TE LAAT!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb ik een virtuele vriend,waar mn mannetje niets van mag weten??? hahaahahah
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo'n plaatje verwacht je toch eerder bij Flodder en niet in een Miljonairsvilla in Eemnes .....
[afbeelding]
dat bedoel ík maar....we moeten het doen met gestolen uurtjes zolang we online zijn! echt brian en amandel style.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, straks leest mijn vriendin dit![]()
![]()
Nou maar hopen dat ik eerdaags niet ineens cindy10 tegen haar zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat bedoel ík maar....we moeten het doen met gestolen uurtjes zolang we online zijn! echt brian en amandel style.....![]()
Ik denk dat de villa met z'n mogelijkheden qua eten sowieso een drama is voor iemand die last heeft van een eetverslaving: hij lijkt me namelijk vooral dik door verslaving (en dat is niet bij iedereen die dik is de oorzaak)quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij vertelde dat zijn vader ook obesitas heeft en daar een slechte gezondheid aan heeft over gehouden.
Er zullen vast wel meer factoren meespelen dan alleen het overlijden van zijn broer
Hij is door de psychologische test gekomen maar we weten niet hoe.
Als iemand psychisch in de knoop zit en daarnaast ook nog lichamelijke problemen heeft is de villa met alle stress die daar heerst een superslechte omgeving voor hem.
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij zijn de laatste 4 uurtjes erg saai geweest of niet... nog de moeite waard om die cos-en door te spitten?
nope, bespaar je de moeitequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij zijn de laatste 4 uurtjes erg saai geweest of niet... nog de moeite waard om die cos-en door te spitten?
of ik ineens kehard Ian_Nick kreun???quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ik eerdaags niet ineens cindy10 tegen haar zeg![]()
Dat is het eigenlijk ook. Maar Jaap heeft er zelf voor gelozen en heeft vantevoren 4,5 maand kunnen meelurken op de streams. Hij kan toch echt verwacht hebben dat ze hem met fluwelen handschoenen zouden aanpakken. En terwijl ik dit type staat hij bij de koelkast en pakt er cola uit. Oke het zal wel light maar man begin dan ook ergens. Laat je niet verleiden door frisdrank en drink zuiver water.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begin het gewoon diep triest te vinden hoe er op gereageerd wordt, zowel in het huis als hier.
Twee aparte streams voor Nathasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef Carlaa het volgende:
oh nee he.. ik gooi effe snel 2 streams op zwart.. zie ik nog liever J aap eten!
Zeg gewoon dat dat jou nieuwe bijnaam voor hem isquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of ik ineens kehard Ian_Nick kreun???![]()
Tuurlijk, echt een aanrader. We schrijven toch niet voor nietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
MAAR NU! De weergaloze konijnen-act van Brian en Amanda? Als je alles gehad hebt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee, Brainless en Amoebe gaan " slapen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Twee aparte streams voor Nathasia?
Maar eerst zijn gitaar over het hek gooienquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef agter het volgende:
Als je brian eruit wilt hebben, moet je hem weinig slaap gunnen.
Dag in dag uit.
Brian heeft slaap nodig.
En dat geldt al helemaal voor Nataaaaas
Die jongen voelt zich zwaar ongemakkelijk vanwege afgelopen nacht, als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef INCTRL het volgende:
Jaap de ultieme sfeermaker van de Gouden Kooi..... Borrrrrrrrrrrrrrrrringg!!! Hij mist zijn msn vriendjes volgens mij!!!![]()
![]()
zal hij erin trappen denk je? hmmmzz valt te proberen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat dat jou nieuwe bijnaam voor hem is![]()
Yup, en wij worden nieteens live gestreamedquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal hij erin trappen denk je? hmmmzz valt te proberen....
ken altijd zeggen dat Ian_Nick een nieuw kooswoordje is??
tenslotte trapt wilgo van natasia in ergere dingen??![]()
goh, zou je denken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die jongen voelt zich zwaar ongemakkelijk vanwege afgelopen nacht, als je het mij vraagt...
welnee die is zonder schaamte en kotst voor zn plezier nog een jacuzzi vol....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die jongen voelt zich zwaar ongemakkelijk vanwege afgelopen nacht, als je het mij vraagt...
Nou een pure aanwinst voor DGK!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Lauzie het volgende:
Die Jaap heeft echt z'n bek nog niet opengetrokken vanavond..
Same here...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef de_kolonel het volgende:
Och god, we moeten allemaal weer even die siliconen-zakken van Amanda zien. Nou Amanda, ik wordt er voor de 500.000e keer niet opgewonden van.
Die Jaap zit daar om af te vallen en veel spychologische gesprekken te voeren, niet om ons te enterainen. Dat snap je toch wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Lauzie het volgende:
Die Jaap heeft echt z'n bek nog niet opengetrokken vanavond..
deze pact is makkelijker als in de kooi zelf....zullen we ons saampjes aanmelden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, en wij worden nieteens live gestreamed![]()
Ik weet niet of ik 24/7 de parra brodda uit kan hangen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
deze pact is makkelijker als in de kooi zelf....zullen we ons saampjes aanmelden?
tenslotte ben je zo verlost van je eerdere geliefdes.....![]()
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Same here...
Maar volgens Amandraak zal dat komen omdat wij nog nooit mooie borsten hebben gezien![]()
![]()
Helaas, het zijn Huub en Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef INCTRL het volgende:
Wedden dat Brian en Amanda het nu ff over Jabba the Hutt gaan roddelen???
een paar rammen, hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Jezus ik word echt gek van die jaap, ik heb echt zin om die gozer een paar rammen te geven, dat aanstaren van hem word ik helemaal ziek van
Doe jezelf een plezier en klik die stream weg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Jezus ik word echt gek van die jaap, ik heb echt zin om die gozer een paar rammen te geven, dat aanstaren van hem word ik helemaal ziek van
tuurlijk lukt dat wel met sloten drank veel sex,en vooral veel liegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 24/7 de parra brodda uit kan hangen hoor![]()
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begin het gewoon diep triest te vinden hoe er op gereageerd wordt, zowel in het huis als hier.
Probeer je me nu te verleiden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk lukt dat wel met sloten drank veel sex,en vooral veel liegen.
je hebt gezien hoe het gaat daar!
nou zeg nou zelf,je hoeft niet bepaald slim te zijn om dat spel te spelen toch?![]()
tijd om uit te loggen? wel jammer hoor,wil je niet weg hebben,maar dit is een huub opmerking he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.Iemand afzeiken om zijn/haar gedrag is nog te begrijpen maar iemand afzeiken vanwege zijn/haar voorkomen is eigenlijk te triest voor woorden.
Eigenlijk is iemand afzeiken helemaal niet leuk, we willen zelf ook niet afgezeken worden.
![]()
Ik ben te soft voor dit forum.
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de villa met z'n mogelijkheden qua eten sowieso een drama is voor iemand die last heeft van een eetverslaving: hij lijkt me namelijk vooral dik door verslaving (en dat is niet bij iedereen die dik is de oorzaak)
Proberen af te vallen in zo'n omgeving moet ongeveer net zo lastig zijn als een alcoholverslaving proberen te overwinnen terwijl je achter de bar staat.
Dat boeit de echte Brian volgens mij ook geen reet,quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zou niet eens durven....ben nog herstellende van die blaasontsteking![]()
owww dit klinkt als virtuele rape......krijssssssssssssquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat boeit de echte Brian volgens mij ook geen reet,
Dus daar laat ik mij virtueel niet door uit de weg slaan![]()
Die jongen mist zijn MSN MESSENGER!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Hij ziet er zo triest en eenzaam uit ;-( En toch kan ik die ellende van gisteren ook niet negeren. Bleh....... kweenie
Doe rustug doess...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owww dit klinkt als virtuele rape......krijssssssssssss
Sex, drank en liegen, dat is een hele goede versiermethodequote:
True, misschien gaan de meeste flames over zijn gewicht/omvang, maar dat heeft hij aan zijn eigen gedrag te danken...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:51 schreef Adothehague het volgende:
Laten we eerlijk zijn we zeiken die Jaap af door zijn gedrag, het slaat werkelijk nergens op hie hij zich gedraagd in die kooi. Het is gewoon een irritant pestventje. Hij zegt niks, en verder noemt hij huub al vanaf het begin vijand, terwijl hij eerst nog aardig tegen huub deed
Ja brrrrrian en aman zijn zwaar in love, dat kun je wel zien aan de over elkaar geslagen armpjes van aman en aan de arm van brrrrian die maar op het bankstel blijft leunen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ziehier de nieuwe sterren van de Nederlandse TV-wereld, die nooit meer hetzelfde zal zijn. JdM móet wel geniaal zijn om iets te zien wat wij niet kunnen snappen....
[afbeelding]
Ik trap er in hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Sex, drank en liegen, dat is een hele goede versiermethode![]()
ja idd, Ik vind ook dat hoe hij naar die mensen zit te staren tijdens een film niet normaal hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True, misschien gaan de meeste flames over zijn gewicht/omvang, maar dat heeft hij aan zijn eigen gedrag te danken...
Jaap noemde sylvia gisteren dom en minderwardig en alleen goed genoeg om hem te pijpen. Bovendien heeft hij Huub in een lastig pakket gebracht.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:46 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.Iemand afzeiken om zijn/haar gedrag is nog te begrijpen maar iemand afzeiken vanwege zijn/haar voorkomen is eigenlijk te triest voor woorden.
Eigenlijk is iemand afzeiken helemaal niet leuk, we willen zelf ook niet afgezeken worden.
![]()
Ik ben te soft voor dit forum.
![]()
Brian is gewoon een nette jongen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja brrrrrian en aman zijn zwaar in love, dat kun je wel zien aan de over elkaar geslagen armpjes van aman en aan de arm van brrrrian die maar op het bankstel blijft leunen.Eigenlijk wil brrrrian heel graag zijn aman bespringen op de bank maar ja, hij durft niet zo goed.
![]()
Hoezo, veegt Brian "netjes" zijn poepert af na het poepen dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Brian is gewoon een nette jongen..
hoezo ? al zijn vriendjes zitten in hem .... in zijn hoofd !!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef INCTRL het volgende:
Jaap de ultieme sfeermaker van de Gouden Kooi..... Borrrrrrrrrrrrrrrrringg!!! Hij mist zijn msn vriendjes volgens mij!!!![]()
![]()
Kun je nagaan hoe snel Talpa is - De hele crew is vanavond op cursus gestuurd !quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:53 schreef INCTRL het volgende:
We moeten het castteam van Talpa maar eens gaan SCREENEN!![]()
Dan ga je toch lekker naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef Meiisjeeh het volgende:
weetje ik word echt misselijk van al dat geneukt met brainles en amandel brr
goeie opblaaspop. echt en die geluiden ook. en die snol maar naief naar de cam zoeken om te kijken of ze niet gefilmd word..kutjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef de_kolonel het volgende:
Ah nee he, Brian gaat die opblaaspop weer liggen palen. Ff twee streametjes uit...
Je zit me toch niet te dissen he does?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef cindy10 het volgende:
helaas moet ik afscheid nemen van mijn virtuele brian....
maar mischien trapt die er morgen weer in?(vast wel,want brother is niet zo slim,of wil niet slim zijn)
nee joh, dat was het geluid van de film.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap zei wat!
Niks netjes aan brian hoor....ziekte verspreiders zjin hetquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:56 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hoezo, veegt Brian "netjes" zijn poepert af na het poepen dan??
Hij heeft dus wel humor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef agter het volgende:
ik kan me nog zo herinneren dat brian zei dat de vrouw die hij zou krijgen SPUITEND klaar zou komen.
tuurlijk niet poppie.....morgen zuig ik me weer een kaakonsteking oke?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te dissen he does?
![]()
Gisteren zag ik Jaap spuiten ..... Brian zal toch niet ???quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef agter het volgende:
ik kan me nog zo herinneren dat brian zei dat de vrouw die hij zou krijgen SPUITEND klaar zou komen.
Hij pakt haar, ondanks haar "blaasontsteking"quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
brian wil ook een blaas-ont-ste-king![]()
ff een vraag :
snollie heeft vanaf nacht 1 dat nachtvelletje aan
is ook al tig keer in geneukeld
is dat ding al een keer gewassen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gisteren zag ik Jaap spuiten ..... Brian zal toch niet ???
Hij dacht dat het na zo'n tijd onthouding kennelijk wel zou lukken......quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:57 schreef agter het volgende:
Soooo ken ik je weer me sgatje...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk niet poppie.....morgen zuig ik me weer een kaakonsteking oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |