Vroeg ik mij ook al af toen ie het zei..............maar hij loopt buiten.......dus hoorde ik het goed..quote:
Ze zullen toch wel een uitgebreide psychologische test hebben gehad? En hij is klaarblijkelijk erg open over zijn problemen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Juist ik denk dat ze een inschattingsfout van Jaap hebben gemaakt van heb ik jou daar!! Maarja we weten natuurlijk niet welke persoonlijkheid Jaap uit de kast heeft gehaald tijdens de screening??![]()
![]()
Wanneer is je spreekuur?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:04 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel een uitgebreide psychologische test hebben gehad? En hij is klaarblijkelijk erg open over zijn problemen.
Geen maat kunnen houden met alcohol (and what have you more) is bijna een valzelfsprekendheid in zijn geval. En ik ben een huis-, tuin- en keukenpsycholoog.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:06 schreef de_kolonel het volgende:
Huub zei net tegen Erik dat ze nog aan het werk moeten.
Met een connector ln21j.aapquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:03 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hij heeft een afspraakje met de pc!!![]()
Op afspraak.quote:
Bij jou op de bank betekent ook nooit meer naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:08 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Op afspraak.
Ik ben zakelijker dan het stemmen in dat oerlelijke huis.
De gedachte alleen al dat je dat huis wint. Het had net zo goed kunnen zijn van en sexexploiteur
Zo jammer dat je een Amsterdammer bent. Ik begeef me als het even kan beneden de rivieren en in vlaanderen.quote:
Ik steek er nog eentje op!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:10 schreef de_kolonel het volgende:
Het plan met de riemen!
Schrik me de kolere..........1x zien was genoeg!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:08 schreef INCTRL het volgende:
de goeie ouwe tijd:
http://www.dumpert.nl/med(...)dex.html?229#1788294
Tijd voor een grensverlegging.........? Ik heb een paspoort!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:11 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Zo jammer dat je een Amsterdammer bent. Ik begeef me als het even kan beneden de rivieren en in vlaanderen.
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:13 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Het is gemeen... Als Maccer zijnde zijn de streams lastig. Je blijft plug-ins downloaden![]()
Ha! Even de politieke knuppel in he hoenderhok gooien; ik ben begenadigd met een dubbele nationaliteit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tijd voor een grensverlegging.........? Ik heb een paspoort!
Hij heeft net zoveel succes als Brianquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef Mokum020 het volgende:
Leuk gesprek.......Huub heeft zo´n hekel aan Japijo.........
zin in sex vraagt ie aan Sylvia...
Hebbie ook nog een nieuw paspoort voor Japio in de aanbieding???quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tijd voor een grensverlegging.........? Ik heb een paspoort!
Vrees dat d'n Jaap een echte 'Ollander is!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hebbie ook nog een nieuw paspoort voor Japio in de aanbieding???![]()
Bij voorkeur Zuid-Amerkiaans of Chinees.... daar zou hij nog wel eens een held kunnen worden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef INCTRL het volgende:
Hebbie ook nog een nieuw paspoort voor Japio in de aanbieding???![]()
Shame on us!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:18 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Vrees dat d'n Jaap een echte 'Ollander is!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Adothehague het volgende:
Jaap vraagt waar de frituurpan staat
Jij had in dat huis moeten zitten........quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:16 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ha! Even de politieke knuppel in he hoenderhok gooien; ik ben begenadigd met een dubbele nationaliteit.
Voor mij dus morgen geen DGK, maar regeerakkoorddebat kijken.
Maar ik kom weleens in Amsterdam
"Morgen" begint hij met zijn dieet??quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Adothehague het volgende:
Jaap vraagt waar de frituurpan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |