Ik heb er ook niet zoveel mee op, maar waarom valt TS ons lastig met zijn persoonlijke vete?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef MitchPlat het volgende:
De psychiatrie is een kwakzalverij...
Helemaal mee eens!quote:
ik heb verscheidene meegemaakt die onderuit gelult werden door die idioten!quote:
ga zo door meidquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik heb verscheidene meegemaakt die onderuit gelult werden door die idioten!
Wat een kulverhalen man niet te geloven! Als je dan de bijwerkingen las van de medicijnen die ze kregen...pfffffff
Bij een was het zo erg, die kreeg medicijnen waar je dus depressief van zou kunnen worden lol..
ja zo lusten we er nog wel een zeg!
Kind mankeerde geen lor, ja tijdje in de shit so what?
Tjakka!
Wie niet he?
Ik vind die gasten eng! Hou ik niet van!
Er zijn maar weinig mensen die echt hart hebben voor een ander! Die echt zomaar liefde voelen voor hun beroep!
Vaak zijn dat mensen buiten een instelling om, dus leuter eens wat vaker met je buren oid..
is beter dan een mongool raadplegen die een opleiding volgt omdat hij zo nodig moest van zijn pa!
pfffff
Voorbeeld. kende een grietje, was beetje niet erg slim...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:44 schreef Waris7 het volgende:
[..]
ga zo door meid
Ik was 1 keer bij zo'n malloot, nu nooit meer...
ze zijn echt tan2 nep
Als psychiaters dokters waren...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Voorbeeld. kende een grietje, was beetje niet erg slim...
kind moest zo nodig naar een zielenknijper..
nou zei men je hebt borderline, kind wist ook niet zo goed wat dat alles betekende, maar goed er was haar verteld dat je dan in je armen ging snijden enzo..
Dus wat deed ze?
In haar armen snijden..jawelJaren later sprak ik haar weer, bleek dat de diagnose toen niet juist was geweest ze had geen borderline!
Dus ze had voor niets in haar armen gesneden!
![]()
echt wel!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:53 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Als psychiaters dokters waren...
"Dokter, ik heb pijn in mijn buik"
- "Waarschijnlijk heeft u kanker"
't klinkt zuur maar je snapt de analogie wel he?
quote:"Dokter, ik heb pijn in mijn buik"
- "Waarschijnlijk heeft u kanker"
precies, ZO zijn zequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:07 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
![]()
daarbij moet nog:
"U dient dagelijks middel X te slikken en komt u over 2 weken maar terug voor controle".
Wat bedoel je precies? Al in de jaren zeventig van de vorige eeuw was er een hele beweging van de zogenaamde anti-psychiatrie, waarin gesteld werd dat onze samenleving eigenlijk krankzinnig is en dus niet die sensibele mensen, die daarin de weg kwijtraken. Het verzet is hardhandig de grond in gedrukt en sindsdien hebben groeperingen die zich durven verzetten tegen de psychiatrie of kritiek uiten een slechte naam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:10 schreef Waris7 het volgende:
[..]
precies, ZO zijn ze
kutspiegelaters
kunnen we geen anty-spychelatergroep fixen?
Schijt als ze een slechte naam hebben... zoveel verzetsgroepen hebben een slechte naamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:26 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Al in de jaren zeventig van de vorige eeuw was er een hele beweging van de zogenaamde anti-psychiatrie, waarin gesteld werd dat onze samenleving eigenlijk krankzinnig is en dus niet die sensibele mensen, die daarin de weg kwijtraken. Het verzet is hardhandig de grond in gedrukt en sindsdien hebben groeperingen die zich durven verzetten tegen de psychiatrie of kritiek uitten een slechte naam.
Yep, dat is erg belangrijk maar kost veel geld en zal op veel weerstand stuitten van "geleerde mensen" (psychiaters).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:27 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Schijt als ze een slechte naam hebben... zoveel verzetsgroepen hebben een slechte naam![]()
We moeten gewoon mensen op de hoogte brengen van de gevaren van de spiegelatrie...
dank jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:41 schreef MitchPlat het volgende:
publiekeopinie@gmail.com maar ik ben niet vaak online, je kunt me beter emailen voor direct antwoord
Kan je hier met een goede bron komen? Ze weten niet wat ze doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:21 schreef MitchPlat het volgende:
De psychiatrie is een kwakzalverij omdat ze niet weten hoe ze doen wat ze doen. Dat heet nu eenmaal kwakzalverij.
Och een bericht van en hoogleraar zegt me nog niks , en hoe kom je erbij dat het veel schade oplevert? Werk je in de psychiatrie, heb je veel kennis over de ziektebeelden , heb je veel mensen gezien die er wel veel baat bij hebben?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef MitchPlat het volgende:
Zie het bericht waarin hoogleraar Glenmullen een uitspraak doet. Hij stelt dat psychiaters niet weten of iemand een hersenstoornis heeft omdat het niet bewezen is dat de veronderstelde hersenstoornissen ook daadwerkelijk bestaan.
Van veel psychiatrische drugs weten ze niet hoe de drugs wertk. Voor alle antipsychoticums bijvoorbeeld mede omdat het veronderstelde chemische onbalans in de hersenen mogelijk niet bestaat. Dus ze weten niet wat ze doen en het veroorzaakt veel schade.
Miniem gebruik van middelen als Zyprexa, Risperdal of Seroquel kunnen leiden tot een onbehandelbare hersenaandoening genaamd Tardieve Diskinesie.
Psychiatrische drugs bestreiden symptomen maar bieden geen oplossing voor problemen. De drugs zijn vaak giftig voor het lichaam en kunnen leiden tot blijvend hersenletsel waarmee het vaak voor veel ergere problemen zorgt dan dat iemand voorheen ervaarde ook al is het door de beperking van de geest door de drugs niet direct waar te nemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Och een bericht van en hoogleraar zegt me nog niks , en hoe kom je erbij dat het veel schade oplevert? Werk je in de psychiatrie, heb je veel kennis over de ziektebeelden , heb je veel mensen gezien die er wel veel baat bij hebben?
Of ga je alleen op 1 artikel af?
Zyprexa is inderdaad geen snoep, maar er wordt er wel met voorzichtigheid mee omgesprongen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:21 schreef MitchPlat het volgende:
Ze weten niet hoe de drugs werken bijvoorbeeld. Van zyprexa is onlangs bekend geworden dat het diabetes veroorzaakt.
Verschillende landen hebben de drugs inmiddels verbannen. In Nederland gaan psychiaters echter gewoon door met het voorschrijven van het zeer schadelijke middel.
Je moet de feiten niet verdraaien:quote:CFH-advies:
Bij de behandeling van acute psychosen heeft haloperidol in een lage dosering (4–10 mg/dag) op basis van effectiviteit en ervaring de voorkeur. Bij chronische beelden wordt op individuele gronden gekozen voor een klassiek antipsychoticum zoals haloperidol of een atypisch antipsychoticum, zoals olanzapine.
Olanzapine i.m. komt vooralsnog alleen in aanmerking bij patiënten die op gebruik van klassieke antipsychotica hebben gereageerd met acute dystonie.
Olanzapine oraal is voor de behandeling van een matige tot ernstige manische episode en ter preventie bij bipolaire stoornis nog niet beoordeeld. Olanzapine i.m. is nog niet beoordeeld voor agitatie tijdens een manische episode.
quote:Bijwerkingen
Zeer zelden (< 0,01%): hepatitis, pancreatitis, hyperglykemie of een exacerbatie van bestaande diabetes in enkele gevallen geassocieerd met ketoacidose of coma, waaronder enkele met een fatale afloop
Dat zijn leugens. In die milde vorm werd het niet geaccepteerd in andere landen. Nederland is erg makkelijk en laat valse informatie over psychiatrische drugs gewoon toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:40 schreef starla het volgende:
[..]
Zyprexa is inderdaad geen snoep, maar er wordt er wel met voorzichtigheid mee omgesprongen:
[..]
Je moet de feiten niet verdraaien:
[..]
Wat zou jou oplossing dan zijn?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:38 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Drugs zijn naar mijn mening geen oplossing voor psychische problemen.
Psychiaters zijn kwakzalvers.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hey pssst, psychiaters ZIJN dokters.
GHB?quote:"Psychiaters in Nederland willen meer mogelijkheden om mensen onder dwang met drugs te kunnen injecteren"
Jongen je zit hier complete larie te verkondigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef MitchPlat het volgende:
Zie het bericht waarin hoogleraar Glenmullen een uitspraak doet. Hij stelt dat psychiaters niet weten of iemand een hersenstoornis heeft omdat het niet bewezen is dat de veronderstelde hersenstoornissen ook daadwerkelijk bestaan.
Van veel psychiatrische drugs weten ze niet hoe de drugs werkt. Van alle antipsychoticums weten ze niet hoe de drugs werkt of wat het in de hersenen precies doet. Dat is mede omdat het veronderstelde chemische onbalans in de hersenen mogelijk niet bestaat. Dus ze weten niet wat ze doen en het veroorzaakt veel schade.
Miniem gebruik van middelen als Zyprexa, Risperdal of Seroquel kunnen leiden tot een onbehandelbare hersenaandoening genaamd Tardieve Diskinesie.
Eerlijkheid wat betreft het oplossen van sociale conflicten.quote:
En hoe zie je dat in de praktijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:54 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Eerlijkheid wat betreft het oplossen van sociale conflicten.
Eerlijkheid wat betreft psychische problemen en hun oorsprong en de ontwikkeling van geavanceerde behandelingen met behoud van respect, eerlijkheid, waardigheid en vriendelijkheid jegens anderen zodat mensen sterker kunnen worden dan voordat ze psychische problemen ervaarden.
Psychiaters maken mensen zwak en houden ze zwak middels drugs en behandelingen.
ECT (electrocutatie van de hersenen) dat enkel als doel heeft om hersencellen te doden kunnen mogelijk ervoor zorgen dat de problemen die U waarneemt niet meer waargenomen kunnen worden, maar is dat een oplossing voor het probleem of ben je dan bezig met acute symptoom bestreiding zonder respect voor het lichaam van de patiënt en zonder inzicht in de mogelijkheden van de menselijke psyche om sterker te kunnen worden door de problemen die zijn ervaren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jongen je zit hier complete larie te verkondigen.
Totaal uit zijn verband gerukt.
Men weet prima hoe bepaalde medicijnen werken, sterker nog doormiddel van PET onderzoek is aangetoond welke receptoren worden bezet.
Tardieve diskinesie is een bijwerking die vaak pas na langdurig gebruik van antipsychotica optreedt, juist niet vaak bij nieuwere middelen, maar eerder bij klassieke.
Maar wat wil je nou eigenlijk? Je website promoten?
Schizofrenen die zichzelf en hun omgeving zouden uitmoorden vanuit hun hallucinaties niet meer behandelen? In het verleden zijn alle therapieen bij schizofrenie geprobeerd. En weet je wat? ECT en medicatie blijken het meest effectief.
Acute psychose...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
En hoe zie je dat in de praktijk?
Er komt iemand binnen op de opname ,die in een acute psychose verkeerd . Daar ga je een goed gesprek mee aan over zijn/haar sociale conflicten?
Wat een raar voorbeeld draag je nu aan. iemand die doordraait ivm een ruzie wordt echt niet zomaar opgenomen met een acute psychosequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:04 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Acute psychose...
Als iemand ruzie heeft in de stad en doordraaid dan zou een psychiater dat kunnen omschrijven als acute psychose. Indien je zo iemand die woedend is tegen de grond forceerd, op een brancard vastbind en gaat dreigen met gevangenneming, injecties met drugs, isoleercel dan kun je begrijpen dat iemand "doordraaid" ?
Welke psychiatrische diagnose is er bij jou gesteld als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:04 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Acute psychose...
Als iemand ruzie heeft in de stad en doordraaid dan zou een psychiater dat kunnen omschrijven als acute psychose. Indien je zo iemand die woedend is tegen de grond forceerd, op een brancard vastbind en gaat dreigen met gevangenneming, injecties met drugs, isoleercel dan kun je begrijpen dat iemand "doordraaid" ?
doordraaien is niet gelijk aan psychose.... ik hoop dat je die zelf eens meemaaktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:04 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Acute psychose...
ik denk dat het een verward persoontje is geobsedeerd door psychiatrie.nu wannabee'squote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij moeten we tinoz uitnodigen in dit topic! Of zou TS een kloon zijn?
Ohw, dat neem ik zo van je aan.. Ik zou zelf ook doordraaien waarschijnlijk als men dat deed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:12 schreef MitchPlat het volgende:
Daar gaat het niet om.
Als je iemand echter tegen de grond forceerd, op een brancard vastbind en gaat dreigen met gevangenneming, injecties met drugs, isoleercel dan kun je begrijpen dat iemand "doordraaid".
Mensen die door omstandigheden minder stabiel zijn en zich daardoor vreemd gedragen en door een psychiater als ziek zijn gediagnosticeerd en worden opgenomen die kunnen erg boos en verontwaardigd zijn wanneer zij ZONDER IETS MISDAAN TE HEBBEN en ZONDER BEWIJS VOOR GEVAAR worden opgesloten in een isoleercel en in die cel hardhandig met lichaamsverkrampende drugs worden geinjecteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |