Heb ik m'n post eindelijk klaar, is het topic dicht.
Bij deze dan maar:
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:Oh joepie. Morgen weer eens een gesprek via Manpower
![]()
Benieuwd welke smoes deze keer bij de afwijzing gebruikt gaat worden
![]()
Mên, breek me de bek niet los over Manpower
![]()
.
Werd enkele maanden geleden door I. van Manpower benaderd voor de functie van Intercedent op 1 van de kleine vestigingen.
Naja, m'n huidige contract loopt af, dus een mooi moment voor een baan in een totaal andere sector dan ik nu heb.
Strak in het pak, onwijs leuk gesprek waarbij er uitgebreid over m'n C.V. gebabbeld werd.
Kennelijk zei ik interessante dingen, want de collega naast haar vroeg of ze er ook bij mocht komen zitten want zij had een zelfs nog betere functie voor me!
Geen probleem natuurlijk
![]()
.
Nog even later, de vestigingsmanager komt langslopen, luistert ook even mee en pakt ook direct een stoel aangezien zij mij wel als intercedent wilde hebben op hun eigen kantoor!
![]()
.
Naja, long story short, het gesprek eindigde met gebak voor m'n neus en 3 enthousiaste vrouwen om me heen die me alledrie voor een functie wilden hebben.
Wanneer ik zou horen wat het zou worden? Uiterlijk volgende week waarna de vestigingsmanager direct even haar visitekaartje in m'n klauwen duwde...
Volgende week? Helemaal niks... De week daar op? Nog steeds niks...
Na een maandje toch maar even zelf contact opgenomen aangezien het nu toch wel heel lang duurde.
Om niet direct met het vingertje te gaan wijzen, een mail gestuurd naar de vestigingsmanager met het verhaal dat ik per gsm de afgelopen maand slecht bereikbaar was geweest en of ze toevallig in die tijd gebeld hadden...
Mailtje terug, zij zou het mailtje forwarden naar I. die vervolgens met een mailtje kwam dat ze het doorgestuurd had naar het hoofdkantoor.
Waarom dat zolang duurde? Zij snapte er ook niks van, zou het direct uit gaan zoeken en ik zou het de volgende week horen!
En verrassend, de volgende week wederom niks en de week daarop uiteraard ook niet
![]()
.
Dus ik denk, ik bel maar even in plaats van weer een mailtje te sturen; direct naar de vestigingsmanager dan maar weer...
Naaaah, hoe dit toch allemaal kon, ze snapte er niks van! Er was vast iets mis gegaan in de onderlinge communicatie tussen het hoofdkantoor en I. maar ze zou er weer een mailtje achteraan sturen en daarnaast ook nog een memo op het bureau van I. leggen.
Ik zou direct de volgende dag gebeld worden!
Whehehe, nou, tromgeroffel... Nee dus...
Ik vond het inmiddels wel mooi geweest; als het daar intern zo slecht georganiseerd is en men zó godsgruwelijk onbetrouwbaar is wat betreft het maken van afspraken, dan hoef ik er per definitie niet meer te werken...
Tot vorige week! EEN MAILTJE VAN I.!!!
Ik stond perplex! Eindelijk contact!
Totdat ik het mailtje opende
![]()
.
"Beste Martin
Ik heb jouw cv gevonden op Monsterboard en ik heb een vacature...."Notabene exact de functie waar ze me de eerste keer voor benaderde!
![]()
.
Diezelfde dag nog een mailtje teruggestuurd met daarin een bedankje voor de uitnodiging, maar dat het me wijselijk leek om toch eerst nog even de afhandeling van m'n vorige sollicitatie bij haar af te wachten.
Uiteraard geen enkel mailtje meer teruggehad
![]()
.