waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:22 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
ik ga niet stappen vanavond:
Nadal-Roddick 20:30
Boston College-Georgetown 22:30
Djokovic-Murray 0:30
North Carolina- Michigan State 1:00 uur
lekker hoor![]()
bwin.de accountje aanmaken en inloggen. Het is een klein schermpje, maar het is iets.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:24 schreef Steenarend het volgende:
Waar kan ik roddick - nadal live volgen?
De Federers, Murrays en Djokovicen lezen z'n service gewoon, dan heb je helemaal niet aan blind rammen, want dan krijg je hem net zo hard weer terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:54 schreef Norrage het volgende:
Ik had even Roddick's stats opgezocht betreffende top 10 spelers die hij verslagen heeft, en spelers die hoger dan hem stonden op de wereldranglijst ten tijde van de ontmoeting...
Hij heeft twee keer iemand verslagen en dus 13 van de 15 wedstrijden verloren tegen spelers die hoger dan hem stonden op de wereldranglijst sinds 2003, zijn echte doorbraak (en zelfs toen hij ergens rond #10 bivakeerde kreeg hij het voor elkaar om van Ljubicic en 2x van Blake die toevallig hoger stonden dat moment en die hij normaal gesproken wél versloeg te verliezen)...
Over top 10 spelers wil ik nog niet eens beginnen want volgens mij komt hij in zijn hele carriere!!! (als je de MastersCup wat minder meetelt (waar elke win automatisch een top #10 win is...) nog niet eens 10x van een top 10 speler gewonnen.
Ter vergelijking: Murray staat nu al op 8 top 10 scalps.
Roddick kan simpelweg niet tegen druk. Dan gaat zijn service minder lopen en dan blijft er niks over. Ik heb enorm veel respect voor die jongen want het is een enorme vechtjas en een geweldige persoonlijkheid, maar de enige reden dat hij zo hoog op de wereldranglijst heeft gestaan al die jaren is vanwege zijn ultiem makkelijke draws op de grandslams en enkel en alleen zijn service
Sportief als Murray is verklaarde hij dat hij de baan helemaal niet op had moeten gaan vanwege zijn enkel.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:09 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko ging ook vrij hard langs Murray: 6-3 6-2.
Vanavond om 21.00 de finale.
Had Roddick toen 0 aces?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:30 schreef Tim86 het volgende:
er zit wel veel meer in dan hij vandaag liet zien in mijn ogen..Connors heeft hem al veel beter laten tennissen sinds hij zijn coach is en ook op mentaal vlak is hij verbeterd. Daar zit duidelijk nog rek in in mijn ogen, maargoed jullie hebben er gelijk in dat zijn grootste wapen toch te goed te lezen is, met name de Australian Open tegen Federer met welgeteld 0 aces maakte dit duidelijk..
Wat denk jij van de finale, XL? Ik denk toch dat Nadal wel wint, omdat hij volgens mij vaster is.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:13 schreef XL het volgende:
[..]
Sportief als Murray is verklaarde hij dat hij de baan helemaal niet op had moeten gaan vanwege zijn enkel.![]()
Nadal straight setsquote:Op zondag 18 maart 2007 11:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat denk jij van de finale, XL? Ik denk toch dat Nadal wel wint, omdat hij volgens mij vaster is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |