Avond van z'n levenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Schijn bedriegt ......
[afbeelding]
Kijk, de urineleider van Amanda palen is meer voor the Godfatther met zijn 0,21 mm weggelegt denkt ik!quote:
Aaaah, misschien kan iemand de DGK GOD er even bijroepen dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Kijk, de urineleider van Amanda palen is meer voor the Godfatther met zijn 0,21 mm weggelegt denkt ik!![]()
Nee toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa uiteindelijk gaat ze toch wel zometeen![]()
Amanda heeft geen eigen initiatief en bovenop zitten vereist dat wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:30 schreef INCTRL het volgende:
Kijk, de urineleider van Amanda palen is meer voor the Godfatther met zijn 0,21 mm weggelegt denkt ik!![]()
Weet je.. eigenlijk hoopte ik toen het erop leek dat ze haar exit zou krijgen, dat haar nieuwe kapsel wel door zou gaan maar dat halverwege de extensions ze haar koffers moest pakkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:31 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee toch?
Je verwacht toch niet dat ze en haar haar wast en ook nog eens actief deelneemt in een vrijage?
Geloof jij dat we dat hier nog eens mee maken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft geen eigen initiatief en bovenop zitten vereist dat wel.
*zoals het het beste uitkomt* [end Amanda modus]quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Geukkig zijn ze nog vrijgezel...
Beetje dwingen kan toch wel.........?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft geen eigen initiatief en bovenop zitten vereist dat wel.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
en toch is ie gewoon op zijn looks geselecteerd...
[afbeelding]
Amanda bovenop? Of Amanda bij Jaap bovenop??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Geloof jij dat we dat hier nog eens mee maken?
![]()
Mijn vriend rolt ons gewoon om ^_^quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Beetje dwingen kan toch wel.........?
of zeg ik nu iets heel verkeerds.......![]()
Deze foto hadden ze op goudekooi.tv moeten zetten voordat Jaap de kooi inkwam:quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
en toch is ie gewoon op zijn looks geselecteerd...
[afbeelding]
Een vrouw bovenop drammen kan wel, maar ze zal het toch uit zichzelf moeten doen lijkt me.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:34 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje dwingen kan toch wel.........?
of zeg ik nu iets heel verkeerds.......![]()
Helaas niet.. een paar sterke armen/handen is alles wat nodig isquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vrouw bovenop drammen kan wel, maar ze zal het toch uit zichzelf moeten doen lijkt me.
Dat lijkt me in t geval van Jaap niet echt een optie....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Mijn vriend rolt ons gewoon om ^_^
Dat is toch geen taal voor een prinsesje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:36 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Is er iemand die niet gaat soppen bij de aanblik van Jaap de Slimme?
Dan floep je er toch vrij makkelijk weer uit/afquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Helaas niet.. een paar sterke armen/handen is alles wat nodig is
Dan ben ik al plat voor ik bovenop aanlandt @@quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me in t geval van Jaap niet echt een optie....
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me in t geval van Jaap niet echt een optie....
In dat geval kan ie samen met Natasia.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Wat mij betreft ziekt Huub hem net zo lang totdat hij morgen zijn koffers pakt. Kan 'ie rechtstreeks door naar een kliniek die door Talpa gefinancierd wordt. Psychiatrisch patienten horen niet in real-life soaps......
Dat ligt eraan........quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan floep je er toch vrij makkelijk weer uit/af![]()
helemaal mee eens. zij hebben een psych. gecast, zij moeten het oplossen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Wat mij betreft ziekt Huub hem net zo lang totdat hij morgen zijn koffers pakt. Kan 'ie rechtstreeks door naar een kliniek die door Talpa gefinancierd wordt. Psychiatrisch patienten horen niet in real-life soaps......
Momenteel is hij vrij rustig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:40 schreef agter het volgende:
[..]
helemaal mee eens. zij hebben een psych. gecast, zij moeten het oplossen.
En ik hoor niet meer achter de streams. Ben ff plat, morgen weer vroeg dag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:38 schreef de_kolonel het volgende:
Met Jaap in de Gouden Kooi begin ik BIJNA respect te krijgen voor Natasja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval kan ie samen met Natasia.
Ja of hij wil huub vermoorden of hij springt dalijk bovenop iemand, zo te zien spoort die dikzak echt nietquote:
Maakt dat hem minder ziek?quote:
Adieu!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik hoor niet meer achter de streams. Ben ff plat, morgen weer vroeg dag.
Fokkers en welterusten.
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja.... je hebt de lengte in je nickname staan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |