Buren hebben schuur gebouwd - weg uitzicht... is ineens dicht?
Had ik potverdrie net een uitgebreide reactie ingeklopt, dan maar hier (nog niet eens zo off-topic in FB
![]()
)
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:15 schreef Dromer het volgende:Inderdaad. TS vraagt informatie op basis van de gegevens die hij verstrekt.
Die gegevens vervolgens in twijfel trekken is dan enigszins off-topic (TS vraagt immers wat op basis van de door hem verstrekte informatie de mogelijkheden zijn en niét of zijn verhaal geloofwaardig klinkt)
In beginsel correct. Een antwoord geven op basis van de door TS verstrekte informatie (of beter gezegd, niet-verstrekte informatie) is echter niet makkelijk gebleken. Om dan maar dingen zelf voor vaststaand aan te gaan nemen, omdat TS bij dóórvragen (let wel: het waren objectieve vragen zonder enig waarde-oordeel) al flipt, heeft geen enkel nut.
De kritiek hierop was opbouwend, de vragen aan TS alleszins reëel. Met een reactie in de trant van "o, jullie vinden me dus (?!) maar een zeikerd" kan ik niks mee en slaat een discussie dood. Ook getuigt, voor mij althans, zo'n reactie nou ook niet bepaald van veel vertrouwen in het door TS gestelde.
Dat is wat anders dan de bewering dat TS een potje staat te liegen. Hij is eenvoudigweg niet in staat gebleken te onderbouwen dat (zijn opvattingen over de inhoud van) zijn beweringen dusdanig duidelijk zijn geweest, dat de buurman hier wel kennis van
moest hebben. Daar staat en valt de vraag van TS namelijk wel mee. En daarmee ook het antwoord van deze en gene.
Ik zie niet in waarom een mod zijn of haar zelfde mening hierover moet onthouden, om het enkele feit dat hij of zij (ook) mod is. Een mod is tevens user/poster, mag een mening hierover hebben en deze ook ventileren, net als jij en ik dat mogen. Als TS onredelijk (over)reageert, mag dat gerust gezegd worden door een poster. Een mod daarentegen
moet daar zelfs wat van zeggen, om de discussie zuiver en to-the-point te houden; daar ben je als mod immers voor aangesteld.
r_one in WGR / [WGR] Feedback.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.