Okay 1 keer dan: met 200 kg heb je ook ruimte zat voor al die persoonlijkheden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:42 schreef de_kolonel het volgende:
Maakt dat hem minder ziek?
Die vent weegt twee honderd! kilo, barst van de trauma's en is schizofreen.
*tandenpoetsgeluidjes* ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zit al een uur klaar met pen en papier.......
kan geen quote ontdekken van Japijo![]()
Nee die moet je voelen.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja.... je hebt de lengte in je nickname staan??
Dit is gewoon het over bekende plan B. Lukt het niet met normale intelligente mensen dan gaan we over op poep, pies en allerhande randfiguren uit de maatschappij. Kijk maar naar Palma, Jaap en amoebe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Hoe ranzig Jaap ook overkomt.. Toch vind ik het op zijn zachtst gezegd eigenaardig om iemand te selecteren die al hulp nodig had van een psycholoog. Dit zegt m.i. genoeg over het selectieproces.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef Mokum020 het volgende:
Daar gaat zijn nieuwe vulling.........
Je kunt het... Als je echt wilquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ehm nee.... 20 cm hoef ik niet te voelen.
Was ook geeen uitdaging hoor...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ehm nee.... 20 cm hoef ik niet te voelen.
De meesten (ik ook) vonden hem een coole gast die eerste nacht. Hij maakte scherpe/intelligente opmerkingen. Had duidelijk mensen kennis (of deed net alsof ie dat had), wilde gaan feesten met de Partyboys en maakte vaak grappige opmerkingen. Dus als ie alle streamers voor de gek kan houden, heeft ie misschien hetzelfde gedaan met het casting teamquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Hoe ranzig Jaap ook overkomt.. Toch vind ik het op zijn zachtst gezegd eigenaardig om iemand te selecteren die al hulp nodig had van een psycholoog. Dit zegt m.i. genoeg over het selectieproces.
Oh god...... kankerkachelquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:47 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Eigenlijk ben ik ondertussen de insteek van dit programmaa kwijt. Is het de bedoeling dat elke proleet kan winnen?
In dat geval lijkt een samenwerking met SBS me wel wat. Probleemwijken meets De Gouden Kooi
Oefening baart kunst!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Je kunt het... Als je echt wil![]()
Hallo zijn doelstelling komt nu toch dichterbij?? Jaap zonder kroon en zonder vulling: 200 kilo - 0,0001 kiloquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Damn ik moet een nieuwe kroon..... wie gaan mijn sponsoren zodat ik in de villa van Talpa een nieuwe kroon krijg??
Ik zou best alsnog een beugel willen... Misschien een collectief?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Damn ik moet een nieuwe kroon..... wie gaan mijn sponsoren zodat ik in de villa van Talpa een nieuwe kroon krijg??
Wij zijn vriendjes.........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Je kunt het... Als je echt wil![]()
En ik wil facings, van die megawitte!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:49 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Ik zou best alsnog een beugel willen... Misschien een collectief?
Ik zou niet durven.........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook niet, ik had meer het idee dat het een uitnodiging was...![]()
Eigenlijk vrees ik dat kandidaten niet voor het oprapen liggen - logisch. En iemand die eigenlijk in een beschermde setting behandelt moet worden, kan leuke tv opleveren. fuck zijn belangenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De meesten (ik ook) vonden hem een coole gast die eerste nacht. Hij maakte scherpe/intelligente opmerkingen. Had duidelijk mensen kennis (of deed net alsof ie dat had), wilde gaan feesten met de Partyboys en maakte vaak grappige opmerkingen. Dus als ie alle streamers voor de gek kan houden, heeft ie misschien hetzelfde gedaan met het casting team
Hoewel ik persoonlijk denk dat de redaktie doelbewust zo`n labiel persoon in het huis gezet hebben. Wie weet, misschien is Jaap's enige doel om Brainless en NatasJa een iets positiever imago te bezorgen
.l.. en begint weer eng te kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio is weer terug...
Een algemene..........geen persoonlijke...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... wat was deze opmerking dan??
[..]
Je hebt ook te maken met de kijker die het misschien wel helemaal niet leuk vind om te zien hoe zo'n zwak persoon voor de leeuwen wordt gegooid. Het is als een racewedstrijd tussen een Ferrari en een Fiat uno.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:53 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Eigenlijk vrees ik dat kandidaten niet voor het oprapen liggen - logisch. En iemand die eigenlijk in een beschermde setting behandelt moet worden, kan leuke tv opleveren. fuck zijn belangen
Up for grabs zeg maar...... wie m hebben wil mag m pakken enzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef Mokum020 het volgende:
Een algemene..........geen persoonlijke...![]()
Goed plan...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:56 schreef INCTRL het volgende:
ik wacht nog even 1 scherpe opmerking van Huub af naar Jaap NA de film en dan ga ik ook tukkie doen...
Dat is nou precies wat ik bedoelde......maar niet duidelijk genoeg zei........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
OK nog één laatste opmerking over de befaamde 20 cm. Lengte is gewoon lang niet zo belangrijk als de dikte![]()
Volgens mij zijn we het stiekem eens. Ik zie het als over de rug van...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:55 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Je hebt ook te maken met de kijker die het misschien wel helemaal niet leuk vind om te zien hoe zo'n zwak persoon voor de leeuwen wordt gegooid. Het is als een racewedstrijd tussen een Ferrari en een Fiat uno.
Dan had je niet moeten zeggen: "dat moet je voelen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is nou precies wat ik bedoelde......maar niet duidelijk genoeg zei........![]()
Juist ik denk dat ze een inschattingsfout van Jaap hebben gemaakt van heb ik jou daar!! Maarja we weten natuurlijk niet welke persoonlijkheid Jaap uit de kast heeft gehaald tijdens de screening??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:58 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het stiekem eens. Ik zie het als over de rug van...
De teletekst berichten op talpa gaven heel wat anders weer dan wat het 'issue' echt was
Deze vuist op deze vuist en zo klim ik naar boven ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je niet moeten zeggen: "dat moet je voelen"
Dan had je moeten zeggen: "dat moet je met 2 handen voelen"
Oh mister Godfater ...dont hurt me!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
jaja, beste streamertjes, pas maar op, want De Kotsvader is watching you!
[afbeelding]
Ik vraag me af of hij echt sneaky wil kijken of dat hij zijn nek net zo moeilijk beweegt als de rest van zijn lichaam.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef Heathen het volgende:
Gadverdamme, waarom kijkt hij naar hun?
Waarom AANtrekken!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef Mokum020 het volgende:
Ik zit te wachten op 1 quote van De Kotsvader......
ach....hij gaat zijn schoenen aantrekken......................briljant!
fok modus van Huub stond aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze gaan nog een film kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |