quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap doet gezellig mee zie ik.
Moedig doch gruwelijk chagrijnig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:06 schreef INCTRL het volgende:
"IK OOK NIET" zei Jaap moedig.
effe nog een kussie al gekmaker,en nu huppel ik echt naar bedje hoor in mn babydoll!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap doet gezellig mee zie ik.
Mehehehequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
effe nog een kussie al gekmaker,en nu huppel ik echt naar bedje hoor in mn babydoll!![]()
Je dacht met Natasia en Brian omdat ze al zo close met z'n drietjes op de bank film zaten te kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag Amanda weer lekker close zijn met Huub net. Maar toch wil ze hem eryuit hebben. Ik vind het raar. Volgens mij vindt Amanda Huub best wel heel leuk, maar er zijn kanten aan hem die ze absoluut niet kn verdragen. Beetje een haat/liefde verhouding denk ik.
Maar goed, intussen gaat ze weer neuken met Nrian denk ik.
Bovenop zitten doe je meestal uit eigen initiatief hè...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:03 schreef agter het volgende:
het verbaast me dat Amanda altijd onder ligt.
Och, Japie doet in ieder geval weer meequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef INCTRL het volgende:
Gaat jouw demoon in jou en wordt je nog erger zei Jaap tegen Huub......Snapt Natasia de boodschap??? Nee tuurlijk niet moppie!
Het leek op rugmassage...........na een snelle blik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Brian en Amandraak aan het doen zijn?
Ik durf de streams niet aan te zetten...![]()
Massage ala creme.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Brian en Amandraak aan het doen zijn?
Ik durf de streams niet aan te zetten...![]()
Jaap moet nu weer 3 uur op adem komen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, Japie doet in ieder geval weer mee![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaap moet nu weer 3 uur op adem komen!!![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaap moet nu weer 3 uur op adem komen!!![]()
Nee, hij smeert Dampo op haar rug vanwege zijn ademhalingsprobleem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het leek op rugmassage...........na een snelle blik...![]()
Duf het bijna niet te vragen.....Dan kom je toch ook weer bij haar blaas uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
respect, blaasontsteking, gewoon doorneuken - of gaat Brian vanavond z'n via z'n favoriete anale ingang?
Beter smeert hij d'r in met ontsmettingsmiddelquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, hij smeert Dampo op haar rug vanwege zijn ademhalingsprobleem.
Dan valt de geur van haar ongewassen haar niet zo op??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die is ook lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het haar is vandaag gewassenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan valt de geur van haar ongewassen haar niet zo op??
Misschien een idee om een topic te openen.....zou die te vullen zijn....????????quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Maar DAARNA komt ie wéér met een snedige opmerking waar je U tegen zegt![]()
![]()
Yup, duurt alleen ontzettend lang, en weinig kans op een serie...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien een idee om een topic te openen.....zou die te vullen zijn....????????![]()
D'r ponnetje en d'r haar staan weer gepland voor 1 april.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan valt de geur van haar ongewassen haar niet zo op??
Jammer, je bent net te laat...... het topic bestaat al: Geniale uitspraken van De Kotsvaderquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien een idee om een topic te openen.....zou die te vullen zijn....????????![]()
Wat maken jullie zich altijd druk om haar ponnetje??? Heeft ze die ooit langer dan 5 min aangehad?? ...nou dan!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r ponnetje en d'r haar staan weer gepland voor 1 april.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Wat maken jullie zich altijd druk om haar ponnetje??? Heeft ze die ooit langer dan 5 min aangehad?? ...nou dan!!![]()
Nou......ik zit al op te letten wat ie zegt.............quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, je bent net te laat...... het topic bestaat al: Geniale uitspraken van De Kotsvader
Uhuh, hiervoor ZAT ze in de neem me standquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Het kind ligt al 20 minuten in de neem me stand.
Grapje zeker??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
D'r ponnetje en d'r haar staan weer gepland voor 1 april.
Als het een beetje meezit : volgend jaar woensdag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal het wel met pasen zijn (of pinksteren...)
Rogier is ondertussen een zeer gelovig man: die dankt OLH iedere dag 3 keer op zijn blote knieen dat ie zo makkelijk van Amanda afgekomen is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe zou het toch met Rogier zijn?
Dan moet ze wel wat met haar handjes gaan doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:18 schreef de_kolonel het volgende:
Zou er nog wat gaan gebeuren vannacht?
Dat mag ik hopen van wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa uiteindelijk gaat ze toch wel zometeen![]()
Herkauwen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef INCTRL het volgende:
Doe allemaal jullie geluid uit en staar dan naar stream 2.....lijkt net alsof Jaap praat......maar kauwt op zijn nootjes!!
Ik heb t geluid al uit, en de streams niet eens aangehad vandaag...... doe eens een fotoserie voor mequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef INCTRL het volgende:
Doe allemaal jullie geluid uit en staar dan naar stream 2.....lijkt net alsof Jaap praat......maar kauwt op zijn nootjes!!
Je hebt de streams uit, maar ook het geluid van die streams?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb t geluid al uit, en de streams niet eens aangehad vandaag...... doe eens een fotoserie voor me![]()
De volgende actie is dat Jaap gaat proberen bij Nasty in bed te kruipen .....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:18 schreef de_kolonel het volgende:
Zou er nog wat gaan gebeuren vannacht?
Shit...dat kan ik niet in die uitspraken topic gooien........`lijkt net alsof ie praat`quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef INCTRL het volgende:
Het is een tentje!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Jasza het volgende:
Gebeurd wel van alles onder die deken nu.
Ja, die streams die ik niet aan heb..... daar heb ik ook het geluid niet van aan... zoals in: streamless.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt de streams uit, maar ook het geluid van die streams?
Geloof me........dat zou je niet willenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb t geluid al uit, en de streams niet eens aangehad vandaag...... doe eens een fotoserie voor me![]()
Mooi, dat zou mijn avond goed maken....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De volgende actie is dat Jaap gaat proberen bij Nasty in bed te kruipen .....![]()
Hilarisch!! Doe een plaatje maken als die naar de groep links van hem staaaaaaaarttt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Shit...dat kan ik niet in die uitspraken topic gooien........`lijkt net alsof ie praat`![]()
Voor stream 2 heb ik geen hele serie nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen duimworstelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
Of er ligt iemand te pijpen, of te trekken, te vingeren of iets iig
Okay, ik geloof je.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
Geloof me........dat zou je niet willen![]()
Dan heeft er iemand morgen een ontstoken vingert!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
Of er ligt iemand te pijpen, of te trekken, te vingeren of iets iig
De duvel is oud!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik geloof je.
Damn ik word wel naief op m'n ouwe dag![]()
kan me voorstellen, die debiele bil en rug massage sloeg ook helemaal nergens op.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:25 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand morgen een ontstoken vingert!!![]()
Right de eerste 8 keer geen condoom en dan de 9e keer plots klaps een condoom omdoen zeker??quote:
Er is nu een blaasonsteking in het spel he...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Right de eerste 8 keer geen condoom en dan de 9e keer plots klaps een condoom omdoen zeker??![]()
![]()
Je kent m persoonlijk? Toen ie nog jong was was t zo'n schattig kereltje...quote:
Paalt ie haar blaaaas dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is nu een blaasonsteking in het spel he...
Dan zal die anti-biotica wel niet voor een blaasontsteking zijn en zal die SOA wel niet van Brian afkomstig zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef INCTRL het volgende:
Right de eerste 8 keer geen condoom en dan de 9e keer plots klaps een condoom omdoen zeker??![]()
![]()
Dat gaat een apparte serie wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou Brian, dat was het weer niet joh. Deze TT zullen we nog vaker nodig hebben ......
Volgens mij zat ze onder de dekensquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
Brian is al klaargepijpt of klaargetrokken, ging rap - ze is ervaren
Mjah...ken de teksten..al ben ik geen opa.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kent m persoonlijk? Toen ie nog jong was was t zo'n schattig kereltje...
"Lieve oma" kwam er altijd zo oprecht uit![]()
Schijn bedriegt ......quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij heeft jaap het niet echt naar zn zin
Avond van z'n levenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schijn bedriegt ......
[afbeelding]
Kijk, de urineleider van Amanda palen is meer voor the Godfatther met zijn 0,21 mm weggelegt denkt ik!quote:
Aaaah, misschien kan iemand de DGK GOD er even bijroepen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Kijk, de urineleider van Amanda palen is meer voor the Godfatther met zijn 0,21 mm weggelegt denkt ik!![]()
Nee toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa uiteindelijk gaat ze toch wel zometeen![]()
Amanda heeft geen eigen initiatief en bovenop zitten vereist dat wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef INCTRL het volgende:
Kijk, de urineleider van Amanda palen is meer voor the Godfatther met zijn 0,21 mm weggelegt denkt ik!![]()
Weet je.. eigenlijk hoopte ik toen het erop leek dat ze haar exit zou krijgen, dat haar nieuwe kapsel wel door zou gaan maar dat halverwege de extensions ze haar koffers moest pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:31 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee toch?
Je verwacht toch niet dat ze en haar haar wast en ook nog eens actief deelneemt in een vrijage?
Geloof jij dat we dat hier nog eens mee maken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft geen eigen initiatief en bovenop zitten vereist dat wel.
*zoals het het beste uitkomt* [end Amanda modus]quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Geukkig zijn ze nog vrijgezel...
Beetje dwingen kan toch wel.........?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft geen eigen initiatief en bovenop zitten vereist dat wel.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
en toch is ie gewoon op zijn looks geselecteerd...
[afbeelding]
Amanda bovenop? Of Amanda bij Jaap bovenop??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geloof jij dat we dat hier nog eens mee maken?
![]()
Mijn vriend rolt ons gewoon om ^_^quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje dwingen kan toch wel.........?
of zeg ik nu iets heel verkeerds.......![]()
Deze foto hadden ze op goudekooi.tv moeten zetten voordat Jaap de kooi inkwam:quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
en toch is ie gewoon op zijn looks geselecteerd...
[afbeelding]
Een vrouw bovenop drammen kan wel, maar ze zal het toch uit zichzelf moeten doen lijkt me.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje dwingen kan toch wel.........?
of zeg ik nu iets heel verkeerds.......![]()
Helaas niet.. een paar sterke armen/handen is alles wat nodig isquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vrouw bovenop drammen kan wel, maar ze zal het toch uit zichzelf moeten doen lijkt me.
Dat lijkt me in t geval van Jaap niet echt een optie....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Mijn vriend rolt ons gewoon om ^_^
Dat is toch geen taal voor een prinsesje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:36 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Is er iemand die niet gaat soppen bij de aanblik van Jaap de Slimme?
Dan floep je er toch vrij makkelijk weer uit/afquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Helaas niet.. een paar sterke armen/handen is alles wat nodig is
Dan ben ik al plat voor ik bovenop aanlandt @@quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me in t geval van Jaap niet echt een optie....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me in t geval van Jaap niet echt een optie....
In dat geval kan ie samen met Natasia.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Wat mij betreft ziekt Huub hem net zo lang totdat hij morgen zijn koffers pakt. Kan 'ie rechtstreeks door naar een kliniek die door Talpa gefinancierd wordt. Psychiatrisch patienten horen niet in real-life soaps......
Dat ligt eraan........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan floep je er toch vrij makkelijk weer uit/af![]()
helemaal mee eens. zij hebben een psych. gecast, zij moeten het oplossen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Wat mij betreft ziekt Huub hem net zo lang totdat hij morgen zijn koffers pakt. Kan 'ie rechtstreeks door naar een kliniek die door Talpa gefinancierd wordt. Psychiatrisch patienten horen niet in real-life soaps......
Momenteel is hij vrij rustig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:40 schreef agter het volgende:
[..]
helemaal mee eens. zij hebben een psych. gecast, zij moeten het oplossen.
En ik hoor niet meer achter de streams. Ben ff plat, morgen weer vroeg dag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Met Jaap in de Gouden Kooi begin ik BIJNA respect te krijgen voor Natasja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval kan ie samen met Natasia.
Ja of hij wil huub vermoorden of hij springt dalijk bovenop iemand, zo te zien spoort die dikzak echt nietquote:
Maakt dat hem minder ziek?quote:
Adieu!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik hoor niet meer achter de streams. Ben ff plat, morgen weer vroeg dag.
Fokkers en welterusten.
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja.... je hebt de lengte in je nickname staan??
Okay 1 keer dan: met 200 kg heb je ook ruimte zat voor al die persoonlijkheden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef de_kolonel het volgende:
Maakt dat hem minder ziek?
Die vent weegt twee honderd! kilo, barst van de trauma's en is schizofreen.
*tandenpoetsgeluidjes* ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zit al een uur klaar met pen en papier.......
kan geen quote ontdekken van Japijo![]()
Nee die moet je voelen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja.... je hebt de lengte in je nickname staan??
Dit is gewoon het over bekende plan B. Lukt het niet met normale intelligente mensen dan gaan we over op poep, pies en allerhande randfiguren uit de maatschappij. Kijk maar naar Palma, Jaap en amoebe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Hoe ranzig Jaap ook overkomt.. Toch vind ik het op zijn zachtst gezegd eigenaardig om iemand te selecteren die al hulp nodig had van een psycholoog. Dit zegt m.i. genoeg over het selectieproces.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef Mokum020 het volgende:
Daar gaat zijn nieuwe vulling.........
Je kunt het... Als je echt wilquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ehm nee.... 20 cm hoef ik niet te voelen.
Was ook geeen uitdaging hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ehm nee.... 20 cm hoef ik niet te voelen.
De meesten (ik ook) vonden hem een coole gast die eerste nacht. Hij maakte scherpe/intelligente opmerkingen. Had duidelijk mensen kennis (of deed net alsof ie dat had), wilde gaan feesten met de Partyboys en maakte vaak grappige opmerkingen. Dus als ie alle streamers voor de gek kan houden, heeft ie misschien hetzelfde gedaan met het casting teamquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Hoe ranzig Jaap ook overkomt.. Toch vind ik het op zijn zachtst gezegd eigenaardig om iemand te selecteren die al hulp nodig had van een psycholoog. Dit zegt m.i. genoeg over het selectieproces.
Oh god...... kankerkachelquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Eigenlijk ben ik ondertussen de insteek van dit programmaa kwijt. Is het de bedoeling dat elke proleet kan winnen?
In dat geval lijkt een samenwerking met SBS me wel wat. Probleemwijken meets De Gouden Kooi
Oefening baart kunst!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Je kunt het... Als je echt wil![]()
Hallo zijn doelstelling komt nu toch dichterbij?? Jaap zonder kroon en zonder vulling: 200 kilo - 0,0001 kiloquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Damn ik moet een nieuwe kroon..... wie gaan mijn sponsoren zodat ik in de villa van Talpa een nieuwe kroon krijg??
Ik zou best alsnog een beugel willen... Misschien een collectief?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Damn ik moet een nieuwe kroon..... wie gaan mijn sponsoren zodat ik in de villa van Talpa een nieuwe kroon krijg??
Wij zijn vriendjes.........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Je kunt het... Als je echt wil![]()
En ik wil facings, van die megawitte!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:49 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ik zou best alsnog een beugel willen... Misschien een collectief?
Ik zou niet durven.........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook niet, ik had meer het idee dat het een uitnodiging was...![]()
Eigenlijk vrees ik dat kandidaten niet voor het oprapen liggen - logisch. En iemand die eigenlijk in een beschermde setting behandelt moet worden, kan leuke tv opleveren. fuck zijn belangenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De meesten (ik ook) vonden hem een coole gast die eerste nacht. Hij maakte scherpe/intelligente opmerkingen. Had duidelijk mensen kennis (of deed net alsof ie dat had), wilde gaan feesten met de Partyboys en maakte vaak grappige opmerkingen. Dus als ie alle streamers voor de gek kan houden, heeft ie misschien hetzelfde gedaan met het casting team
Hoewel ik persoonlijk denk dat de redaktie doelbewust zo`n labiel persoon in het huis gezet hebben. Wie weet, misschien is Jaap's enige doel om Brainless en NatasJa een iets positiever imago te bezorgen
.l.. en begint weer eng te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio is weer terug...
Een algemene..........geen persoonlijke...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... wat was deze opmerking dan??
[..]
Je hebt ook te maken met de kijker die het misschien wel helemaal niet leuk vind om te zien hoe zo'n zwak persoon voor de leeuwen wordt gegooid. Het is als een racewedstrijd tussen een Ferrari en een Fiat uno.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:53 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Eigenlijk vrees ik dat kandidaten niet voor het oprapen liggen - logisch. En iemand die eigenlijk in een beschermde setting behandelt moet worden, kan leuke tv opleveren. fuck zijn belangen
Up for grabs zeg maar...... wie m hebben wil mag m pakken enzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef Mokum020 het volgende:
Een algemene..........geen persoonlijke...![]()
Goed plan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:56 schreef INCTRL het volgende:
ik wacht nog even 1 scherpe opmerking van Huub af naar Jaap NA de film en dan ga ik ook tukkie doen...
