Als het een beetje meezit : volgend jaar woensdag.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal het wel met pasen zijn (of pinksteren...)
Rogier is ondertussen een zeer gelovig man: die dankt OLH iedere dag 3 keer op zijn blote knieen dat ie zo makkelijk van Amanda afgekomen is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:17 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe zou het toch met Rogier zijn?
Dan moet ze wel wat met haar handjes gaan doenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:18 schreef de_kolonel het volgende:
Zou er nog wat gaan gebeuren vannacht?
Dat mag ik hopen van wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mwa uiteindelijk gaat ze toch wel zometeen![]()
Herkauwen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef INCTRL het volgende:
Doe allemaal jullie geluid uit en staar dan naar stream 2.....lijkt net alsof Jaap praat......maar kauwt op zijn nootjes!!
Ik heb t geluid al uit, en de streams niet eens aangehad vandaag...... doe eens een fotoserie voor mequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef INCTRL het volgende:
Doe allemaal jullie geluid uit en staar dan naar stream 2.....lijkt net alsof Jaap praat......maar kauwt op zijn nootjes!!
Je hebt de streams uit, maar ook het geluid van die streams?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb t geluid al uit, en de streams niet eens aangehad vandaag...... doe eens een fotoserie voor me![]()
De volgende actie is dat Jaap gaat proberen bij Nasty in bed te kruipen .....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:18 schreef de_kolonel het volgende:
Zou er nog wat gaan gebeuren vannacht?
Shit...dat kan ik niet in die uitspraken topic gooien........`lijkt net alsof ie praat`quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:20 schreef INCTRL het volgende:
Het is een tentje!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Jasza het volgende:
Gebeurd wel van alles onder die deken nu.
Ja, die streams die ik niet aan heb..... daar heb ik ook het geluid niet van aan... zoals in: streamless.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt de streams uit, maar ook het geluid van die streams?
Geloof me........dat zou je niet willenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb t geluid al uit, en de streams niet eens aangehad vandaag...... doe eens een fotoserie voor me![]()
Mooi, dat zou mijn avond goed maken....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De volgende actie is dat Jaap gaat proberen bij Nasty in bed te kruipen .....![]()
Hilarisch!! Doe een plaatje maken als die naar de groep links van hem staaaaaaaarttt...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Shit...dat kan ik niet in die uitspraken topic gooien........`lijkt net alsof ie praat`![]()
Voor stream 2 heb ik geen hele serie nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen duimworstelenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
Of er ligt iemand te pijpen, of te trekken, te vingeren of iets iig
Okay, ik geloof je.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:22 schreef Mokum020 het volgende:
Geloof me........dat zou je niet willen![]()
Dan heeft er iemand morgen een ontstoken vingert!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:23 schreef Jasza het volgende:
Of er ligt iemand te pijpen, of te trekken, te vingeren of iets iig
De duvel is oud!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik geloof je.
Damn ik word wel naief op m'n ouwe dag![]()
kan me voorstellen, die debiele bil en rug massage sloeg ook helemaal nergens op.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:25 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Dan heeft er iemand morgen een ontstoken vingert!!![]()
Right de eerste 8 keer geen condoom en dan de 9e keer plots klaps een condoom omdoen zeker??quote:
Er is nu een blaasonsteking in het spel he...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Right de eerste 8 keer geen condoom en dan de 9e keer plots klaps een condoom omdoen zeker??![]()
![]()
Je kent m persoonlijk? Toen ie nog jong was was t zo'n schattig kereltje...quote:
Paalt ie haar blaaaas dan??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is nu een blaasonsteking in het spel he...
Dan zal die anti-biotica wel niet voor een blaasontsteking zijn en zal die SOA wel niet van Brian afkomstig zijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:26 schreef INCTRL het volgende:
Right de eerste 8 keer geen condoom en dan de 9e keer plots klaps een condoom omdoen zeker??![]()
![]()
Dat gaat een apparte serie wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou Brian, dat was het weer niet joh. Deze TT zullen we nog vaker nodig hebben ......
Volgens mij zat ze onder de dekensquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
Brian is al klaargepijpt of klaargetrokken, ging rap - ze is ervaren
Mjah...ken de teksten..al ben ik geen opa.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kent m persoonlijk? Toen ie nog jong was was t zo'n schattig kereltje...
"Lieve oma" kwam er altijd zo oprecht uit![]()
Schijn bedriegt ......quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:28 schreef kikoooooo het volgende:
Volgens mij heeft jaap het niet echt naar zn zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |