Ja, tuurlijk. Wij links tuig houden elkaar de hand boven het hoofd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:07 schreef StefanP het volgende:
[..]
De enige reden dat jij hem gelijk geeft, is omdat je net zo'n links mannetje bent. Gelly is al vaker door andere NWS mods gewezen op het feit dat hij helemaal niets in FB te zoeken heeft bij vragen van andere users over moderaties; al helemaal niet wanneer het etteren en zuigen betreft. Maar zoiets kan jou uiteraard niets interesseren.
Dit is nou wel lief, veel beter dan dat eeuwige getierquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:35 schreef StefanP het volgende:
Ik hou van sp3c, sp3c onze verdediger in bange dagen, sp3c die wel uit zijn kamer kwam om iets te doen tegen die enge snorremansmensen.
sp3c ik hou van je!!!!!!!!
Je weet tog, dit is een linkx knuffelbolwerk en wij wagten niet op frauwen!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:52 schreef paddy het volgende:
Heden, was veel liever hier gaan kijken.
Waarom wachten jullie niet tot ik thuis ben.![]()
Vooral die post waarin Stephan zegt : "Ik hou van sp3c, sp3c onze verdediger in bange dagen, sp3c die wel uit zijn kamer kwam om iets te doen tegen die enge snorremansmensen.
sp3c ik hou van je!!!!!!!!"
Wat een kroeliewoelieknuffelpost
wat ben jij een vreemde mod. ik kan het niet anders zeggen. ik hoop dat je het nog ooit gaat leren, maar ik heb er een hard hoofd in. tip: doe vooral iets minder je best, en huil wat minder mee met de wolven in het bos.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:52 schreef paddy het volgende:
Heden, was veel liever hier gaan kijken.
Waarom wachten jullie niet tot ik thuis ben.![]()
Vooral die post waarin Stephan zegt : "Ik hou van sp3c, sp3c onze verdediger in bange dagen, sp3c die wel uit zijn kamer kwam om iets te doen tegen die enge snorremansmensen.
sp3c ik hou van je!!!!!!!!"
Wat een kroeliewoelieknuffelpost
dit is feedback. ga anders ff lekker achter de schermen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:59 schreef sp3c het volgende:
bemoei je dr niet mee
ik ben gewoon kritisch. en voel goed aan of het wel of geen goede mod is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:01 schreef sp3c het volgende:
das wat lastig reageren op je post
Jammer dan dat je nooit zo'n opmerking over mij hebt gemaakt bij mijn weten daar Paddy een beter Mod is dan ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben gewoon kritisch. en voel goed aan of het wel of geen goede mod is.
proest. waarom denk je? tuurlijk hart onder de riem is lief heur. maar het tegendeel is waar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Jammer dan dat je nooit zo'n opmerking over mij hebt gemaakt bij mijn weten daar Paddy een beter Mod is dan ik.
Ze is vaker aanwezig, is objectiever.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. waarom denk je? tuurlijk hart onder de riem is lief heur. maar het tegendeel is waar.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:09 schreef sp3c het volgende:
joh als jij mod wil worden dan moet je gewoon een email sturen naar weet ik veel
zaterdags is een goed moment dan zijn we (bijna) allemaal dronken
Ik hoef mijn best niet te doen, gaat allemaal vanzelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij een vreemde mod. ik kan het niet anders zeggen. ik hoop dat je het nog ooit gaat leren, maar ik heb er een hard hoofd in. tip: doe vooral iets minder je best, en huil wat minder mee met de wolven in het bos.
j
Gevraagd als koosnaampjes noemer???quote:
mutant is ok. paddy moet echt nog heel erg veel leren. misschien is het onzekerheid of zo? misschien is het teveel persoonlijk aangevallen voelen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze is vaker aanwezig, is objectiever.
Uhmm, o ja, zij is de enige NWS mod die geen alcohol drikt, op Mutant na maar die vergeven we het.
ja op zaterdagavond verstuurd zekerquote:
sorry?quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gevraagd als koosnaampjes noemer???
quote:
Heb jj geen brieven en mails te schrijven over welk onrecht jou wordt aan gedaan ipv in mijn fotoboek te kijken en hier domme opmerkingen te maken. En alleen in onderontwikelde landen als de VS worden dat soort jonge gasten al op uitzending gestuurd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:35 schreef StefanP het volgende:
Stoer joh, patsen over hoe dronken je wel niet bent. Hoe oud ben je - 20?
Sorry, maar nu moet ik toch even grinniken. Maar je vult je eigen theorie over mij maar in hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mutant is ok. paddy moet echt nog heel erg veel leren. misschien is het onzekerheid of zo? misschien is het teveel persoonlijk aangevallen voelen?
best lastig met al die verschillende individuen die allemaal wel iets te melden hebben. lijkt me een vervelende eigenschap als mod zijnde. zeker als je je nog moet bewijzen.
Ik schaam me daadwerkelijk voor het feit dat familieleden van mij zijn gestorven onder de britse vlag en onder de vlag die jij nu zo koestert en die jou uiteindelijk de mogelijkheid hebben gegeven om je mond open te doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:59 schreef StefanP het volgende:
Hoe zielig ben je wel niet als je uit het niets je VS-gebash zelfs hier ongevraagd al komt plaatsen? OnderontwikkeldAch, ik weet van wie het komt.
oeh......... een open deur..........quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik schaam me daadwerkelijk voor het feit dat familieleden van mij zijn gestorven onder de britse vlag en onder de vlag die jij nu zo koestert en die jou uiteindelijk de mogelijkheid hebben gegeven om je mond open te doen.
Dat je het maar ff weet: dat had geen zak te maken met mijn posts in nws en pol. ok dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..blaat..]
Edit: Ow laat maar, ik zie al dat zelfs de FA's je pot-ketel postings hebben doorzien.
Bedankt, dicht.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OM: "Spunk beledigend maar bedoeld voor debat opzwengelen".
Oud nieuws (dat stond een paar dagen geleden al op de FP), domme OP en gewoon weer een moslim-bash topic van vriend Akkersloot.
Is al gesloten door een collega. Klopt, hij heeft een darmoperatie gehad en is nog onder onsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:08 schreef Ole het volgende:
dit topic gaat nergens over![]()
Jos Brink dood
Is al afgehandeld zag ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Kan er in Psychiaters willen meer macht worden gekeken.
TS lijkt me hier zijn website aan het spammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |