abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:14:35 #1
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50941392
Deel 9

Laatste (zinnig) bericht:
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 11:58 schreef Boulette het volgende:
Volgende week weer een sollicitatiegesprek... ben benieuwd. Als ik maar niet weer zo'n rottig gesprek krijg als vorige keer. Dan werd me iets gevraagd, dus ik geen netjes een antwoord (niet alleen ja of nee, maar een heel verhaal erachter) en op het moment dat ik uitgepraat was stonden die lui me aan te kijken alsof ze wilde zeggen: komt er nog meer of niet?? En daar wordt ik dan weer zenuwachtig van....

Voordeel is wel dat ik deze baan niet echt dolgraag wil hebben... doe momenteel hetzelfde werk alleen vind ik dat ik nu te weinig betaald krijg. Dus mochten ze me toch willen hebben, maar betalen ze niet veel meer dan nu, dan doe ik het gewoon niet.

En daarnaast heb ik nog 2 brieven verstuurd deze week, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.
We geven de moed nog niet op, mensen!

TS begint: ik heb dinsdag mijn gesprek gehad. Het begon al lekker; ik was op tijd in het gebouw, maar raakte vervolgens hopeloos verdwaald op zoek naar de wc, en moest mobiel bellen naar degene met wie ik een gesprek zou hebben, om een reddingsteam te sturen .

Eenmaal aangekomen ging het weer mis: ik had van tevoren gevraagd of ik, aangezien ik ook een digitale portfolio had, mijn map mee moest slepen. Nee hoor, dat hoefte niet. Echt niet? Zeker weten? Nee hoor, is goed zo. Nou... dus niet... Eerste wat hij vroeg was "heb je werk bij je?". Mijn reactie: . Tenminste... aan de binnenkant. Van buiten forceerde ik een glimlach, zei ik dat ik het waarschijnlijk verkeerd had begrepen (ook al had ik het twee keer nagevraagd ) en wees ik hem erop dat ik ook een digitale portfolio had. Hij ging achter zijn computer (model Fred Flintstone met IE4...) zitten en je raad het al, mijn site deed het niet. Toen probeerde hij het maar op zijn laptop, maar weer hetzelfde verhaal. ARGH!!! Ik stierf intussen duizend doden, maar gelukkig kwam er iemand binnenlopen die de site al had gezien en deze nog een keer opende op zijn eigen computer.

rest van het gesprek ging wel aardig en het klikte gelukkig goed . Ik heb drie concurrenten en morgen hoor ik of hun nieuwe DTP-ster/Grafisch Vormgeefster ben geworden

Wat wel jammer is, is dat ik begin met minimumloon, hetzij wel met uitzicht op opslag als ik mijn werk een beetje fatsoenlijk doe. Nou hoor ik veel fokkers al lachen en zeggen dat ze hier hun bed niet voor uitkomen. Ben ik het op zich mee eens, maar als ik het ben geworden, zal ik het toch aannemen omdat:

- Minimum loon zuigt, maar bijstand zuigt nog harder.
- De werk ervaring is relevant en kan me helpen om later een leukere en beter betaalde baan te krijgen
- De muren van m'n kamer komen op me af en dit is nog altijd beter dan een baantje als callcentermiep
- Als ik dit weiger weet ik niet hoe snel ik weer een kans krijg, en een gat op m'n cv staat ook niet erg fraai.

Ik ga duimen!
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:33:07 #2
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_50941958
Argh succes!!

Bij mij viel het wel mee ik had na 6 gesprekken zowaar evenzoveel keuzes. Heb er nu een gekozen maar nu belde een dag later nog een leuker bureau .
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:39:01 #3
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_50942194
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef dnn- het volgende:
Argh succes!!

Bij mij viel het wel mee ik had na 6 gesprekken zowaar evenzoveel keuzes. Heb er nu een gekozen maar nu belde een dag later nog een leuker bureau .
en hoe heb je de keuze uiteindelijk gemaakt? Ik heb momenteel ook 5-6 dingen lopen, hoef uiteindelijk pas over 2-3 maanden weer een baan te hebben, maar ik ben dus ook bang als ik nu baan X aan neem dat ik dan over 2 weken baan Y veel leuker zal vinden
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:42:18 #4
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50942292
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef dnn- het volgende:
Argh succes!!

Je hebt toch proeftijd? Ik ben met mijn 0 uren werkervaring geen held als het gaat om arbeidstoestanden, maar volgens mij mag je dan gewoon zeggen tegen je huidige werkgever en de volgende dag lekker bij dat andere bureau aan de slag gaan

Als ik word aangenomen, krijg ik twee maanden proeftijd. Aan de ene kant zit je dan wel 8 weken in onzekerheid, maar aan de andere kant heb ik zelf ook meerdere brieven verstuurd: zal je net zien dat ik één dag na mijn eerste maand een veel beter aanbod krijg. Ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken.
pi_50946250
Tja, het is vaak moeilijk om de juiste baan te kiezen. Als je "in bulk" solliciteert kom je op een gegeven moment op het punt waar je kunt kiezen uit meerdere banen.

Zelf hoor ik waarschijnlijk morgen wat er met me gaat gebeuren. Ik heb in de tweede week van Juni te horen gekregen dat ik mijn werk niet goed doe en dus waardeloos ben voor het bedrijf. Daarbij kreeg ik de rest van Juni de gelegenheid om ander werk te zoeken. Althans, ik kon tijdens werktijd sollicitaties afleggen mits overlegd met de collega's. Nu is het eind Juni en ik heb nog nergens een contract liggen om te ondertekenen. En dus nog geen andere baan, wel al flink mee bezig en wat goede eerste gesprekken gevoerd.
Nu ben ik eens benieud wat er gaat gebeuren. Ontslag wordt niet makkelijk voor de werkgever, ik werk er van begin dit jaar, nog maar kort en heb niks misdaan. Ben alleen door de drukte nog niet goed ingewerkt. Men zou extra mensen aannemen en dat is ook niet gebeurd. Met te weinig mensen wordt er te veel werk verricht. Ik concetreer me dus op de belangrijkste prioriteiten en er blijft genoeg liggen dus. Dat is de reden waarom ze me willen wegdoen. Maar volgens deskundigen kan dat geen reden tot ontslag zijn en heeft het bedrijf te weinig tegen me in handen.

Afwachten hoe dit af gaat lopen. Ontslag zit er 99% zeker in, maar op welke manier? En hopen dat ze niets verwijtbaars er van kunnen maken, anders heb ik écht een probleem.
  donderdag 28 juni 2007 @ 18:55:33 #6
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50946366
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:51 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Tja, het is vaak moeilijk om de juiste baan te kiezen. Als je "in bulk" solliciteert kom je op een gegeven moment op het punt waar je kunt kiezen uit meerdere banen.

Zelf hoor ik waarschijnlijk morgen wat er met me gaat gebeuren. Ik heb in de tweede week van Juni te horen gekregen dat ik mijn werk niet goed doe en dus waardeloos ben voor het bedrijf. Daarbij kreeg ik de rest van Juni de gelegenheid om ander werk te zoeken. Althans, ik kon tijdens werktijd sollicitaties afleggen mits overlegd met de collega's. Nu is het eind Juni en ik heb nog nergens een contract liggen om te ondertekenen. En dus nog geen andere baan, wel al flink mee bezig en wat goede eerste gesprekken gevoerd.
Nu ben ik eens benieud wat er gaat gebeuren. Ontslag wordt niet makkelijk voor de werkgever, ik werk er van begin dit jaar, nog maar kort en heb niks misdaan. Ben alleen door de drukte nog niet goed ingewerkt. Men zou extra mensen aannemen en dat is ook niet gebeurd. Met te weinig mensen wordt er te veel werk verricht. Ik concetreer me dus op de belangrijkste prioriteiten en er blijft genoeg liggen dus. Dat is de reden waarom ze me willen wegdoen. Maar volgens deskundigen kan dat geen reden tot ontslag zijn en heeft het bedrijf te weinig tegen me in handen.

Afwachten hoe dit af gaat lopen. Ontslag zit er 99% zeker in, maar op welke manier? En hopen dat ze niets verwijtbaars er van kunnen maken, anders heb ik écht een probleem.
mja, ze werken je niet fatsoenlijk in, nemen niet genoeg mensen aan en dat is het opeens jouw schuld allemaal? Zakkenwassers

Ik zou me iig met hand en tand verzetten, al is het maar vanwege je WW. Fight! Fight! Fight!
pi_50947596
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:55 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

mja, ze werken je niet fatsoenlijk in, nemen niet genoeg mensen aan en dat is het opeens jouw schuld allemaal? Zakkenwassers

Ik zou me iig met hand en tand verzetten, al is het maar vanwege je WW. Fight! Fight! Fight!
Jazeker, dat gaat ook gebeuren. De rechtsbijstandsverzekering is al op de hoogte en is de zwaarden aan het slijpen.
Alleen hebben ze me begin Juni al willen schorsen omdat er een "vertrouwensbreuk" zou zijn. En ik ben bang dat er vuile spelletjes gespeeld gaan worden, en dat is moeilijk anticiperen als je van niks weet. Achteraf kun je makkelijk zeggen "Je had dat of dat moeten zeggen ipv wat je nu hebt gezegd", hier krijg ik dus een beetje de kriebels van.
Gisteren sprak ik met een kennis die er onverwacht veel kennis van bleek te hebben. Die gaf de werkgever weinig kans op een ontslag, met de opmerking dat als ze echt willen, dat ze je dan ook wel weg krijgen. Maar makkelijk gaat het zeker niet worden voor ze
Daar ben ik dus wel blij mee, al moet ik nog door dat dal heen
pi_50949952
ah hier maar weer eens melden, ben zelf niet op zoek maar altijd leuk om te volgen

en voor de TS, idd ik kom voor het minimumloon mijn bed niet uit, maar leuk werk is echt het belangrijkste
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:05:50 #9
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50950577
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef komrad het volgende:
ah hier maar weer eens melden, ben zelf niet op zoek maar altijd leuk om te volgen

en voor de TS, idd ik kom voor het minimumloon mijn bed niet uit, maar leuk werk is echt het belangrijkste
Da's waar, een dik salaris went snel, maar er elke ochtend tegenop zien om naar je werk te gaan went nooit. Een baan die én leuk is én leuk betaald (of in ieder geval zodanig dat ik er niet nog eens drie krantenwijken naast hoef te nemen om eens een keer naar de bios te kunnen ) moet toch echter wel te vinden zijn, en ik heb betere kansen met wat relevante werkervaring op mijn cv. Zeker in de grafische wereld is het, als je net van school bent, pakken wat je pakken kan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 08:48:35 #10
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_50960779
Veel succes lente_ninja.

In ieder geval heb je een waardevolle les geleerd, altijd je portofolio map meenemen en een extra uitgeprint CV.

Voor al die mensen die blaten dat ze voor minimumloon hun bed niet uitkomen en nooit een stapje terug zouden doen... blijf maar lekker zitten waar je zit. Je moet voor jezelf gewoon afwegen wat voor andere voordelen deze baan heeft, lekker bezig zijn is altijd goed en relevante werkervaring helpt altijd. Als je over een maand of negen besluit dat je het jaarcontract liever niet wil verlengen soliciteerd het altijd makkelijker met negen maanden relevante werkervaring.
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:27:42 #11
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50966330
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:48 schreef TheChemeng het volgende:
Veel succes lente_ninja.

In ieder geval heb je een waardevolle les geleerd, altijd je portofolio map meenemen en een extra uitgeprint CV.

Voor al die mensen die blaten dat ze voor minimumloon hun bed niet uitkomen en nooit een stapje terug zouden doen... blijf maar lekker zitten waar je zit. Je moet voor jezelf gewoon afwegen wat voor andere voordelen deze baan heeft, lekker bezig zijn is altijd goed en relevante werkervaring helpt altijd. Als je over een maand of negen besluit dat je het jaarcontract liever niet wil verlengen soliciteerd het altijd makkelijker met negen maanden relevante werkervaring.
Voortaan vraag ik het niet eens meer, maar sleep ik dat ding gewoon altijd mee. Als ze daar dan zeggen "joh, die had je niet mee hoeven nemen hoor", kan ik 'm altijd nog ergens neerzetten. Hoewel ik het nog steeds dom vind dat 'ie opeens van niets wist...

Dat laatste zat ik ook aan te denken. Als mijn contract niet wordt verlengd (even aangenomen dat ze me vandaag bellen en ik er dus één krijg ) of als er van die opslag niet veel terecht komt, is het makkelijker om vanuit een andere baan te solliciteren dan vanuit huis. En bij de banen die ik echt graag wil vragen ze ook meestal wel zo-en-zo veel jaren ervaring. Nooit geschoten is altijd mis, maar je maakt toch meer kans als je die ervaring daadwerkelijk hebt.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:56:25 #12
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50973287
pi_50977143
Ik had vandaag ook weer iets. Ik houd altijd de website van een bepaald bedrijf in de gaten, omdat ik daar heel graag wil werken. Gisteren nog gekeken, toen stond er niks op. Vandaag stond er een vacature waarvan de deadline vandaag was. Absurd, maar ik heb alles aan de kant gezet en ben de brief gaan schrijven. Later keek ik nog eens, en toen was de vacature weer van de site gehaald. Ik vond hem elders op de site terug, maar nu bij interne vacatures. Om de volledige tekst nog te kunnen lezen, had ik nu plotseling een inlogcode nodig!

Ik heb mijn brief toch gestuurd, maar baal omdat het bij voorbaat al kansloos is op deze manier. Wel een slordige fout van dat bedrijf...
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:59:41 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_50977412
Ik had weer een klassieker. Mailtje van een detacheerder: Ja, je bent de perfecte kandidaat voor x bij y. Mag ik je gaan voorstellen?

Oh ja, wat wil je verdienen?

XX Euri

Oke, kan het ook voor minder?

Nee.

Twee dagen later: Klant heeft de functie intern vervuld. Maar wil je toch eens langskomen bij ons voor een intake?

L_V: Yeah, right.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_50978098
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef Lente_ninja het volgende:
*
"Iets" zegt me dat je een contract hebt aangeboden gekregen. PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak er iets leuks van dit weekend, al zal dat wel lukken
pi_50978221
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 17:50 schreef _Arual_ het volgende:
Ik had vandaag ook weer iets. Ik houd altijd de website van een bepaald bedrijf in de gaten, omdat ik daar heel graag wil werken. Gisteren nog gekeken, toen stond er niks op. Vandaag stond er een vacature waarvan de deadline vandaag was. Absurd, maar ik heb alles aan de kant gezet en ben de brief gaan schrijven. Later keek ik nog eens, en toen was de vacature weer van de site gehaald. Ik vond hem elders op de site terug, maar nu bij interne vacatures. Om de volledige tekst nog te kunnen lezen, had ik nu plotseling een inlogcode nodig!

Ik heb mijn brief toch gestuurd, maar baal omdat het bij voorbaat al kansloos is op deze manier. Wel een slordige fout van dat bedrijf...
Er is een code opgesteld voor dit soort grappen. Daar win jij je baan niet mee,maar stelt wel het bedrijf aan de kaak dat dit soort geintjes niet leuk zijn voor iedereen.
Kijk hier maar eens wat er allemaal is vastgelegd: http://www.nvp-plaza.nl/documents/sollicitatiecode_v20061012.pdf

Let wel!!! Dit is een richtlijn en geen wet. De werkgever is dus niet verplicht om zich er aan te houden. Maar je kunt een klacht indienen bij de commissie en zij praten dan met het bedrijf in kwestie.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:33:30 #17
167923 appelsjap
All the above
pi_50978288
We kunnen nog altijd de ghetto in..
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_50978416
Vandaag kwam mijn directeur nog even eikelen dat ik het bedrijf zo een hoop geld kost, elke keer weg zijn voor sollicitaties.
Hij vond dat ik maar eens even met een oplossing moest komen. Hij kan BARSTEN!!!!! Hij wil dat ik een opzegbrief schrijf en aftaai(denk ik). Mooi niet dus. Ik heb hem voorgesteld een schikkings voorstel aan te bieden (kan zelfs met behoud van recht op ww) of we gaan naar de rechter.
Aangezien meneer niet bereikbaar was de rest van de dag, heb ik het hem maar gemaild. Nog niks gehoord tot nu toe.
pi_50978865
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:30 schreef Giantbiker_73 het volgende:

[..]

Er is een code opgesteld voor dit soort grappen. Daar win jij je baan niet mee,maar stelt wel het bedrijf aan de kaak dat dit soort geintjes niet leuk zijn voor iedereen.
Kijk hier maar eens wat er allemaal is vastgelegd: http://www.nvp-plaza.nl/documents/sollicitatiecode_v20061012.pdf

Let wel!!! Dit is een richtlijn en geen wet. De werkgever is dus niet verplicht om zich er aan te houden. Maar je kunt een klacht indienen bij de commissie en zij praten dan met het bedrijf in kwestie.
Jeetje. Je hebt dus al zelfs recht tot klagen wanneer bedrijven je geen antwoord sturen. Nou, dan zijn er sowieso al een stuk of 10, 20 bedrijven die ik kan gaan pesten. Niet dat ik het snel zou doen of zo. Maar mocht ik van dit bedrijf vanochtend een heel botte afwijzing krijgen, dan ga ik er misschien wel een keer wat van zeggen.
pi_50979812
Precies, ik wist het ook niet maar sprak woensdag met een kennis ide oa arbeidsrecht doceert. Dat wist ik dus ook niet, wel dat ze doceert maar niet dat ze arbeidsrecht deed.
Zij was dus oprecht verontwaardigd dat er bedrijven zijn die niets laten horen op een sollicitatiebrief. Toen hoorde ik van die code.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:30:59 #21
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50982282
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:25 schreef Giantbiker_73 het volgende:

[..]

"Iets" zegt me dat je een contract hebt aangeboden gekregen. PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak er iets leuks van dit weekend, al zal dat wel lukken
JAAAAAAAAAAA!!!!

Ik mag maandag meteen beginnen

Ik heb alleen nog geen onderhandelingsgesprek gehad oid... ik wist al dat ik minimumloon krijg, maar nog niet precies hoe het zit met reiskosten en dergelijke. Ik neem aan dat dat maandag wel ter sprake komt?

Ik ga een trajectkaart kopen (het is op steenworp afstand van rotterdam centraal), en ik had dinsdag wel gevraagt of er iets van een OVplan was. Ze zeiden dat ze wel even konden kijken naar een bijdrage, maar geen specifieke getallen genoemd ofzo. Wat is nou redelijk om te vragen? Qua percentage van het bedrag dat ik maandelijks (of jaarlijks, als ik door mijn proeftijd kom) kwijt ben?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:35:23 #22
183620 sn7475
"Nunc aut Nunquam"
pi_50988017
Mensen die blijven volhouden dat ze geen baan kunnen vinden houden de boel voor de gek.
Er is altijd werk,alleen vinden een hoop zich te goed voor alle baantjes.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:41:04 #23
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_50988194
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:35 schreef sn7475 het volgende:
Mensen die blijven volhouden dat ze geen baan kunnen vinden houden de boel voor de gek.
Er is altijd werk,alleen vinden een hoop zich te goed voor alle baantjes.
Dat is wel een klein beetje naief, vind je niet?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:42:18 #24
52513 whosvegas
The Trickster
pi_50988229
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:14 schreef Lente_ninja het volgende:
Deel 9

Laatste (zinnig) bericht:
[..]

We geven de moed nog niet op, mensen!

TS begint: ik heb dinsdag mijn gesprek gehad. Het begon al lekker; ik was op tijd in het gebouw, maar raakte vervolgens hopeloos verdwaald op zoek naar de wc, en moest mobiel bellen naar degene met wie ik een gesprek zou hebben, om een reddingsteam te sturen .

Eenmaal aangekomen ging het weer mis: ik had van tevoren gevraagd of ik, aangezien ik ook een digitale portfolio had, mijn map mee moest slepen. Nee hoor, dat hoefte niet. Echt niet? Zeker weten? Nee hoor, is goed zo. Nou... dus niet... Eerste wat hij vroeg was "heb je werk bij je?". Mijn reactie: . Tenminste... aan de binnenkant. Van buiten forceerde ik een glimlach, zei ik dat ik het waarschijnlijk verkeerd had begrepen (ook al had ik het twee keer nagevraagd ) en wees ik hem erop dat ik ook een digitale portfolio had. Hij ging achter zijn computer (model Fred Flintstone met IE4...) zitten en je raad het al, mijn site deed het niet. Toen probeerde hij het maar op zijn laptop, maar weer hetzelfde verhaal. ARGH!!! Ik stierf intussen duizend doden, maar gelukkig kwam er iemand binnenlopen die de site al had gezien en deze nog een keer opende op zijn eigen computer.

rest van het gesprek ging wel aardig en het klikte gelukkig goed . Ik heb drie concurrenten en morgen hoor ik of hun nieuwe DTP-ster/Grafisch Vormgeefster ben geworden

Wat wel jammer is, is dat ik begin met minimumloon, hetzij wel met uitzicht op opslag als ik mijn werk een beetje fatsoenlijk doe. Nou hoor ik veel fokkers al lachen en zeggen dat ze hier hun bed niet voor uitkomen. Ben ik het op zich mee eens, maar als ik het ben geworden, zal ik het toch aannemen omdat:

- Minimum loon zuigt, maar bijstand zuigt nog harder.
- De werk ervaring is relevant en kan me helpen om later een leukere en beter betaalde baan te krijgen
- De muren van m'n kamer komen op me af en dit is nog altijd beter dan een baantje als callcentermiep
- Als ik dit weiger weet ik niet hoe snel ik weer een kans krijg, en een gat op m'n cv staat ook niet erg fraai.

Ik ga duimen!
Zou het gewoon aannemen.
Als dit tenminste iets is waar je verder in wilt. Zeker als je nog geen werkervaring is moet je geen hoge eisen gaan stellen kwa salaris, eerst ervaring op doen! Wordt je na een paar jaar nog onderbetaald, ga je gewoon iets anders zoeken
Are you nuts??
  vrijdag 29 juni 2007 @ 23:53:59 #25
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_50988539
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:41 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Dat is wel een klein beetje naief, vind je niet?
Misschien ben ik naiëf maar waarom bestaat dit topic nog ? Zijn jullie allemaal starters ofzo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')