Dat is nou precies wat ik bedoelde......maar niet duidelijk genoeg zei........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
OK nog één laatste opmerking over de befaamde 20 cm. Lengte is gewoon lang niet zo belangrijk als de dikte![]()
Volgens mij zijn we het stiekem eens. Ik zie het als over de rug van...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Je hebt ook te maken met de kijker die het misschien wel helemaal niet leuk vind om te zien hoe zo'n zwak persoon voor de leeuwen wordt gegooid. Het is als een racewedstrijd tussen een Ferrari en een Fiat uno.
Dan had je niet moeten zeggen: "dat moet je voelen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is nou precies wat ik bedoelde......maar niet duidelijk genoeg zei........![]()
Juist ik denk dat ze een inschattingsfout van Jaap hebben gemaakt van heb ik jou daar!! Maarja we weten natuurlijk niet welke persoonlijkheid Jaap uit de kast heeft gehaald tijdens de screening??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:58 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het stiekem eens. Ik zie het als over de rug van...
De teletekst berichten op talpa gaven heel wat anders weer dan wat het 'issue' echt was
Deze vuist op deze vuist en zo klim ik naar boven ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je niet moeten zeggen: "dat moet je voelen"
Dan had je moeten zeggen: "dat moet je met 2 handen voelen"
Oh mister Godfater ...dont hurt me!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
jaja, beste streamertjes, pas maar op, want De Kotsvader is watching you!
[afbeelding]
Ik vraag me af of hij echt sneaky wil kijken of dat hij zijn nek net zo moeilijk beweegt als de rest van zijn lichaam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef Heathen het volgende:
Gadverdamme, waarom kijkt hij naar hun?
Waarom AANtrekken!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zit te wachten op 1 quote van De Kotsvader......
ach....hij gaat zijn schoenen aantrekken......................briljant!
fok modus van Huub stond aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze gaan nog een film kijken?
Vroeg ik mij ook al af toen ie het zei..............maar hij loopt buiten.......dus hoorde ik het goed..quote:
Ze zullen toch wel een uitgebreide psychologische test hebben gehad? En hij is klaarblijkelijk erg open over zijn problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Juist ik denk dat ze een inschattingsfout van Jaap hebben gemaakt van heb ik jou daar!! Maarja we weten natuurlijk niet welke persoonlijkheid Jaap uit de kast heeft gehaald tijdens de screening??![]()
![]()
Wanneer is je spreekuur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:04 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel een uitgebreide psychologische test hebben gehad? En hij is klaarblijkelijk erg open over zijn problemen.
Geen maat kunnen houden met alcohol (and what have you more) is bijna een valzelfsprekendheid in zijn geval. En ik ben een huis-, tuin- en keukenpsycholoog.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:06 schreef de_kolonel het volgende:
Huub zei net tegen Erik dat ze nog aan het werk moeten.
Met een connector ln21j.aapquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:03 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hij heeft een afspraakje met de pc!!![]()
Op afspraak.quote:
Bij jou op de bank betekent ook nooit meer naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:08 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Op afspraak.
Ik ben zakelijker dan het stemmen in dat oerlelijke huis.
De gedachte alleen al dat je dat huis wint. Het had net zo goed kunnen zijn van en sexexploiteur
Zo jammer dat je een Amsterdammer bent. Ik begeef me als het even kan beneden de rivieren en in vlaanderen.quote:
Ik steek er nog eentje op!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:10 schreef de_kolonel het volgende:
Het plan met de riemen!
Schrik me de kolere..........1x zien was genoeg!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:08 schreef INCTRL het volgende:
de goeie ouwe tijd:
http://www.dumpert.nl/med(...)dex.html?229#1788294
Tijd voor een grensverlegging.........? Ik heb een paspoort!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:11 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Zo jammer dat je een Amsterdammer bent. Ik begeef me als het even kan beneden de rivieren en in vlaanderen.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:13 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Het is gemeen... Als Maccer zijnde zijn de streams lastig. Je blijft plug-ins downloaden![]()
Ha! Even de politieke knuppel in he hoenderhok gooien; ik ben begenadigd met een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tijd voor een grensverlegging.........? Ik heb een paspoort!
Hij heeft net zoveel succes als Brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef Mokum020 het volgende:
Leuk gesprek.......Huub heeft zo´n hekel aan Japijo.........
zin in sex vraagt ie aan Sylvia...
Hebbie ook nog een nieuw paspoort voor Japio in de aanbieding???quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tijd voor een grensverlegging.........? Ik heb een paspoort!
Vrees dat d'n Jaap een echte 'Ollander is!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hebbie ook nog een nieuw paspoort voor Japio in de aanbieding???![]()
Bij voorkeur Zuid-Amerkiaans of Chinees.... daar zou hij nog wel eens een held kunnen worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef INCTRL het volgende:
Hebbie ook nog een nieuw paspoort voor Japio in de aanbieding???![]()
Shame on us!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:18 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Vrees dat d'n Jaap een echte 'Ollander is!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Adothehague het volgende:
Jaap vraagt waar de frituurpan staat
Jij had in dat huis moeten zitten........quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ha! Even de politieke knuppel in he hoenderhok gooien; ik ben begenadigd met een dubbele nationaliteit.
Voor mij dus morgen geen DGK, maar regeerakkoorddebat kijken.
Maar ik kom weleens in Amsterdam
"Morgen" begint hij met zijn dieet??quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Adothehague het volgende:
Jaap vraagt waar de frituurpan staat
Bin ich von Deutschen bluttttt!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in duitsland momenteel...
Kweet niet wat erger is...![]()
Alweer 'morgen'quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Morgen" begint hij met zijn dieet??
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub tegen Jaap: Heb jij vandaag je tanden gepoetst? Grote jongen!
Dat zeg ik....G....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef Adothehague het volgende:
Die jaap lacht echt om huub om in de smaak bij huub te vallen
Wat lult jaap nou, niet drinken omdat hij al gepoetst heeft...quote:
Morgen is rekbaar.........quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Morgen" begint hij met zijn dieet??
Mijn moeder is moslim en toch heb ik absoluut geen behoefte om Huub iets aan te doen. Vreemd he? Vervelend dat dit Nataja zal tegenvallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij had in dat huis moeten zitten........![]()
Nu al?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef INCTRL het volgende:
Jaap is erachter dat ie de verkeerde groep heeft gekozen....
Check deze dan:quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lult jaap nou, niet drinken omdat hij al gepoetst heeft...
Hij HEEFT toch wat te drinken al!?
Bovendien wou hij frituren![]()
Het is altijd wel ergens ter wereld "morgen"... en het is altijd wel ergens ter wereld nog niet "morgen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef Mokum020 het volgende:
Morgen is rekbaar.........
En ben jij ook moslim?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Mijn moeder is moslim en toch heb ik absoluut geen behoefte om Huub iets aan te doen. Vreemd he? Vervelend dat dit Nataja zal tegenvallen
Het steekt elkaar aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:23 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Check deze dan:
Gisteren ging Amanda ook VOOR het eten haar tanden poetsen!!! En tsja die hoort bij Jaap's "groepje"....![]()
Blijf maar lekker waar je zit.........onder de rivieren.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Mijn moeder is moslim en toch heb ik absoluut geen behoefte om Huub iets aan te doen. Vreemd he? Vervelend dat dit Nataja zal tegenvallen
Uhhhhhhhh.........................ja?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:24 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee, maar doet dat ertoe?
Ja, maar laten we hier geen theologissche discussies voeren..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:24 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee, maar doet dat ertoe?
Neinquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:26 schreef Mika25 het volgende:
Zou Jaap z`n excuses al gemaakt hebben tegen Sylvia en Amanda?
Jup.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit ie zichzelf nou weer Godfather te noemen?
ja hijs heeft evcht kapsonesquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Die jongen spoort echt nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Een ander keertje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:25 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ja, maar laten we hier geen theologissche discussies voeren..........
Wat dat betreft is ie wel een leuke tegenhanger voor Huub, die heeft hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
Die Jaap luistert nooit, he?
Hij valt ook steeds in de rede
HAMDULLAH!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:29 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Een ander keertje.
Het enige wat ik je kan zegggen is dat mijn moeder moslim is, En dat iedereen die haar ontmoet haar een lieve, warme vrouw vindt. C'est tout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |