Bin ich von Deutschen bluttttt!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit in duitsland momenteel...
Kweet niet wat erger is...![]()
Alweer 'morgen'quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Morgen" begint hij met zijn dieet??
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub tegen Jaap: Heb jij vandaag je tanden gepoetst? Grote jongen!
Dat zeg ik....G....quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef Adothehague het volgende:
Die jaap lacht echt om huub om in de smaak bij huub te vallen
Wat lult jaap nou, niet drinken omdat hij al gepoetst heeft...quote:
Morgen is rekbaar.........quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Morgen" begint hij met zijn dieet??
Mijn moeder is moslim en toch heb ik absoluut geen behoefte om Huub iets aan te doen. Vreemd he? Vervelend dat dit Nataja zal tegenvallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij had in dat huis moeten zitten........![]()
Nu al?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:21 schreef INCTRL het volgende:
Jaap is erachter dat ie de verkeerde groep heeft gekozen....
Check deze dan:quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat lult jaap nou, niet drinken omdat hij al gepoetst heeft...
Hij HEEFT toch wat te drinken al!?
Bovendien wou hij frituren![]()
Het is altijd wel ergens ter wereld "morgen"... en het is altijd wel ergens ter wereld nog niet "morgen"quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef Mokum020 het volgende:
Morgen is rekbaar.........
En ben jij ook moslim?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Mijn moeder is moslim en toch heb ik absoluut geen behoefte om Huub iets aan te doen. Vreemd he? Vervelend dat dit Nataja zal tegenvallen
Het steekt elkaar aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:23 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Check deze dan:
Gisteren ging Amanda ook VOOR het eten haar tanden poetsen!!! En tsja die hoort bij Jaap's "groepje"....![]()
Blijf maar lekker waar je zit.........onder de rivieren.......quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Mijn moeder is moslim en toch heb ik absoluut geen behoefte om Huub iets aan te doen. Vreemd he? Vervelend dat dit Nataja zal tegenvallen
Uhhhhhhhh.........................ja?quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:24 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee, maar doet dat ertoe?
Ja, maar laten we hier geen theologissche discussies voeren..........quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:24 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
[..]
Nee, maar doet dat ertoe?
Neinquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:26 schreef Mika25 het volgende:
Zou Jaap z`n excuses al gemaakt hebben tegen Sylvia en Amanda?
Jup.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit ie zichzelf nou weer Godfather te noemen?
ja hijs heeft evcht kapsonesquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Die jongen spoort echt nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Een ander keertje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:25 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ja, maar laten we hier geen theologissche discussies voeren..........
Wat dat betreft is ie wel een leuke tegenhanger voor Huub, die heeft hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
Die Jaap luistert nooit, he?
Hij valt ook steeds in de rede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |