Probeer je me nu te verleiden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk lukt dat wel met sloten drank veel sex,en vooral veel liegen.
je hebt gezien hoe het gaat daar!
nou zeg nou zelf,je hoeft niet bepaald slim te zijn om dat spel te spelen toch?![]()
tijd om uit te loggen? wel jammer hoor,wil je niet weg hebben,maar dit is een huub opmerking he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.Iemand afzeiken om zijn/haar gedrag is nog te begrijpen maar iemand afzeiken vanwege zijn/haar voorkomen is eigenlijk te triest voor woorden.
Eigenlijk is iemand afzeiken helemaal niet leuk, we willen zelf ook niet afgezeken worden.
![]()
Ik ben te soft voor dit forum.
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de villa met z'n mogelijkheden qua eten sowieso een drama is voor iemand die last heeft van een eetverslaving: hij lijkt me namelijk vooral dik door verslaving (en dat is niet bij iedereen die dik is de oorzaak)
Proberen af te vallen in zo'n omgeving moet ongeveer net zo lastig zijn als een alcoholverslaving proberen te overwinnen terwijl je achter de bar staat.
Dat boeit de echte Brian volgens mij ook geen reet,quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zou niet eens durven....ben nog herstellende van die blaasontsteking![]()
owww dit klinkt als virtuele rape......krijssssssssssssquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat boeit de echte Brian volgens mij ook geen reet,
Dus daar laat ik mij virtueel niet door uit de weg slaan![]()
Die jongen mist zijn MSN MESSENGER!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Hij ziet er zo triest en eenzaam uit ;-( En toch kan ik die ellende van gisteren ook niet negeren. Bleh....... kweenie
Doe rustug doess...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owww dit klinkt als virtuele rape......krijssssssssssss
Sex, drank en liegen, dat is een hele goede versiermethodequote:
True, misschien gaan de meeste flames over zijn gewicht/omvang, maar dat heeft hij aan zijn eigen gedrag te danken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef Adothehague het volgende:
Laten we eerlijk zijn we zeiken die Jaap af door zijn gedrag, het slaat werkelijk nergens op hie hij zich gedraagd in die kooi. Het is gewoon een irritant pestventje. Hij zegt niks, en verder noemt hij huub al vanaf het begin vijand, terwijl hij eerst nog aardig tegen huub deed
Ja brrrrrian en aman zijn zwaar in love, dat kun je wel zien aan de over elkaar geslagen armpjes van aman en aan de arm van brrrrian die maar op het bankstel blijft leunen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ziehier de nieuwe sterren van de Nederlandse TV-wereld, die nooit meer hetzelfde zal zijn. JdM móet wel geniaal zijn om iets te zien wat wij niet kunnen snappen....
[afbeelding]
Ik trap er in hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Sex, drank en liegen, dat is een hele goede versiermethode![]()
ja idd, Ik vind ook dat hoe hij naar die mensen zit te staren tijdens een film niet normaal hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True, misschien gaan de meeste flames over zijn gewicht/omvang, maar dat heeft hij aan zijn eigen gedrag te danken...
Jaap noemde sylvia gisteren dom en minderwardig en alleen goed genoeg om hem te pijpen. Bovendien heeft hij Huub in een lastig pakket gebracht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.Iemand afzeiken om zijn/haar gedrag is nog te begrijpen maar iemand afzeiken vanwege zijn/haar voorkomen is eigenlijk te triest voor woorden.
Eigenlijk is iemand afzeiken helemaal niet leuk, we willen zelf ook niet afgezeken worden.
![]()
Ik ben te soft voor dit forum.
![]()
Brian is gewoon een nette jongen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja brrrrrian en aman zijn zwaar in love, dat kun je wel zien aan de over elkaar geslagen armpjes van aman en aan de arm van brrrrian die maar op het bankstel blijft leunen.Eigenlijk wil brrrrian heel graag zijn aman bespringen op de bank maar ja, hij durft niet zo goed.
![]()
Hoezo, veegt Brian "netjes" zijn poepert af na het poepen dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brian is gewoon een nette jongen..
hoezo ? al zijn vriendjes zitten in hem .... in zijn hoofd !!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef INCTRL het volgende:
Jaap de ultieme sfeermaker van de Gouden Kooi..... Borrrrrrrrrrrrrrrrringg!!! Hij mist zijn msn vriendjes volgens mij!!!![]()
![]()
Kun je nagaan hoe snel Talpa is - De hele crew is vanavond op cursus gestuurd !quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef INCTRL het volgende:
We moeten het castteam van Talpa maar eens gaan SCREENEN!![]()
Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef Meiisjeeh het volgende:
weetje ik word echt misselijk van al dat geneukt met brainles en amandel brr
goeie opblaaspop. echt en die geluiden ook. en die snol maar naief naar de cam zoeken om te kijken of ze niet gefilmd word..kutjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef de_kolonel het volgende:
Ah nee he, Brian gaat die opblaaspop weer liggen palen. Ff twee streametjes uit...
Je zit me toch niet te dissen he does?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
helaas moet ik afscheid nemen van mijn virtuele brian....
maar mischien trapt die er morgen weer in?(vast wel,want brother is niet zo slim,of wil niet slim zijn)
nee joh, dat was het geluid van de film.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap zei wat!
Niks netjes aan brian hoor....ziekte verspreiders zjin hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hoezo, veegt Brian "netjes" zijn poepert af na het poepen dan??
Hij heeft dus wel humor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef agter het volgende:
ik kan me nog zo herinneren dat brian zei dat de vrouw die hij zou krijgen SPUITEND klaar zou komen.
tuurlijk niet poppie.....morgen zuig ik me weer een kaakonsteking oke?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te dissen he does?
![]()
Gisteren zag ik Jaap spuiten ..... Brian zal toch niet ???quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef agter het volgende:
ik kan me nog zo herinneren dat brian zei dat de vrouw die hij zou krijgen SPUITEND klaar zou komen.
Hij pakt haar, ondanks haar "blaasontsteking"quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
brian wil ook een blaas-ont-ste-king![]()
ff een vraag :
snollie heeft vanaf nacht 1 dat nachtvelletje aan
is ook al tig keer in geneukeld
is dat ding al een keer gewassen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren zag ik Jaap spuiten ..... Brian zal toch niet ???
Hij dacht dat het na zo'n tijd onthouding kennelijk wel zou lukken......quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef agter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |