in het hoofdtoernooi van de mastersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef suus21 het volgende:
echt saaie 1e rondes dit keer
Die mannen moet ook wel eens tennissen natuurlijk, maar je hebt wel gelijk, die worden toch standaard in de eerste ronde uitgeschakeld. Zo heb je er nog maar zat, maar als je kijkt naar het aantal spelers met een bye, zou ik het niet gek vinden om gewoon wat minder spelers toe te laten en dan maar 1 rondje minder te spelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat doen spelers als een Roitman, Moodie en Zib uberhaupt in het hoofdtoernooi van de masters![]()
Het niveau zal er iig niet beter op worden.
Ja, ook deze spelers leven 100% voor hun sport, en ik vind het geweldig wat ze doen maar ze horen er niet thuis. Laat ze samen lekker een toernooi opstarten rond deze tijd met wat leuke geldschieters achter de hand.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die mannen moet ook wel eens tennissen natuurlijk, maar je hebt wel gelijk, die worden toch standaard in de eerste ronde uitgeschakeld. Zo heb je er nog maar zat, maar als je kijkt naar het aantal spelers met een bye, zou ik het niet gek vinden om gewoon wat minder spelers toe te laten en dan maar 1 rondje minder te spelen.
Canas is gewoon top 20 materiaal dus zo easy zal het ook niet zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef suus21 het volgende:
Fed heeft wel een hele makkelijke 2e ronde tegen canas...
in 2002 wist Canas in één toernooi 4 top 10 spelers te verslaan, en Roddick (die #12 stond)...en op hard court.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Canas is gewoon top 20 materiaal dus zo easy zal het ook niet zijn.
Tegenstanders als Bracciali, Roitman, Monaco, Gabashvilli dat is makkelijk.
* In 2002 wist Canas de toen nummer 10 van de wereld zelfs op hard court te verslaan.
Canas wist toen al dat hij sowieso als Lucky Loser toegelaten zou worden en argentijnen hebben dan de neiging om wat lui te worden...als je trouwens de stats van die wedstrijd bekijkt had hij nog ruim moeten winnen..uit mijn hoofd gezegd had Waske alle kansen benut en Canas 1 op 5 ofzoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
in 2002 wist Canas in één toernooi 4 top 10 spelers te verslaan, en Roddick (die #12 stond)...en op hard court.
Maar ik zie Canas geen kans hebben tegen Fed. Canas presteerde het nog te verliezen in de kwalificatie van Waske (waar zelfs Haase van wist te winnen vorige week)...
ja erg jammer, mijn persoonlijke favoriet eruitquote:Op zondag 11 maart 2007 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
Youzhny is een beetje over z'n topvorm heen, 7-6 en 6-4 eraf tegen Acasuso.
Acasuso is dan ook geen kattenpis als hij ze een beetje lekker staat te raken.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja erg jammer, mijn persoonlijke favoriet eruit
Topvorm kon ook niet eeuwig duren natuurlijk, zoveel topwedstrijden in korte tijd..
Acasuso doet het sterk trouwens, gisteren won hij eigenlijk met speels gemak van Grosjean en was hij oppermachtig in zijn eigen servicegames en vandaag verslaat hij Youzhny..stalen zenuwen ook op de belangrijke punten en hard gevochten, respect![]()
Think Again.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef suus21 het volgende:
Moya staat ook weer goed te spelen volgens mij jammer dat ie de volgende ronde tegen fed moet...
quote:Canas came into the main draw as a lucky loser, as he was the highest-ranked player to lose in the last round of qualifying. Asked if he felt lucky to be drawn so close to Federer, Canas said: "Yeah, it's lucky for many things. First thing, I am still in the tournament; this is good. The second thing, I'm playing with one of the most important players in history. I think it's good. I gonna try to enjoy this. I gonna try to play my best tennis. Maybe I have a small chance to win. But I'm very confident in my game. It's great to meet with these kind of players for me."
Het kan verkeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:19 schreef suus21 het volgende:
Fed heeft wel een hele makkelijke 2e ronde tegen canas...
olé olé!quote:Op maandag 12 maart 2007 09:50 schreef Chriz2k het volgende:
De dokter van Cañas is okay.
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:37 schreef XL het volgende:
[afbeelding]
Goed gespeeld hoor jongen, geef de moed niet op! Jij komt er wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |