TE LAAT!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb ik een virtuele vriend,waar mn mannetje niets van mag weten??? hahaahahah
quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo'n plaatje verwacht je toch eerder bij Flodder en niet in een Miljonairsvilla in Eemnes .....
[afbeelding]
dat bedoel ík maar....we moeten het doen met gestolen uurtjes zolang we online zijn! echt brian en amandel style.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, straks leest mijn vriendin dit![]()
![]()
Nou maar hopen dat ik eerdaags niet ineens cindy10 tegen haar zegquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat bedoel ík maar....we moeten het doen met gestolen uurtjes zolang we online zijn! echt brian en amandel style.....![]()
Ik denk dat de villa met z'n mogelijkheden qua eten sowieso een drama is voor iemand die last heeft van een eetverslaving: hij lijkt me namelijk vooral dik door verslaving (en dat is niet bij iedereen die dik is de oorzaak)quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij vertelde dat zijn vader ook obesitas heeft en daar een slechte gezondheid aan heeft over gehouden.
Er zullen vast wel meer factoren meespelen dan alleen het overlijden van zijn broer
Hij is door de psychologische test gekomen maar we weten niet hoe.
Als iemand psychisch in de knoop zit en daarnaast ook nog lichamelijke problemen heeft is de villa met alle stress die daar heerst een superslechte omgeving voor hem.
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij zijn de laatste 4 uurtjes erg saai geweest of niet... nog de moeite waard om die cos-en door te spitten?
nope, bespaar je de moeitequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij zijn de laatste 4 uurtjes erg saai geweest of niet... nog de moeite waard om die cos-en door te spitten?
of ik ineens kehard Ian_Nick kreun???quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ik eerdaags niet ineens cindy10 tegen haar zeg![]()
Dat is het eigenlijk ook. Maar Jaap heeft er zelf voor gelozen en heeft vantevoren 4,5 maand kunnen meelurken op de streams. Hij kan toch echt verwacht hebben dat ze hem met fluwelen handschoenen zouden aanpakken. En terwijl ik dit type staat hij bij de koelkast en pakt er cola uit. Oke het zal wel light maar man begin dan ook ergens. Laat je niet verleiden door frisdrank en drink zuiver water.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begin het gewoon diep triest te vinden hoe er op gereageerd wordt, zowel in het huis als hier.
Twee aparte streams voor Nathasia?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef Carlaa het volgende:
oh nee he.. ik gooi effe snel 2 streams op zwart.. zie ik nog liever J aap eten!
Zeg gewoon dat dat jou nieuwe bijnaam voor hem isquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of ik ineens kehard Ian_Nick kreun???![]()
Tuurlijk, echt een aanrader. We schrijven toch niet voor nietsquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
MAAR NU! De weergaloze konijnen-act van Brian en Amanda? Als je alles gehad hebt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee, Brainless en Amoebe gaan " slapen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Twee aparte streams voor Nathasia?
Maar eerst zijn gitaar over het hek gooienquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:38 schreef agter het volgende:
Als je brian eruit wilt hebben, moet je hem weinig slaap gunnen.
Dag in dag uit.
Brian heeft slaap nodig.
En dat geldt al helemaal voor Nataaaaas
Die jongen voelt zich zwaar ongemakkelijk vanwege afgelopen nacht, als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef INCTRL het volgende:
Jaap de ultieme sfeermaker van de Gouden Kooi..... Borrrrrrrrrrrrrrrrringg!!! Hij mist zijn msn vriendjes volgens mij!!!![]()
![]()
zal hij erin trappen denk je? hmmmzz valt te proberen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat dat jou nieuwe bijnaam voor hem is![]()
Yup, en wij worden nieteens live gestreamedquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal hij erin trappen denk je? hmmmzz valt te proberen....
ken altijd zeggen dat Ian_Nick een nieuw kooswoordje is??
tenslotte trapt wilgo van natasia in ergere dingen??![]()
goh, zou je denken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die jongen voelt zich zwaar ongemakkelijk vanwege afgelopen nacht, als je het mij vraagt...
welnee die is zonder schaamte en kotst voor zn plezier nog een jacuzzi vol....quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die jongen voelt zich zwaar ongemakkelijk vanwege afgelopen nacht, als je het mij vraagt...
Nou een pure aanwinst voor DGK!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Lauzie het volgende:
Die Jaap heeft echt z'n bek nog niet opengetrokken vanavond..
Same here...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef de_kolonel het volgende:
Och god, we moeten allemaal weer even die siliconen-zakken van Amanda zien. Nou Amanda, ik wordt er voor de 500.000e keer niet opgewonden van.
Die Jaap zit daar om af te vallen en veel spychologische gesprekken te voeren, niet om ons te enterainen. Dat snap je toch wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Lauzie het volgende:
Die Jaap heeft echt z'n bek nog niet opengetrokken vanavond..
deze pact is makkelijker als in de kooi zelf....zullen we ons saampjes aanmelden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, en wij worden nieteens live gestreamed![]()
Ik weet niet of ik 24/7 de parra brodda uit kan hangen hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
deze pact is makkelijker als in de kooi zelf....zullen we ons saampjes aanmelden?
tenslotte ben je zo verlost van je eerdere geliefdes.....![]()
Dat zal het dan wel zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Same here...
Maar volgens Amandraak zal dat komen omdat wij nog nooit mooie borsten hebben gezien![]()
![]()
Helaas, het zijn Huub en Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef INCTRL het volgende:
Wedden dat Brian en Amanda het nu ff over Jabba the Hutt gaan roddelen???
een paar rammen, hoezo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Jezus ik word echt gek van die jaap, ik heb echt zin om die gozer een paar rammen te geven, dat aanstaren van hem word ik helemaal ziek van
Doe jezelf een plezier en klik die stream weg...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Jezus ik word echt gek van die jaap, ik heb echt zin om die gozer een paar rammen te geven, dat aanstaren van hem word ik helemaal ziek van
tuurlijk lukt dat wel met sloten drank veel sex,en vooral veel liegen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 24/7 de parra brodda uit kan hangen hoor![]()
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begin het gewoon diep triest te vinden hoe er op gereageerd wordt, zowel in het huis als hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |