quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap doet gezellig mee zie ik.
Moedig doch gruwelijk chagrijnig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:06 schreef INCTRL het volgende:
"IK OOK NIET" zei Jaap moedig.
effe nog een kussie al gekmaker,en nu huppel ik echt naar bedje hoor in mn babydoll!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap doet gezellig mee zie ik.
Mehehehequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:06 schreef cindy10 het volgende:
[..]
effe nog een kussie al gekmaker,en nu huppel ik echt naar bedje hoor in mn babydoll!![]()
Je dacht met Natasia en Brian omdat ze al zo close met z'n drietjes op de bank film zaten te kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag Amanda weer lekker close zijn met Huub net. Maar toch wil ze hem eryuit hebben. Ik vind het raar. Volgens mij vindt Amanda Huub best wel heel leuk, maar er zijn kanten aan hem die ze absoluut niet kn verdragen. Beetje een haat/liefde verhouding denk ik.
Maar goed, intussen gaat ze weer neuken met Nrian denk ik.
Bovenop zitten doe je meestal uit eigen initiatief hè...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:03 schreef agter het volgende:
het verbaast me dat Amanda altijd onder ligt.
Och, Japie doet in ieder geval weer meequote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef INCTRL het volgende:
Gaat jouw demoon in jou en wordt je nog erger zei Jaap tegen Huub......Snapt Natasia de boodschap??? Nee tuurlijk niet moppie!
Het leek op rugmassage...........na een snelle blik...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Brian en Amandraak aan het doen zijn?
Ik durf de streams niet aan te zetten...![]()
Massage ala creme.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand enig idee wat Brian en Amandraak aan het doen zijn?
Ik durf de streams niet aan te zetten...![]()
Jaap moet nu weer 3 uur op adem komen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, Japie doet in ieder geval weer mee![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaap moet nu weer 3 uur op adem komen!!![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:10 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Jaap moet nu weer 3 uur op adem komen!!![]()
Nee, hij smeert Dampo op haar rug vanwege zijn ademhalingsprobleem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het leek op rugmassage...........na een snelle blik...![]()
Duf het bijna niet te vragen.....Dan kom je toch ook weer bij haar blaas uit?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef tipsch het volgende:
respect, blaasontsteking, gewoon doorneuken - of gaat Brian vanavond z'n via z'n favoriete anale ingang?
Beter smeert hij d'r in met ontsmettingsmiddelquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, hij smeert Dampo op haar rug vanwege zijn ademhalingsprobleem.
Dan valt de geur van haar ongewassen haar niet zo op??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die is ook lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het haar is vandaag gewassenquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan valt de geur van haar ongewassen haar niet zo op??
Misschien een idee om een topic te openen.....zou die te vullen zijn....????????quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Maar DAARNA komt ie wéér met een snedige opmerking waar je U tegen zegt![]()
![]()
Yup, duurt alleen ontzettend lang, en weinig kans op een serie...quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Misschien een idee om een topic te openen.....zou die te vullen zijn....????????![]()
D'r ponnetje en d'r haar staan weer gepland voor 1 april.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan valt de geur van haar ongewassen haar niet zo op??
Jammer, je bent net te laat...... het topic bestaat al: Geniale uitspraken van De Kotsvaderquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien een idee om een topic te openen.....zou die te vullen zijn....????????![]()
Wat maken jullie zich altijd druk om haar ponnetje??? Heeft ze die ooit langer dan 5 min aangehad?? ...nou dan!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
D'r ponnetje en d'r haar staan weer gepland voor 1 april.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Wat maken jullie zich altijd druk om haar ponnetje??? Heeft ze die ooit langer dan 5 min aangehad?? ...nou dan!!![]()
Nou......ik zit al op te letten wat ie zegt.............quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer, je bent net te laat...... het topic bestaat al: Geniale uitspraken van De Kotsvader
Uhuh, hiervoor ZAT ze in de neem me standquote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
Het kind ligt al 20 minuten in de neem me stand.
Grapje zeker??quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
D'r ponnetje en d'r haar staan weer gepland voor 1 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |